Adage.com
Cei trei „ambasadori ai fericirii” au incheiat Expedition 206, calatoria care a reprezentat cel mai mare proiect de social media al Coca Cola si care a presupus parcurgerea a peste 440.000 de kilometri, in 186 de tari, timp de 365 de zile, scrie .
Campania a inceput pe 1 ianuarie 2010, cand cei trei ambasadori, inarmati cu laptopuri, camere video, smartphone-uri si alte gadget-uri, au pornit la drum pentru a strabate tarile si teritoriile unde se comercializeaza Coca-Cola. Scopul lor a fost acela de a-i sprijini pe oameni in incercarea lor de a gasi fericirea.
Calatoria a fost reflectata pe site-ul oficial al campaniei, Expedition206.com, dar si pe Facebook, YouTube si Twitter, per total inregistrandu-se 650 de milioane de afisari.
Campania – conceputa ca un efort global coordonat de echipa din Atlanta, dar implementat direct la nivel local – a fortat multe piete locale sa paseasca pentru prima data in spatiul digital si social-media. Aceasta a presupus, de asemenea, colaborarea dintre mijloacele de comunicare, relatii publice si echipele de marketing.

Citeste articolul pe: Daily Business

Cel mai mare proiect de social-media al Coca-Cola in cifre: 186 de tari in 365 de zile si 650 de milioane de afisari pe site-urile dedicate

Adage.com
Cei trei „ambasadori ai fericirii” au incheiat Expedition 206, calatoria care a reprezentat cel mai mare proiect de social media al Coca Cola si care a presupus parcurgerea a peste 440.000 de kilometri, in 186 de tari, timp de 365 de zile, scrie .
Campania a inceput pe 1 ianuarie 2010, cand cei trei ambasadori, inarmati cu laptopuri, camere video, smartphone-uri si alte gadget-uri, au pornit la drum pentru a strabate tarile si teritoriile unde se comercializeaza Coca-Cola. Scopul lor a fost acela de a-i sprijini pe oameni in incercarea lor de a gasi fericirea.
Calatoria a fost reflectata pe site-ul oficial al campaniei, Expedition206.com, dar si pe Facebook, YouTube si Twitter, per total inregistrandu-se 650 de milioane de afisari.
Campania – conceputa ca un efort global coordonat de echipa din Atlanta, dar implementat direct la nivel local – a fortat multe piete locale sa paseasca pentru prima data in spatiul digital si social-media. Aceasta a presupus, de asemenea, colaborarea dintre mijloacele de comunicare, relatii publice si echipele de marketing.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 3 ian., 2011 in categoria Business, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 427 ori.

Publica un raspuns