Agenţia românească Create Direct a obţinut, la Amsterdam, cel de-al cincilea premiu din 2010, acordat pentru una dintre campaniile sale derulate în acest an. Agenţia s-a clasat pe locul al treilea în cadrul Forumului InterDirect Network, competiţie în care au fost înscrise 52 de proiecte din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Olanda, Belgia, Norvegia, Portugalia, Polonia, India etc. Create Direct a participat cu o campanie realizată pentru Microsoft România, intitulată „Misiunea mea”, cu obiectivele de stimulare a vânzărilor Windows OEM şi Office 2007 OEM. Prin agenţia Create Direct, România a fost singura ţară din Europa de Est care a urcat pe podium la ediţia din 2010 a competiţiei Interdirect Network. Campania „Misiunea mea” s-a derulat în perioada noiembrie 2009 – ianuarie 2010 şi a avut ca target principal partenerii Microsoft. Încă de la început, strategia campaniei a dat rezultate foarte bune, având în vedere ratele de succes obţinute prin e-mail marketing: 92% rata de deschidere şi 79,6% rata de succes (lead-uri colectate). Campania s-a desfăşurat în proporţie de 99% în mediu online. Rezultatul final generat pentru client a fost o creştere cu 20% a vânzărilor celor două produse Microsoft pe care le-a avut în vedere campania. „Suntem mândri că, prin seria de premii câştigate anul acesta, am putut aşeza România pe podiumuri importante ale industriei europene de marketing direct. Suntem membri InterDirect Network din anul 2008 şi este un privilegiu pentru noi să facem parte din această reţea. În 2010, am concurat cu agenţii importante din întreaga lume, iar locul al treilea la secţiunea Interactive/Digital Marketing obţinut de Create Direct nu poate decât să ne facă mândrii de rezultatele muncii noastre. Este o dovadă în plus a faptului că marketingul direct din România se poate face la standarde europene consacrate în ţări cu tradiţie”, a declarat Cosmin Lăcătuşu, director executiv Create Direct.

Citeste articolul pe: Curierul National

Create Direct a obţinut bronzul la forumul InterDirect Network

Agenţia românească Create Direct a obţinut, la Amsterdam, cel de-al cincilea premiu din 2010, acordat pentru una dintre campaniile sale derulate în acest an. Agenţia s-a clasat pe locul al treilea în cadrul Forumului InterDirect Network, competiţie în care au fost înscrise 52 de proiecte din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Olanda, Belgia, Norvegia, Portugalia, Polonia, India etc. Create Direct a participat cu o campanie realizată pentru Microsoft România, intitulată „Misiunea mea”, cu obiectivele de stimulare a vânzărilor Windows OEM şi Office 2007 OEM. Prin agenţia Create Direct, România a fost singura ţară din Europa de Est care a urcat pe podium la ediţia din 2010 a competiţiei Interdirect Network. Campania „Misiunea mea” s-a derulat în perioada noiembrie 2009 – ianuarie 2010 şi a avut ca target principal partenerii Microsoft. Încă de la început, strategia campaniei a dat rezultate foarte bune, având în vedere ratele de succes obţinute prin e-mail marketing: 92% rata de deschidere şi 79,6% rata de succes (lead-uri colectate). Campania s-a desfăşurat în proporţie de 99% în mediu online. Rezultatul final generat pentru client a fost o creştere cu 20% a vânzărilor celor două produse Microsoft pe care le-a avut în vedere campania. „Suntem mândri că, prin seria de premii câştigate anul acesta, am putut aşeza România pe podiumuri importante ale industriei europene de marketing direct. Suntem membri InterDirect Network din anul 2008 şi este un privilegiu pentru noi să facem parte din această reţea. În 2010, am concurat cu agenţii importante din întreaga lume, iar locul al treilea la secţiunea Interactive/Digital Marketing obţinut de Create Direct nu poate decât să ne facă mândrii de rezultatele muncii noastre. Este o dovadă în plus a faptului că marketingul direct din România se poate face la standarde europene consacrate în ţări cu tradiţie”, a declarat Cosmin Lăcătuşu, director executiv Create Direct.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 oct., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,230 ori.

Publica un raspuns