Indiferent dacă ai deja un website sau dorești să îți faci unul în cadrul acestui articol vei găsi informații legate de trei metode de succes necesare pentru ați atinge obiectivele propuse cu website-ul tău.

Înainte de toate, șansele de succes într-o afacere pe online pornesc de la o planificare strategică temeinică. Cu cât iei mai în serios partea de planificare strategică pe online cu atât îți crești șansele de a reuși în ceea ce îți propui. Așa cum îți planifici businessul tău pe offline așa planifică-l și pe online.

Fiecare dintre noi avem specializări diferite. Profesia în care ne-am specializat s-ar putea să ne ajute în planificarea strategică pe online sau s-ar putea să ne încurce. Cu toții cunoaștem deja anumite aspecte ce țin de a avea un business pe online. Există o mulțime de surse viabile pe care ne putem baza în planificarea afacerii noastre pe online. Ele ne pot ajuta să înțelegem mai bine modul în care putem să ne creștem afacerea folosind gigantul WWW, dar nu ne pot garanta nimic deoarece informațiile sunt pur teoretice și ele au nevoie să fie personalizate pe caracterul business-ului tău. Astfel, este recomandat ca încă din faza de planificare strategică să apelezi la o companie specializată în online. Experiența și cunoștințele specialiștilor din cadrul unei astfel de companii îți cresc șansele de a reuși cu afacerea ta online.

Totuși, încă de la început să incluzi și chiar să ceri companiei cu care vei colabora să includă următoarele trei metode în planificarea strategică a afacerii tale pe online :

Search Engine Optimization

Mai pe românește – optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu siguranță îți dorești  vizitatori din motoarele de căutare. Vizitatorii din motoarele de căutare sunt cei care în mod natural caută pe Google, Yahoo, Bing, MSN, etc.  informații despre produsele sau serviciile tale. Ei sunt deja interesați de un anumit produs sau serviciu, sunt la un pas de a lua decizia de achiziție. Singurul aspect de rezolvat înainte de a lua decizia este de la cine să cumpere? Și atunci, de ce nu ai fi tu primul care le apare la Rezultate în urma căutării după cuvintele cheie introduse în boxul motorului de căutare.

Search Engine Marketing

Această metodă merge mână în mână cu prima metodă, doar că această metodă necesită și investiție. Search Engine Marketing reprezintă metoda prin care companiile licitează pentru ca anunțul lor să apară primul în urma căutărilor pe un anumit motor de căutare. Search Engine Optimization este o metodă care aduce multe beneficii, dar în timp. Pentru companiile care își doresc rezultate imediate Search Engine Marketing este metoda ideală.

Social Media Marketing

O companie care își dorește să aibă succes pe online e nevoie să fie prezentă acolo unde sunt potențialii săi clienți. În cazul de față, în cadrul rețelelor de socializare. Social Media Marketing este o metodă din ce în ce mai uzitată și care dacă este combinată cu un plan de comunicare adecvat poate aduce beneficii enorme de brand awareness, creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților unei companii.

Toate aceste trei metode vor fi prezentate mai detaliat în articolele care urmează. Săptămâna viitoare veţi putea citi în cadrul acestei secțiuni despre importanța conținutului de calitate în cadrul unui website .
Dacă doriți să dezbatem un subiect anume vă rog să  îmi trimiteți sugestiile şi recomandările voastre prin comentarii la acest articol sau pe e-mail la adresa sdaniela@reea.net .

Trei metode necesare într-o strategie de business pentru online

Indiferent dacă ai deja un website sau dorești să îți faci unul în cadrul acestui articol vei găsi informații legate de trei metode de succes necesare pentru ați atinge obiectivele propuse cu website-ul tău.

Înainte de toate, șansele de succes într-o afacere pe online pornesc de la o planificare strategică temeinică. Cu cât iei mai în serios partea de planificare strategică pe online cu atât îți crești șansele de a reuși în ceea ce îți propui. Așa cum îți planifici businessul tău pe offline așa planifică-l și pe online.

Fiecare dintre noi avem specializări diferite. Profesia în care ne-am specializat s-ar putea să ne ajute în planificarea strategică pe online sau s-ar putea să ne încurce. Cu toții cunoaștem deja anumite aspecte ce țin de a avea un business pe online. Există o mulțime de surse viabile pe care ne putem baza în planificarea afacerii noastre pe online. Ele ne pot ajuta să înțelegem mai bine modul în care putem să ne creștem afacerea folosind gigantul WWW, dar nu ne pot garanta nimic deoarece informațiile sunt pur teoretice și ele au nevoie să fie personalizate pe caracterul business-ului tău. Astfel, este recomandat ca încă din faza de planificare strategică să apelezi la o companie specializată în online. Experiența și cunoștințele specialiștilor din cadrul unei astfel de companii îți cresc șansele de a reuși cu afacerea ta online.

Totuși, încă de la început să incluzi și chiar să ceri companiei cu care vei colabora să includă următoarele trei metode în planificarea strategică a afacerii tale pe online :

Search Engine Optimization

Mai pe românește – optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu siguranță îți dorești  vizitatori din motoarele de căutare. Vizitatorii din motoarele de căutare sunt cei care în mod natural caută pe Google, Yahoo, Bing, MSN, etc.  informații despre produsele sau serviciile tale. Ei sunt deja interesați de un anumit produs sau serviciu, sunt la un pas de a lua decizia de achiziție. Singurul aspect de rezolvat înainte de a lua decizia este de la cine să cumpere? Și atunci, de ce nu ai fi tu primul care le apare la Rezultate în urma căutării după cuvintele cheie introduse în boxul motorului de căutare.

Search Engine Marketing

Această metodă merge mână în mână cu prima metodă, doar că această metodă necesită și investiție. Search Engine Marketing reprezintă metoda prin care companiile licitează pentru ca anunțul lor să apară primul în urma căutărilor pe un anumit motor de căutare. Search Engine Optimization este o metodă care aduce multe beneficii, dar în timp. Pentru companiile care își doresc rezultate imediate Search Engine Marketing este metoda ideală.

Social Media Marketing

O companie care își dorește să aibă succes pe online e nevoie să fie prezentă acolo unde sunt potențialii săi clienți. În cazul de față, în cadrul rețelelor de socializare. Social Media Marketing este o metodă din ce în ce mai uzitată și care dacă este combinată cu un plan de comunicare adecvat poate aduce beneficii enorme de brand awareness, creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților unei companii.

Toate aceste trei metode vor fi prezentate mai detaliat în articolele care urmează. Săptămâna viitoare veţi putea citi în cadrul acestei secțiuni despre importanța conținutului de calitate în cadrul unui website .
Dacă doriți să dezbatem un subiect anume vă rog să  îmi trimiteți sugestiile şi recomandările voastre prin comentarii la acest articol sau pe e-mail la adresa sdaniela@reea.net .

Postat de pe data de 5 apr., 2011 in categoria Business, Marketing online. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,279 ori.

Publica un raspuns