Romtelecom a lansat, sub brandul My Office, servicii de comunicatii si IT unificate, care vor permite clientilor persoane juridice sa isi reduca din cheltuielile IT&C si sa isi opti­mizeze afacerile, a anuntat operatorul. Noul portofoliu de servicii al Romtelecom acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor (status si dispo­nibili­tate), mesa­gerie instant intre acestia pe echi­pamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calen­dar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fi­sie­relor, si controlul docu­men­telor. De asemenea, serviciile My Office vor permite posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real. Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro/luna, si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom. Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in in­tre­tinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.

Citeste articolul pe: Financiarul

Romtelecom a lansat servicii de comunicatii unificate, cu tarife de la 2,5 euro/luna

Romtelecom a lansat, sub brandul My Office, servicii de comunicatii si IT unificate, care vor permite clientilor persoane juridice sa isi reduca din cheltuielile IT&C si sa isi opti­mizeze afacerile, a anuntat operatorul. Noul portofoliu de servicii al Romtelecom acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor (status si dispo­nibili­tate), mesa­gerie instant intre acestia pe echi­pamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calen­dar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fi­sie­relor, si controlul docu­men­telor. De asemenea, serviciile My Office vor permite posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real. Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro/luna, si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom. Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in in­tre­tinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 22 oct., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 436 ori.

Publica un raspuns