Dacia si-a surprins fanii de pe pagina de Facebook Sandero Secret Party (http://www.facebook.com/SanderoSecretParty), miercuri seara, cu o transmisie live, realizata de Hostway, de la “petrecerea secreta” din Kristal Glam Club. Evenimentul a fost transmis direct pe Facebook prin intermediul unei aplicatii dedicate, dezvoltate de Hostway Romania, la initiativa OMD, agentia de media a grupului Dacia-Renault-Nissan. Concursul Sandero Secret Party s-a desfasurat la nivel national si a avut ca premiu o Dacia Sandero, editie limitata Orange. Pentru ca nu toti participantii au putut veni la petrecere, Dacia le-a oferit posibilitatea de a vedea totul live, direct pe pagina de Facebook. Aplicatia dezvoltata de Hostway in acest scop permite publicarea pe wall-ul utilizatorilor Facebook, a stream-ului si inserarea lui in orice tab de pe o pagina Facebook.
Astfel, acum un stream live poate fi vizionat pe Facebook la fel ca un clip YouTube. In plus, atunci cand este inserat intr-o pagina, streamul este: adaptiv (calitatea sa depinde de calitatea conexiunii internet si puterea de procesare a device-ului de pe care este vizionat) si accesibil pe toate device-urile mobile (iPhone, iPad, device-uri bazate pe Android si Windows Phone 7).
“Cred ca aplicatia pe care am dezvoltat-o e cea mai buna solutie, in acest moment, pentru companiile care stiu sa foloseasca la potential maxim retelele de socializare. Consumatorii sunt pe Facebook. Continutul video premium, live trebuie sa fie si el acolo. Nu prin improvizatii, ci cat mai profesionist. De aceea am creat pentru Dacia o aplicatie care aduce pe Facebook toate beneficiile tehnologiei noastre de streaming”, a declarat Flaviu Radulescu, General Manager Hostway Romania.
“Dacia este un brand european, modern si conectat la ultimele tendinte adoptate de publicul nostru, spune Mihai Bordeanu Director de Marketing Dacia – Renault. A fi pionieri in digital e foarte important pentru noi si suntem incantati ca am reusit ca prin intermediul Facebook sa aducem publicul tanar atat de aproape de marca Dacia”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Prima aplicatie Facebook de live streaming dezvoltata in Romania

Dacia si-a surprins fanii de pe pagina de Facebook Sandero Secret Party (http://www.facebook.com/SanderoSecretParty), miercuri seara, cu o transmisie live, realizata de Hostway, de la “petrecerea secreta” din Kristal Glam Club. Evenimentul a fost transmis direct pe Facebook prin intermediul unei aplicatii dedicate, dezvoltate de Hostway Romania, la initiativa OMD, agentia de media a grupului Dacia-Renault-Nissan. Concursul Sandero Secret Party s-a desfasurat la nivel national si a avut ca premiu o Dacia Sandero, editie limitata Orange. Pentru ca nu toti participantii au putut veni la petrecere, Dacia le-a oferit posibilitatea de a vedea totul live, direct pe pagina de Facebook. Aplicatia dezvoltata de Hostway in acest scop permite publicarea pe wall-ul utilizatorilor Facebook, a stream-ului si inserarea lui in orice tab de pe o pagina Facebook.
Astfel, acum un stream live poate fi vizionat pe Facebook la fel ca un clip YouTube. In plus, atunci cand este inserat intr-o pagina, streamul este: adaptiv (calitatea sa depinde de calitatea conexiunii internet si puterea de procesare a device-ului de pe care este vizionat) si accesibil pe toate device-urile mobile (iPhone, iPad, device-uri bazate pe Android si Windows Phone 7).
“Cred ca aplicatia pe care am dezvoltat-o e cea mai buna solutie, in acest moment, pentru companiile care stiu sa foloseasca la potential maxim retelele de socializare. Consumatorii sunt pe Facebook. Continutul video premium, live trebuie sa fie si el acolo. Nu prin improvizatii, ci cat mai profesionist. De aceea am creat pentru Dacia o aplicatie care aduce pe Facebook toate beneficiile tehnologiei noastre de streaming”, a declarat Flaviu Radulescu, General Manager Hostway Romania.
“Dacia este un brand european, modern si conectat la ultimele tendinte adoptate de publicul nostru, spune Mihai Bordeanu Director de Marketing Dacia – Renault. A fi pionieri in digital e foarte important pentru noi si suntem incantati ca am reusit ca prin intermediul Facebook sa aducem publicul tanar atat de aproape de marca Dacia”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 9 dec., 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 214 ori.

Publica un raspuns