Research in Motion (RIM), producatorul smartphone-ului BlackBerry, renunta la colaborarea cu Leo Burnett si cauta noi agentii de creatie care sa-i administreze contul de publicitate din SUA, estimat la 200 mil. dolari, scrie Advertising Age.
„Am decis sa nu participam la licitatia pentru contul BlackBerry din SUA, deoarece ne vom concentra pe contractul cu Samsung”, au spus reprezentanti ai Leo Burnett, conform sursei mentionate.
RIM a cheltuit 183 mil. dolari pe publicitate in SUA in primele noua luni, fata de nivelul de 111 mil. dolari din intreg anul trecut.

Citeste articolul pe: Daily Business

BlackBerry a inceput vanatoarea de creatie

Research in Motion (RIM), producatorul smartphone-ului BlackBerry, renunta la colaborarea cu Leo Burnett si cauta noi agentii de creatie care sa-i administreze contul de publicitate din SUA, estimat la 200 mil. dolari, scrie Advertising Age.
„Am decis sa nu participam la licitatia pentru contul BlackBerry din SUA, deoarece ne vom concentra pe contractul cu Samsung”, au spus reprezentanti ai Leo Burnett, conform sursei mentionate.
RIM a cheltuit 183 mil. dolari pe publicitate in SUA in primele noua luni, fata de nivelul de 111 mil. dolari din intreg anul trecut.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 24 nov., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 175 ori.

Publica un raspuns