Adobe
Google se pregateste sa lanseze un instrument contra-cost de analiza a traficului web si a performantei campaniilor publicitare online, care sa concureze cu software-urile similare precum Omniture al celor de la si CoreMetrics al IBM, potrivit Brand Republic.
In prezent, Google ofera deja un astfel de instrument, respectiv Google Analytics, insa noul produs va utiliza tehnologia cloud computing si va oferi noi servicii, potrivit sursei mentionate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Google lanseaza un instrument contra-cost de analiza a traficului web

Adobe
Google se pregateste sa lanseze un instrument contra-cost de analiza a traficului web si a performantei campaniilor publicitare online, care sa concureze cu software-urile similare precum Omniture al celor de la si CoreMetrics al IBM, potrivit Brand Republic.
In prezent, Google ofera deja un astfel de instrument, respectiv Google Analytics, insa noul produs va utiliza tehnologia cloud computing si va oferi noi servicii, potrivit sursei mentionate.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 3 feb., 2011 in categoria Business, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,016 ori.

Publica un raspuns