Carmen Simion este noul CEO al Kinecto, pozitie din care va dezvolta capitalul de competente strategice si creative ale agentiei, alaturi de Radu Ionescu, fondatorul si directorul de creatie al acesteia, a anuntat joi agentia de comunicare digitala.
Cu o experienta de 15 ani in comunicarea de brand si coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion a ocupat anterior pozitii de client service director si group account director, coordonand campanii de comunicare integrata pentru clienti cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fantana, Alka, Romstal Leasing.
In ultimii ani, Carmen Simion a fost implicata in coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care, cea mai importanta fiind Generatia A4 – campanie de lansare Audi A4.
Fondata in 2002 si parte din Tempo Creative Group incepand cu 2008, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania.
Kinecto, pionier in comunicarea online, are ca arii de expertiza campanii online si in social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri si micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipa de 21 de specialisti, Kinecto are experienta in domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educatie sau telecom.

Citeste articolul pe: Daily Business

Carmen Simion este noul CEO al agentiei de comunicare digitala Kinecto

Carmen Simion este noul CEO al Kinecto, pozitie din care va dezvolta capitalul de competente strategice si creative ale agentiei, alaturi de Radu Ionescu, fondatorul si directorul de creatie al acesteia, a anuntat joi agentia de comunicare digitala.
Cu o experienta de 15 ani in comunicarea de brand si coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion a ocupat anterior pozitii de client service director si group account director, coordonand campanii de comunicare integrata pentru clienti cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fantana, Alka, Romstal Leasing.
In ultimii ani, Carmen Simion a fost implicata in coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care, cea mai importanta fiind Generatia A4 – campanie de lansare Audi A4.
Fondata in 2002 si parte din Tempo Creative Group incepand cu 2008, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania.
Kinecto, pionier in comunicarea online, are ca arii de expertiza campanii online si in social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri si micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipa de 21 de specialisti, Kinecto are experienta in domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educatie sau telecom.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 3 feb., 2011 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,240 ori.

Publica un raspuns