Epicor Software Corporation, unul dintre principalii furnizori de solutii software de afaceri pentru pietele medii si companiile din clasamentul Global 1000, a anuntat recent incheierea unui parteneriat cu Hitachi Data Systems Corporation pentru a integra Hitachi IT Operations Analyzer si Epicor IT Service Management (ITSM – gestionarea serviciilor IT), intr-o solutie comuna.

Ca vanzator independent de software (ISV) al Hitachi Data Systems, Epicor este primul furnizor de IT Service Desk interesat sa integreze solutiile sale de software pentru afaceri de varf de industrie, cu Hitachi IT Operations Analyzer. Epicor a demonstrat in mod constant preocuparea sa de a furniza solutii eficiente si, multumita arhitecturii service-oriented adaptabile (SOA) a Epicor ITSM, companiile au abilitatea de a conecta sistemele lor informationale si resursele tehnologice si de a le pune in acord mai usor si mai eficient, avand oportunitatea de a raspunde mai rapid la cerintele in continua schimbare ale afacerilor si ale infrastructurilor IT care le utilizeaza.

. “Impreuna cu solutia noastra completa de IT service management, Hitachi IT Operations Analyzer va permite celor de la service desk sa identifice si sa analizeze rapid problemele aparute in mediul lor IT. Suntem incantati sa fim parteneri cu Hitachi Data Systems, ca sa livram o solutie de monitorizare a performantei si a disponibilitatii, eficienta si scalabila, care va permite clientilor nostri sa optimizeze inca si mai mult managementul IT si sa gestioneze proactiv incidentele legate de infrastructura IT.”

Hitachi IT Operations Analyzer este un produs software inteligent, de monitorizare a performantei si disponibilitatii mediilor IT ale afacerilor de dimensiuni medii. Solutia utilizeaza o interfata unica intuitiva si premiata, pentru a indica disponibilitatea si performanta serverelor eterogene, LAN-urilor, SAN-urilor si a echipamentelor de stocare dintr-o retea, ca si ale serviciilor instant pentru aplicatii, precum cele furnizate de Epicor ITSM. Totodata, reduce cu 90% timpul mediu de diagnosticare (MTTD) a intreruprilor in infrastructura IT, rezolvand pentru organizatiile de dimensiuni medii o problema-cheie sacaitoare.

a spus Patricia Meacham, IT Operations Software Business Leader Hitachi Data Systems.

Astazi, peste 500 de companii din toata lumea utilizeaza Epicor ITSM, ca suport care sa le ofere siguranta ca isi ating obiectivele de afaceri si ca ofera valoare, furnizand atat afacerii, cat si departamentului de IT un set simplu de instrumente si bune practici. Epicor ITSM furnizeaza utilizatorilor finali informatie corecta, completa si clara; iar utilizatorii pot crea, urmari, sintetiza si rezolva cu usurinta diferite probleme si modificari solicitate. Epicor ITSM permite celor din departamentele IT sa seteze si sa monitorizeze niveluri variate de servicii stabilite prin contracte specifice si ofera service desk-ului IT o solutie structurata puternica pentru managementul proceselor IT. Solutiile Epicor ITSM furnizeaza un set solid de reguli de gestionare a serviciilor, care asista procesele cheie IT prevazute de Information Technology Infrastructure Library (ITIL), versiunea 2 si versiunea 3, care au fost certificate de Pink Elephant ca ITIL compatibil pentru: managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul schimbarii, managementul configurarii si managementul nivelurilor de service.

IBM a anuntat lansarea unui nou software care imbina cele mai avansate capabilitati de business analytics si de optimizare pentru forta de munca, aflata intr-o continua schimbare. Pentru prima data, noua aplicatie software imbina capabilitati de social networking si de colaborare pentru forta de…

Itella Information anunta semnarea acordului de parteneriat cu compania Indicom (www.indicom.biz) din Italia, companie specializata in managementul de documente. Prin acest parteneriat, in calitate de furnizor de top pentru externalizarea informatiilor si fluxurilor cu caracter financiar din…

Oracle a achizitionat, in ultimii ani, peste 60 de companii, si-a extins portofoliul semnificativ si a investit considerabil in cercetare si dezvoltare. Anul acesta, compania a finalizat achizitia Sun Microsystems, detinand in prezent o categorie de produse ce acopera hardware de companii,…

Schneider Electric, lider global in managementul energiei, a livrat 6 statii universale de incarcare a masinilor electrice pentru echiparea retelei experimentale de alimentare Plug to Drive (incarci si conduci) Total Belgia.

Relational Romania are deosebita placere de a va invita sa participati la „Data – Driven Enterprise Summit” conferinta care incheie seria de evenimente „Informatica 9 World Tour”, desfasurata pe parcursul intregului an in diverse locatii ale lumii.

