Un website, în general, primește trafic din trei surse:

1. Traficul direct:

Vizitatorii cunosc domeniul website-ului și îl accesează direct.

2. Refferari:

Wesite-ul are link sau reclamă pe alte site-uri vizitatorii accesând linkurile sau bannerele de pe acele site-uri ajungând pe un anumit landing page al site-ului.

3. Motoarele de căutare:

În urma efectuării unei căutări după anumite cuvinte cheie în unul din motoarele de căutare (Google, Yahoo!, MSN, Bing, etc.) website-ul este accesat dacă vizitatorii consideră că are conținutul de care are nevoie. Acesta poate fi considerat un trafic gratuit deoarece pentru acești vizitatori nu se plătește direct.

Pentru primele surse de trafic se face investiție în promovarea brandului și a domeniului. Bugetul pentru campaniile de promovare online pot varia și se pot plia pe bugetul fiecăruia. În schimb, traficul venit din motoarele de căutare necesită investiție de resurse  în optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare.

Principii de bază pentru optimizarea unui website pentru motoarele de căutare:

Factori on-the-page

1. Un website se optimizează pentru un motor de căutare pe fiecare pagină în parte nu integral

2. Alegerea cuvintelor cheie pentru care se optimizează o pagină se face pe baza statisticilor oferite de motoarele de căutare.

3. Fiecare pagină a unui website e nevoie să aibe  titlu, descriere și cuvinte cheie specifice conținutului existent pe pagină.

4. Evidențierea cuvintelor cheie pentru care se optimizează o pagină.

Factori off-the-page

1. Înscrierea site-ului în directoare web

2. Link building: social bookmarking, comunicate de presa, advertoriale, etc.

Optimizarea pentru motoarele de căutare

Un website, în general, primește trafic din trei surse:

1. Traficul direct:

Vizitatorii cunosc domeniul website-ului și îl accesează direct.

2. Refferari:

Wesite-ul are link sau reclamă pe alte site-uri vizitatorii accesând linkurile sau bannerele de pe acele site-uri ajungând pe un anumit landing page al site-ului.

3. Motoarele de căutare:

În urma efectuării unei căutări după anumite cuvinte cheie în unul din motoarele de căutare (Google, Yahoo!, MSN, Bing, etc.) website-ul este accesat dacă vizitatorii consideră că are conținutul de care are nevoie. Acesta poate fi considerat un trafic gratuit deoarece pentru acești vizitatori nu se plătește direct.

Pentru primele surse de trafic se face investiție în promovarea brandului și a domeniului. Bugetul pentru campaniile de promovare online pot varia și se pot plia pe bugetul fiecăruia. În schimb, traficul venit din motoarele de căutare necesită investiție de resurse  în optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare.

Principii de bază pentru optimizarea unui website pentru motoarele de căutare:

Factori on-the-page

1. Un website se optimizează pentru un motor de căutare pe fiecare pagină în parte nu integral

2. Alegerea cuvintelor cheie pentru care se optimizează o pagină se face pe baza statisticilor oferite de motoarele de căutare.

3. Fiecare pagină a unui website e nevoie să aibe  titlu, descriere și cuvinte cheie specifice conținutului existent pe pagină.

4. Evidențierea cuvintelor cheie pentru care se optimizează o pagină.

Factori off-the-page

1. Înscrierea site-ului în directoare web

2. Link building: social bookmarking, comunicate de presa, advertoriale, etc.

Postat de pe data de 12 apr., 2011 in categoria Business, Marketing online. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,141 ori.

Publica un raspuns