centralizarii rezultatelor studiului efectuat de Superbrands Romania.

Studiul este dezvoltat in fiecare an de catre Superbrands Romania si analizeaza pana la 1.500 de branduri din peste 50 de categorii economice. Etapele studiului cuprind: selectia calitativa realizata de panelul de

experti ai Consiliului Superbrands, urmata de cercetarea de piata realizata anual de compania Nielsen pentru Superbrands Romania.

Studiul Superbrands din acest an a analizat 1.150 de branduri din 52 de categorii de produse si servicii. Primul filtru, calitativ, a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate international de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata. Consiliul Superbrands pentru Romania a fost format in 2010 din 30 de personalitati, reprezentand membri marcanti ai mediului de afaceri, specialisti din industria de comunicare si mass-media. Din totalul  brandurilor evaluate de catre consiliu, doar 60% au fost acceptate pentru a intra in cercetarea de piata condusa de catre Nielsen la scara nationala, pe un esantion de 1.000 de subiecti, cu varsta cuprinsa intre

Lista primelor 10 branduri desemnate Consumer Superbrands in Romania pentru anul 2010 include: Google, BMW, Coca-Cola, Pampers, Mercedes Benz, Nokia, Nike, Jack Daniels, Microsoft si Sensiblu.

Trei dintre brandurile care au obtinut statutul de Superbrand anul trecut isi mentin prezenta si in top 10 Consumer Superbrands: Coca Cola (locul 3 anul trecut), Nokia (locul 5 anul trecut) si Microsoft (locul 6), reiterandu-si reputatia si performantele si la nivelul consumatorului final.

Un brand international de necontestat, dar cu o prezenta relativ noua in comunitatea de afaceri din Romania, brandul Google se bucura de cea mai inalta apreciere din partea expertilor, dar si a publicului, reusind sa obtina aceasta performanta dupa fiecare dintre cele doua etape ale studiului.

Dovedind ca un brand romanesc se poate aseza alaturi de marii giganti ai brandingului international, printr-un efort sustinut si profesionist, Sensiblu reprezinta marea surpriza a studiului din acest an. Confirmand rezultatele obtinute in cadrul programelor anterioare derulate de Superbrands Romania, Sensiblu reuseste sa intre in topul 10 Consumer Superbrands in Romania devenind brandul romanesc cu cea mai spectaculoasa prezenta in acest clasament, alaturi de branduri internationale de mare anvergura precum Coca-Cola, Microsoft, Nokia.

In ciuda contextului actual marcat de criza financiara, Top 10 Consumer Superbrands 2010 cuprinde doua dintre cele mai prestigioase branduri de masini, BMW si Mercedes Benz, dovedind valoarea aspirationala a unui Superbrand, prin comparatie cu branduri care raspund firesc optiunilor de consum uzual, precum Coca-Cola, Pampers, Nike.

a consumatorilor.

– Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania prezinta 34 de modele de branding.

– Lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicata in premiera, in Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania.

– In premiera pentru acest an, The Centre for Brand Analysis UK (TCBA) a administrat pentru Superbrands Romania procesul de selectie a brandurilor atat in faza calitativa, cat si in faza cantitativa. TCBA dezvolta studii anuale pentru Superbrands UK de peste 10 ani si asigura presedintia Consiliului Superbrands in aceasta tara.

– Superbrands Romania a construit o extensie in versiune digitala a Cartii Consumer Superbrands, care va fi disponibila pe pagina de Internet Superbrands Romania.

In saptamana 6-10 decembrie, G Data a primit nu unul, ci doua prestigioase premii de la doua laboratoare independente de cercetare. G Data AntiVirus 2011 a castigat premiul „VB100” de la Virus Bulletin datorita ratei de detectie ridicate si a unei medii scazute de utilizare a resurselor…

Xerox lanseaza imprimanta color Solid-Ink ColorQube 8570, o solutie de imprimare fiabila si ecologica, ce ofera imagini la o calitate remarcabila, culori clare si consistente si o productivitate sporita, la costuri mici, reducand impactul asupra mediului cu pana la 90%.

Kaspersky Lab, lider in furnizarea de solutii pentru managementul securitatii informatice, anunta lansarea noii suite de securitate Kaspersky Anti-Virus 2011 pentru sistemul de operare Macintosh. Aceasta a fost creata pentru a oferi utilizatorilor protectie in fata tuturor categoriilor de…

Lansare in premiera nationala a unui sistem de etichetare ecologica care evalueaza performanta de mediu a telefoanelor de catre Orange si WWF (World Wide Fund for Nature). Sistemul de etichetare este similar celor folosite pentru automobile sau pentru alte aparate electrocasnice, dar este o…

Hostway si trafic.ro au lansat o oferta comuna destinata clientilor Hostway – acestia beneficiaza de o reducere de pret pentru servicii de monitorizare a traficului pe site-urile lor si alerte privind posibilele problemele tehnice.

Desi titlul pare dramatic, ceea ce urmeaza sa va spun nu este chiar asa de pesimist. Colegii de la NetworkWorld din SUA s-au gandit la o trecere in revista a tehnologiilor, produselor si serviciilor (lansate nu neaparat in acest an) care, din…

Citeste articolul pe: Computer World

Google urca direct in fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2010 in Romania

centralizarii rezultatelor studiului efectuat de Superbrands Romania.

