Filiala locala a Check Point, una dintre cele mai mari companii de securitate pe Internet din lume, estimeaza ca va genera in 2010 afaceri de circa 200.000 euro, la nivel similar cu 2009. Compania mizeaza pe lansarea unui nou firewall, care poate bloca sau doar limita accesul la peste 50.000 de aplicatii, totodata avand si rolul de a informa sau intreba angajatii privind nevoile lor de a folosi anumite programe.
Compania, ce a generat in 2009 venituri globale de 924 mil. dolari si are 2.500 de angajati in lume, are in prezent circa 200 de companii clienti in tara. Printre acestea se numara Petrom precum si majoritatea bancilor sau firme de utilitati. Check Point ofera servicii de securitate Internet, cum ar fi firewall, solutii VPN sau solutii de criptare a datelor.
Compania are un birou local in Romania, cu doi angajati. Distributia o realizeaza indirect, prin parteneri precum Provision, Romsys sau GeCad.
Check Point a anuntat joi lansarea celei de-a cincea versiuni de firewall, centrata pe aplicatii. „Aplicatiile si atacurile informatice au devenit din ce in ce mai complexe, putand afecta, direct sau indirect, productivitatea angajatilor companiilor. Trebuie sa intelegem ca a bloca accesul la anumite aplicatii sau site-uri, precum Facebook sau YouTube, duce, in timp, la frustrarea angajatilor si, in loc de cresterea productivitatii, la scaderea ei”, spune Michal Jarski, country manager Polonia, Romania si Bulgaria la Check Point.
Noul firewall permite, pe langa functiile clasice de acceptare sau blocare a unor aplicatii/programe, consultarea angajatilor privind utilitatea unui anumit program dar si limitarea folosirii anumitor programe. „Practic, angajatii unei companii pot fi anuntati din firewall-ul Check Point ca pot folosi, de exemplu, Facebook, doar intre orele 12:30 si 14:00 si dupa ora 18:00. Sau, pot fi anuntati ca pot intra pe YouTube dar vor avea viteza limitata la 1 Mbps, pentru conservarea latimii de banda a Internetului”, explica Jarski.
Practic, firewall-ul poate afla cine intra pe anumite site-uri, ce site-uri sunt, cu exactitate si cand a intrat. „Totul se face pe servere, deci programul nu trebuie instalat pe toate computerele companiei, acest lucru usurand instalarea sa”, spune country managerul pe Polonia, Romania si Bulgaria.
Instalarea unui astfel de firewall, precum si alte programe aditionale ale Check Point, costa, in cazul unei companii de circa 50 de angajati, circa 1.500 $/an.
„In prima faza, credem ca circa 10% dintre clientii existenti ai companiei vor migra pe noul firewall, mai eficient si mai modern. Ulterior, vom atrage noi clienti si majoritatea celor deja existenti vor face trecerea”.
Printre concurentii companiei se numara atat companiile de antivirusi, precum si Sunbelt sau Outcast.

Citeste articolul pe: Daily Business

Check Point mizeaza pe o noua versiune de firewall pentru pastrarea constanta a veniturilor in Romania

Filiala locala a Check Point, una dintre cele mai mari companii de securitate pe Internet din lume, estimeaza ca va genera in 2010 afaceri de circa 200.000 euro, la nivel similar cu 2009. Compania mizeaza pe lansarea unui nou firewall, care poate bloca sau doar limita accesul la peste 50.000 de aplicatii, totodata avand si rolul de a informa sau intreba angajatii privind nevoile lor de a folosi anumite programe.
Compania, ce a generat in 2009 venituri globale de 924 mil. dolari si are 2.500 de angajati in lume, are in prezent circa 200 de companii clienti in tara. Printre acestea se numara Petrom precum si majoritatea bancilor sau firme de utilitati. Check Point ofera servicii de securitate Internet, cum ar fi firewall, solutii VPN sau solutii de criptare a datelor.
Compania are un birou local in Romania, cu doi angajati. Distributia o realizeaza indirect, prin parteneri precum Provision, Romsys sau GeCad.
Check Point a anuntat joi lansarea celei de-a cincea versiuni de firewall, centrata pe aplicatii. „Aplicatiile si atacurile informatice au devenit din ce in ce mai complexe, putand afecta, direct sau indirect, productivitatea angajatilor companiilor. Trebuie sa intelegem ca a bloca accesul la anumite aplicatii sau site-uri, precum Facebook sau YouTube, duce, in timp, la frustrarea angajatilor si, in loc de cresterea productivitatii, la scaderea ei”, spune Michal Jarski, country manager Polonia, Romania si Bulgaria la Check Point.
Noul firewall permite, pe langa functiile clasice de acceptare sau blocare a unor aplicatii/programe, consultarea angajatilor privind utilitatea unui anumit program dar si limitarea folosirii anumitor programe. „Practic, angajatii unei companii pot fi anuntati din firewall-ul Check Point ca pot folosi, de exemplu, Facebook, doar intre orele 12:30 si 14:00 si dupa ora 18:00. Sau, pot fi anuntati ca pot intra pe YouTube dar vor avea viteza limitata la 1 Mbps, pentru conservarea latimii de banda a Internetului”, explica Jarski.
Practic, firewall-ul poate afla cine intra pe anumite site-uri, ce site-uri sunt, cu exactitate si cand a intrat. „Totul se face pe servere, deci programul nu trebuie instalat pe toate computerele companiei, acest lucru usurand instalarea sa”, spune country managerul pe Polonia, Romania si Bulgaria.
Instalarea unui astfel de firewall, precum si alte programe aditionale ale Check Point, costa, in cazul unei companii de circa 50 de angajati, circa 1.500 $/an.
„In prima faza, credem ca circa 10% dintre clientii existenti ai companiei vor migra pe noul firewall, mai eficient si mai modern. Ulterior, vom atrage noi clienti si majoritatea celor deja existenti vor face trecerea”.
Printre concurentii companiei se numara atat companiile de antivirusi, precum si Sunbelt sau Outcast.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 15 oct., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 184 ori.

Publica un raspuns