Oracle introduce Oracle Cloud Office si Open Office 3.3, doua suite complete de programe de tip office pentru desktop, web si aparate mobile, bazate pe standarde deschise, care le permit utilizatorilor sa creasca semnificativ productivitatea, sa micsoreze costurile si sa creasca gradul de inovatie in cadrul afacerii.

Bazat pe Open Document Format (ODF) si standarde web deschise, Oracle Office permite utilizatorilor sa partajeze fisiere pe orice sistem, fiind compatibil atat cu formatele Microsoft Office, cat si cu tehnologiile moderne Web 2.0.

Bazandu-se pe produsele din Oracle Office, utilizatorii pot castiga, la un pret fara competitie, o productivitate mai buna, colaborare Web 2.0 si instrumente integrate enterprise pentru documente pe Windows, Mac, Linux, browsere Web si smartphone-uri precum iPhone.

Interfetele de programare Oracle Office, precum si abordarea bazata pe standarde deschise ofera flexibilitate utilizatorilor de IT, costuri mai mici pe termen scurt si lung si libertate fata de blocarea pe un anumit furnizor de solutii, permitand organizatiilor sa-si construiasca un set complet de instrumente office bazate pe standarde deschise.

Oracle Cloud Office si Oracle Open Office 3.3 sunt suite de programe pentru office de nivel enterprise, care includ aplicatii pentru procesarea textului, calcul tabelar, prezentari, baze de date, diagrame si desene.

Ambele produse permit editare si colaborare in orice situatie si o productivitate imbunatatita in cadrul afacerii. Mai precis:

– Oracle Cloud Office 1.0 este o suita office pe Web si mobila care permite lucrul in colaborare in stil Web 2.0 si acces mobil la documente. Compatibilitatea cu Microsoft Office si integrarea cu Oracle Open Office permit editarea facila, prin intermediul unui set bogat de instrumente, a prezentarilor, a documentelor si a foilor de calcul tabelar complexe.

– Oracle Open Office 3.3. include noi conectori enterprise la Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite si alte produse Oracle, la Microsoft Sharepoint pentru a permite integrarea rapida si usoara in ecosistemul software existent in intreaga afacere. In plus, aduce stabilitate, compatibilitate si performante marite si costuri de pana la cinci ori mai mici in comparatie cu Microsoft Office.

Oracle Cloud Office a fost conceput pentru a profita de pe urma unei arhitecturi Web flexibile, oferind posibilitati de scalare elastice. Clientii si partenerii pot alege una dintre implementarile Oracle Cloud Office: la locatia afacerii, la cerere si ca „Software as a Service”.

Oracle Cloud Office 1.0 suporta urmatoarele browsere: Mozilla Firefox 3.6 si mai mare, Internet Explorer 8 si mai mare, plus vizualizare a documentelor pe iOS (iPhone, iPad) si Android (telefoane si tablete). In privinta pretului, va exista posibilitatea unei plati singulare sau a unui abonament anual (doar licenta).

a spus Michael Bemmer, vicepresedinte al Oracle Office.

„Clientii detin acum flexibilitatea necesara pentru a suporta utilizatori pe o varietate de aparate si platforme, fie prin intermediul unui desktop, fie al unui cloud privat sau public. Cu Oracle Office, companiile pot reduce costurile, putand in acelasi timp mari productivitatea si viteza inovarii.”

Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, raporteaza un avans cu 12% a cifrei de afaceri realizate in 2010, comparativ cu anul precedent. Cresterea are la baza dezvoltarea de produse software personalizate, in special pentru clienti externi.

Subliniind angajamentul sau de a oferi inovatii utilizatorilor MySQL, Oracle a anuntat disponibilitatea pe scara larga a MySQL 5.5. MySQL 5.5 ofera imbunatatiri semnificative care le permit utilizatorilor sa creasca performanta si scalabilitatea aplicatiilor web pe diferite platforme, incluzand…

Noul program de studii de piata al PAC referitor la ecosistemul de servicii IT legate de aplicatiile Oracle ofera o gama larga de rapoarte de piata, scenarii de piata si pozitionari ale furnizorilor. Piata globala de consultanta si integrare de sisteme in domeniul aplicatiilor Oracle depaseste…

Credics Technologies, furnizor international de softuri pentru instrumente de plata si procesator de tranzactii, mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri cu 50% pe piata din Romania in 2011. Pentru Credics Technologies, companie israeliana cu o experienta de peste 10 ani in procesarea cardurilor…

TotalSoft a migrat in timp record toate magazinele MIC.RO de pe solutia software de start-up pe solutia enterprise, Charisma. MIC.RO, reteaua de magazine de proximitate intrata in forta pe piata de retail romaneasca, si-a externalizat complet serviciile de IT catre TotalSoft, casa de software…

Desi titlul pare dramatic, ceea ce urmeaza sa va spun nu este chiar asa de pesimist. Colegii de la NetworkWorld din SUA s-au gandit la o trecere in revista a tehnologiilor, produselor si serviciilor (lansate nu neaparat in acest an) care, din…

Citeste articolul pe: Computer World

Oracle anunta Oracle Cloud Office si Oracle Open Office 3.3

Oracle introduce Oracle Cloud Office si Open Office 3.3, doua suite complete de programe de tip office pentru desktop, web si aparate mobile, bazate pe standarde deschise, care le permit utilizatorilor sa creasca semnificativ productivitatea, sa micsoreze costurile si sa creasca gradul de inovatie in cadrul afacerii.

