Popescu Andrei este de profesie inginer şi de un an de zile este antreprenor. Afacerea lui constă în comercializarea de electrocasnice către persoane fizice pe piaţa locală, prin magazinul deschis într-o zonă intens circulată a oraşului. În urmă cu şapte luni, pentru a-şi creşte vânzările a considerat că e cazul să îşi facă şi un website. A vorbit cu verişorul său care se pricepe la calculatoare. Verişorul i-a făcut site-ul cu bani puţini într-o săptămână. Site-ul este lansat de mai bine de şapte luni, dar Andrei nu a vândut nimic până acum cu ajutorul acestuia.
Pe lângă investiţia fără rezultate făcută în website şi numărul scăzut de vânzări, Andrei mai are o problemă. De trei luni de zile vis-a-vis de magazinul său s-a mai deschis un magazin ce comercializează produse asemănătoare cu cele vândute de el. Am putea spune că singura diferenţă între cele două magazine este numărul de vizitatori. În magazinul de vis-a-vis clienţii intră şi ies într-un număr mult mai mare decât în cazul magazinului lui Andrei.

Ionescu Vlad este de profesie contabil şi de opt luni de zile antreprenor. Vlad şi-a deschis în urmă cu trei luni un magazin de electrocasnice într-o zonă intens circulată a oraşului. Vlad se bucură de succes în afacerea sa având un număr mare de vânzări zilnice locale. De o lună Vlad a început să vândă la nivel naţional prin intermediul magazinului online deschis cu ajutorul consultanţei primite de la o companie locală. Vlad este sigur că în scurt timp îşi va recupera banii din investiţia făcută în magazinul deschis în urmă cu doar trei luni şi în magazinul online. Acum, Vlad îşi planifică deja extinderea afacerii sale. Vlad este conştient de faptul că perioada de planificare de dinaintea deschiderii magazinelor l-a ajutat ca acum să aibă succes cu afacerea sa.
După cum v-aţi dat seama, Vlad este proprietarul magazinului de succes vis-a-vis de magazinul lui Andrei. Diferenţa dintre cele două magazine este evidentă: numărul de vânzări.
Poate un simplu website să facă diferenţa între două business-uri asemănătoare şi concurente? Răspunsul meu este nu. Dar, o strategie de afaceri pe online inclusă corect în planul de business al unei companii poate face mult mai mult.
Povestea celor doi antreprenori este una fictivă însă, ea are la bază personaje şi fapte reale cu care eu sau colegii mei am avut oportunitatea de a ne întâlni pe parcursul desfăşurării activităţii în cadrul companiei REEA. Indiferent că te identifici cu Vlad sau cu Andrei continuă să citeşti.
Foarte mulţi antreprenori locali au început să îşi îndrepte atenţia către gigantul World Wide Web pentru a-şi creşte afacerea. Diferenţa între cei care vor reuşi să-l facă pe gigant să le fie de folos afacerii lor este strategia abordată. Cei care vor avea succes sunt cei care adoptă o strategie asemănătoare cu cea a lui Vlad, iar eşecul îi poate pândi pe cei care aleg strategia lui Andrei.
Primăvara îşi face simţită prezenţa nu doar în ceea ce priveşte vremea, ci şi în economie. După cum deja se ştie pe parcursul primăverii economice e cel mai bine să plantăm seminţe, urmând ca în toamnă să culegem roadele. Dacă planifici să investeşti în prezenţa companiei tale pe online atunci noul proiect Inmures.ro este pentru tine.
Inmures.ro propune un nou proiect inedit dedicat tuturor antreprenorilor mureşeni care îşi doresc să îşi crească afacerea folosindu-se de www. În fiecare zi de marţi, în cadrul secţiunii Business a portalului Inmures.ro voi publica un articol având drept subiect tactici testate care conduc la îmbunătăţirea performanţei unei strategii de business pe online.
Săptămâna viitoare veţi putea citi în cadrul acestei secţiuni un prim articol având drept subiect importanţa unei strategii online în cadrul unui plan de afaceri. Articolul va fi focusat pe principii de bază care aplicate şi adaptate conform specificului fiecărui business conduc la succesul strategiei unei companii pe online.
Până săptămâna viitoare aştept întrebările, sugestiile şi recomandările voastre prin comentarii la acest articol sau pe e-mail la adresa [email protected] .

