Fiecare ban conteaza acum, iar „plimbarile” de PR devin din ce in ce mai rare.
Inregistrarea ca participant la o conferinta organizata de LG a fost simpla: un e-mail trimis jurnalistului cu o invitatie semnata de Skott Ahn, CEO al Mobile Communications LG, un link trimis de PR-ul din Bucuresti, completarea adresei de e-mail de catre jurnalistul invitat, selectarea tarii, primirea, in secunda urmatoare, a unui e-ticket de acces, scrie Victor Kapra.

Citeste articolul pe: Daily Business

Viitorul conferintelor de presa: pe Internet

Fiecare ban conteaza acum, iar „plimbarile” de PR devin din ce in ce mai rare.
Inregistrarea ca participant la o conferinta organizata de LG a fost simpla: un e-mail trimis jurnalistului cu o invitatie semnata de Skott Ahn, CEO al Mobile Communications LG, un link trimis de PR-ul din Bucuresti, completarea adresei de e-mail de catre jurnalistul invitat, selectarea tarii, primirea, in secunda urmatoare, a unui e-ticket de acces, scrie Victor Kapra.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 13 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 536 ori.

Publica un raspuns