Bazat pe Open Document Format (ODF) si standarde web deschise, Oracle Office permite utilizatorilor sa partajeze fisiere pe orice sistem, fiind compatibil atat cu formatele Microsoft Office, cat si cu tehnologiile moderne Web 2.0.

Bazandu-se pe produsele din Oracle Office, utilizatorii pot castiga, la un pret fara competitie, o productivitate mai buna, colaborare Web 2.0 si instrumente integrate enterprise pentru documente pe Windows, Mac, Linux, browsere Web si smartphone-uri precum iPhone.

Interfetele de programare Oracle Office, precum si abordarea bazata pe standarde deschise ofera flexibilitate utilizatorilor de IT, costuri mai mici pe termen scurt si lung si libertate fata de blocarea pe un anumit furnizor de solutii, permitand organizatiilor sa-si construiasca un set complet de instrumente office bazate pe standarde deschise.

Oracle Cloud Office si Oracle Open Office 3.3 sunt suite de programe pentru office de nivel enterprise, care includ aplicatii pentru procesarea textului, calcul tabelar, prezentari, baze de date, diagrame si desene.

Ambele produse permit editare si colaborare in orice situatie si o productivitate imbunatatita in cadrul afacerii. Mai precis:

– Oracle Cloud Office 1.0 este o suita office pe Web si mobila care permite lucrul in colaborare in stil Web 2.0 si acces mobil la documente. Compatibilitatea cu Microsoft Office si integrarea cu Oracle Open Office permit editarea facila, prin intermediul unui set bogat de instrumente, a prezentarilor, a documentelor si a foilor de calcul tabelar complexe.

– Oracle Open Office 3.3. include noi conectori enterprise la Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite si alte produse Oracle, la Microsoft Sharepoint pentru a permite integrarea rapida si usoara in ecosistemul software existent in intreaga afacere. In plus, aduce stabilitate, compatibilitate si performante marite si costuri de pana la cinci ori mai mici in comparatie cu Microsoft Office.

Oracle Cloud Office a fost conceput pentru a profita de pe urma unei arhitecturi Web flexibile, oferind posibilitati de scalare elastice. Clientii si partenerii pot alege una dintre implementarile Oracle Cloud Office: la locatia afacerii, la cerere si ca „Software as a Service”.

Oracle Cloud Office 1.0 suporta urmatoarele browsere: Mozilla Firefox 3.6 si mai mare, Internet Explorer 8 si mai mare, plus vizualizare a documentelor pe iOS (iPhone, iPad) si Android (telefoane si tablete). In privinta pretului, va exista posibilitatea unei plati singulare sau a unui abonament anual (doar licenta).

a spus Michael Bemmer, vicepresedinte al Oracle Office.

„Clientii detin acum flexibilitatea necesara pentru a suporta utilizatori pe o varietate de aparate si platforme, fie prin intermediul unui desktop, fie al unui cloud privat sau public. Cu Oracle Office, companiile pot reduce costurile, putand in acelasi timp mari productivitatea si viteza inovarii.”

Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, raporteaza un avans cu 12% a cifrei de afaceri realizate in 2010, comparativ cu anul precedent. Cresterea are la baza dezvoltarea de produse software personalizate, in special pentru clienti externi.

Subliniind angajamentul sau de a oferi inovatii utilizatorilor MySQL, Oracle a anuntat disponibilitatea pe scara larga a MySQL 5.5. MySQL 5.5 ofera imbunatatiri semnificative care le permit utilizatorilor sa creasca performanta si scalabilitatea aplicatiilor web pe diferite platforme, incluzand…

Noul program de studii de piata al PAC referitor la ecosistemul de servicii IT legate de aplicatiile Oracle ofera o gama larga de rapoarte de piata, scenarii de piata si pozitionari ale furnizorilor. Piata globala de consultanta si integrare de sisteme in domeniul aplicatiilor Oracle depaseste…

Credics Technologies, furnizor international de softuri pentru instrumente de plata si procesator de tranzactii, mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri cu 50% pe piata din Romania in 2011. Pentru Credics Technologies, companie israeliana cu o experienta de peste 10 ani in procesarea cardurilor…

TotalSoft a migrat in timp record toate magazinele MIC.RO de pe solutia software de start-up pe solutia enterprise, Charisma. MIC.RO, reteaua de magazine de proximitate intrata in forta pe piata de retail romaneasca, si-a externalizat complet serviciile de IT catre TotalSoft, casa de software…

Desi titlul pare dramatic, ceea ce urmeaza sa va spun nu este chiar asa de pesimist. Colegii de la NetworkWorld din SUA s-au gandit la o trecere in revista a tehnologiilor, produselor si serviciilor (lansate nu neaparat in acest an) care, din…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 21 dec., 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 148 ori.

Publica un raspuns