Gigantul WWW în folosul afacerii tale

Popescu Andrei este de profesie inginer şi de un an de zile este antreprenor. Afacerea lui constă în comercializarea de electrocasnice către persoane fizice pe piaţa locală, prin magazinul deschis într-o zonă intens circulată a oraşului. În urmă cu şapte luni, pentru a-şi creşte vânzările a considerat că e cazul să îşi facă şi un website. A vorbit cu verişorul său care se pricepe la calculatoare. Verişorul i-a făcut site-ul cu bani puţini într-o săptămână. Site-ul este lansat de mai bine de şapte luni, dar Andrei nu a vândut nimic până acum cu ajutorul acestuia.
Pe lângă investiţia fără rezultate făcută în website şi numărul scăzut de vânzări, Andrei mai are o problemă. De trei luni de zile vis-a-vis de magazinul său s-a mai deschis un magazin ce comercializează produse asemănătoare cu cele vândute de el. Am putea spune că singura diferenţă între cele două magazine este numărul de vizitatori. În magazinul de vis-a-vis clienţii intră şi ies într-un număr mult mai mare decât în cazul magazinului lui Andrei.

Ionescu Vlad este de profesie contabil şi de opt luni de zile antreprenor. Vlad şi-a deschis în urmă cu trei luni un magazin de electrocasnice într-o zonă intens circulată a oraşului. Vlad se bucură de succes în afacerea sa având un număr mare de vânzări zilnice locale. De o lună Vlad a început să vândă la nivel naţional prin intermediul magazinului online deschis cu ajutorul consultanţei primite de la o companie locală. Vlad este sigur că în scurt timp îşi va recupera banii din investiţia făcută în magazinul deschis în urmă cu doar trei luni şi în magazinul online. Acum, Vlad îşi planifică deja extinderea afacerii sale. Vlad este conştient de faptul că perioada de planificare de dinaintea deschiderii magazinelor l-a ajutat ca acum să aibă succes cu afacerea sa.
După cum v-aţi dat seama, Vlad este proprietarul magazinului de succes vis-a-vis de magazinul lui Andrei. Diferenţa dintre cele două magazine este evidentă: numărul de vânzări.
Poate un simplu website să facă diferenţa între două business-uri asemănătoare şi concurente? Răspunsul meu este nu. Dar, o strategie de afaceri pe online inclusă corect în planul de business al unei companii poate face mult mai mult.
Povestea celor doi antreprenori este una fictivă însă, ea are la bază personaje şi fapte reale cu care eu sau colegii mei am avut oportunitatea de a ne întâlni pe parcursul desfăşurării activităţii în cadrul companiei REEA. Indiferent că te identifici cu Vlad sau cu Andrei continuă să citeşti.
Foarte mulţi antreprenori locali au început să îşi îndrepte atenţia către gigantul World Wide Web pentru a-şi creşte afacerea. Diferenţa între cei care vor reuşi să-l facă pe gigant să le fie de folos afacerii lor este strategia abordată. Cei care vor avea succes sunt cei care adoptă o strategie asemănătoare cu cea a lui Vlad, iar eşecul îi poate pândi pe cei care aleg strategia lui Andrei.
Primăvara îşi face simţită prezenţa nu doar în ceea ce priveşte vremea, ci şi în economie. După cum deja se ştie pe parcursul primăverii economice e cel mai bine să plantăm seminţe, urmând ca în toamnă să culegem roadele. Dacă planifici să investeşti în prezenţa companiei tale pe online atunci noul proiect Inmures.ro este pentru tine.
Inmures.ro propune un nou proiect inedit dedicat tuturor antreprenorilor mureşeni care îşi doresc să îşi crească afacerea folosindu-se de www. În fiecare zi de marţi, în cadrul secţiunii Business a portalului Inmures.ro voi publica un articol având drept subiect tactici testate care conduc la îmbunătăţirea performanţei unei strategii de business pe online.
Săptămâna viitoare veţi putea citi în cadrul acestei secţiuni un prim articol având drept subiect importanţa unei strategii online în cadrul unui plan de afaceri. Articolul va fi focusat pe principii de bază care aplicate şi adaptate conform specificului fiecărui business conduc la succesul strategiei unei companii pe online.
Până săptămâna viitoare aştept întrebările, sugestiile şi recomandările voastre prin comentarii la acest articol sau pe e-mail la adresa [email protected] .

Postat de pe data de 29 mart., 2011 in categoria Business, Marketing online. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,162 ori.

Publica un raspuns