Citeste articolul pe: Computer World

Epicor si Hitachi Data Systems se aliaza pentru a furniza Service Desk IT end-to-end si Operations Management

Epicor Software Corporation, unul dintre principalii furnizori de solutii software de afaceri pentru pietele medii si companiile din clasamentul Global 1000, a anuntat recent incheierea unui parteneriat cu Hitachi Data Systems Corporation pentru a integra Hitachi IT Operations Analyzer si Epicor IT Service Management (ITSM – gestionarea serviciilor IT), intr-o solutie comuna.

Ca vanzator independent de software (ISV) al Hitachi Data Systems, Epicor este primul furnizor de IT Service Desk interesat sa integreze solutiile sale de software pentru afaceri de varf de industrie, cu Hitachi IT Operations Analyzer. Epicor a demonstrat in mod constant preocuparea sa de a furniza solutii eficiente si, multumita arhitecturii service-oriented adaptabile (SOA) a Epicor ITSM, companiile au abilitatea de a conecta sistemele lor informationale si resursele tehnologice si de a le pune in acord mai usor si mai eficient, avand oportunitatea de a raspunde mai rapid la cerintele in continua schimbare ale afacerilor si ale infrastructurilor IT care le utilizeaza.

. “Impreuna cu solutia noastra completa de IT service management, Hitachi IT Operations Analyzer va permite celor de la service desk sa identifice si sa analizeze rapid problemele aparute in mediul lor IT. Suntem incantati sa fim parteneri cu Hitachi Data Systems, ca sa livram o solutie de monitorizare a performantei si a disponibilitatii, eficienta si scalabila, care va permite clientilor nostri sa optimizeze inca si mai mult managementul IT si sa gestioneze proactiv incidentele legate de infrastructura IT.”

Hitachi IT Operations Analyzer este un produs software inteligent, de monitorizare a performantei si disponibilitatii mediilor IT ale afacerilor de dimensiuni medii. Solutia utilizeaza o interfata unica intuitiva si premiata, pentru a indica disponibilitatea si performanta serverelor eterogene, LAN-urilor, SAN-urilor si a echipamentelor de stocare dintr-o retea, ca si ale serviciilor instant pentru aplicatii, precum cele furnizate de Epicor ITSM. Totodata, reduce cu 90% timpul mediu de diagnosticare (MTTD) a intreruprilor in infrastructura IT, rezolvand pentru organizatiile de dimensiuni medii o problema-cheie sacaitoare.

a spus Patricia Meacham, IT Operations Software Business Leader Hitachi Data Systems.

Astazi, peste 500 de companii din toata lumea utilizeaza Epicor ITSM, ca suport care sa le ofere siguranta ca isi ating obiectivele de afaceri si ca ofera valoare, furnizand atat afacerii, cat si departamentului de IT un set simplu de instrumente si bune practici. Epicor ITSM furnizeaza utilizatorilor finali informatie corecta, completa si clara; iar utilizatorii pot crea, urmari, sintetiza si rezolva cu usurinta diferite probleme si modificari solicitate. Epicor ITSM permite celor din departamentele IT sa seteze si sa monitorizeze niveluri variate de servicii stabilite prin contracte specifice si ofera service desk-ului IT o solutie structurata puternica pentru managementul proceselor IT. Solutiile Epicor ITSM furnizeaza un set solid de reguli de gestionare a serviciilor, care asista procesele cheie IT prevazute de Information Technology Infrastructure Library (ITIL), versiunea 2 si versiunea 3, care au fost certificate de Pink Elephant ca ITIL compatibil pentru: managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul schimbarii, managementul configurarii si managementul nivelurilor de service.

IBM a anuntat lansarea unui nou software care imbina cele mai avansate capabilitati de business analytics si de optimizare pentru forta de munca, aflata intr-o continua schimbare. Pentru prima data, noua aplicatie software imbina capabilitati de social networking si de colaborare pentru forta de…

Itella Information anunta semnarea acordului de parteneriat cu compania Indicom (www.indicom.biz) din Italia, companie specializata in managementul de documente. Prin acest parteneriat, in calitate de furnizor de top pentru externalizarea informatiilor si fluxurilor cu caracter financiar din…

Oracle a achizitionat, in ultimii ani, peste 60 de companii, si-a extins portofoliul semnificativ si a investit considerabil in cercetare si dezvoltare. Anul acesta, compania a finalizat achizitia Sun Microsystems, detinand in prezent o categorie de produse ce acopera hardware de companii,…

Schneider Electric, lider global in managementul energiei, a livrat 6 statii universale de incarcare a masinilor electrice pentru echiparea retelei experimentale de alimentare Plug to Drive (incarci si conduci) Total Belgia.

Relational Romania are deosebita placere de a va invita sa participati la „Data – Driven Enterprise Summit” conferinta care incheie seria de evenimente „Informatica 9 World Tour”, desfasurata pe parcursul intregului an in diverse locatii ale lumii.

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 11 nov., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 491 ori.

Publica un raspuns