Studiul este dezvoltat in fiecare an de catre Superbrands Romania si analizeaza pana la 1.500 de branduri din peste 50 de categorii economice. Etapele studiului cuprind: selectia calitativa realizata de panelul de

experti ai Consiliului Superbrands, urmata de cercetarea de piata realizata anual de compania Nielsen pentru Superbrands Romania.

Studiul Superbrands din acest an a analizat 1.150 de branduri din 52 de categorii de produse si servicii. Primul filtru, calitativ, a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate international de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata. Consiliul Superbrands pentru Romania a fost format in 2010 din 30 de personalitati, reprezentand membri marcanti ai mediului de afaceri, specialisti din industria de comunicare si mass-media. Din totalul  brandurilor evaluate de catre consiliu, doar 60% au fost acceptate pentru a intra in cercetarea de piata condusa de catre Nielsen la scara nationala, pe un esantion de 1.000 de subiecti, cu varsta cuprinsa intre

Lista primelor 10 branduri desemnate Consumer Superbrands in Romania pentru anul 2010 include: Google, BMW, Coca-Cola, Pampers, Mercedes Benz, Nokia, Nike, Jack Daniels, Microsoft si Sensiblu.

Trei dintre brandurile care au obtinut statutul de Superbrand anul trecut isi mentin prezenta si in top 10 Consumer Superbrands: Coca Cola (locul 3 anul trecut), Nokia (locul 5 anul trecut) si Microsoft (locul 6), reiterandu-si reputatia si performantele si la nivelul consumatorului final.

Un brand international de necontestat, dar cu o prezenta relativ noua in comunitatea de afaceri din Romania, brandul Google se bucura de cea mai inalta apreciere din partea expertilor, dar si a publicului, reusind sa obtina aceasta performanta dupa fiecare dintre cele doua etape ale studiului.

Dovedind ca un brand romanesc se poate aseza alaturi de marii giganti ai brandingului international, printr-un efort sustinut si profesionist, Sensiblu reprezinta marea surpriza a studiului din acest an. Confirmand rezultatele obtinute in cadrul programelor anterioare derulate de Superbrands Romania, Sensiblu reuseste sa intre in topul 10 Consumer Superbrands in Romania devenind brandul romanesc cu cea mai spectaculoasa prezenta in acest clasament, alaturi de branduri internationale de mare anvergura precum Coca-Cola, Microsoft, Nokia.

In ciuda contextului actual marcat de criza financiara, Top 10 Consumer Superbrands 2010 cuprinde doua dintre cele mai prestigioase branduri de masini, BMW si Mercedes Benz, dovedind valoarea aspirationala a unui Superbrand, prin comparatie cu branduri care raspund firesc optiunilor de consum uzual, precum Coca-Cola, Pampers, Nike.

a consumatorilor.

– Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania prezinta 34 de modele de branding.

– Lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicata in premiera, in Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania.

– In premiera pentru acest an, The Centre for Brand Analysis UK (TCBA) a administrat pentru Superbrands Romania procesul de selectie a brandurilor atat in faza calitativa, cat si in faza cantitativa. TCBA dezvolta studii anuale pentru Superbrands UK de peste 10 ani si asigura presedintia Consiliului Superbrands in aceasta tara.

– Superbrands Romania a construit o extensie in versiune digitala a Cartii Consumer Superbrands, care va fi disponibila pe pagina de Internet Superbrands Romania.

In saptamana 6-10 decembrie, G Data a primit nu unul, ci doua prestigioase premii de la doua laboratoare independente de cercetare. G Data AntiVirus 2011 a castigat premiul „VB100” de la Virus Bulletin datorita ratei de detectie ridicate si a unei medii scazute de utilizare a resurselor…

Xerox lanseaza imprimanta color Solid-Ink ColorQube 8570, o solutie de imprimare fiabila si ecologica, ce ofera imagini la o calitate remarcabila, culori clare si consistente si o productivitate sporita, la costuri mici, reducand impactul asupra mediului cu pana la 90%.

Kaspersky Lab, lider in furnizarea de solutii pentru managementul securitatii informatice, anunta lansarea noii suite de securitate Kaspersky Anti-Virus 2011 pentru sistemul de operare Macintosh. Aceasta a fost creata pentru a oferi utilizatorilor protectie in fata tuturor categoriilor de…

Lansare in premiera nationala a unui sistem de etichetare ecologica care evalueaza performanta de mediu a telefoanelor de catre Orange si WWF (World Wide Fund for Nature). Sistemul de etichetare este similar celor folosite pentru automobile sau pentru alte aparate electrocasnice, dar este o…

Hostway si trafic.ro au lansat o oferta comuna destinata clientilor Hostway – acestia beneficiaza de o reducere de pret pentru servicii de monitorizare a traficului pe site-urile lor si alerte privind posibilele problemele tehnice.

Desi titlul pare dramatic, ceea ce urmeaza sa va spun nu este chiar asa de pesimist. Colegii de la NetworkWorld din SUA s-au gandit la o trecere in revista a tehnologiilor, produselor si serviciilor (lansate nu neaparat in acest an) care, din…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 15 dec., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 133 ori.

Publica un raspuns