Orange Romania continua seria evenimentelor Online MeetUp si da startul dezbaterilor din acest an cu o tema care ii preocupa din ce in ce mai mult pe jucatorii de pe piata online– experienta utilizatorului in navigarea online.
Invitatul special al celei de-a patra editii este Paul Schwartfeger, Director of user experience strategy si co-fondator al Etre, agentie de comunicare digitala specializata in furnizarea de strategie in ce priveste experienta utilizatorului. Paul Schwartfeger va ilustra concepte precum “usability”, “user experience” si “user design” prin studii de caz variate, marti, 19 ianuarie, ora 19:00 la Orange concept store din Calea Victoriei 41. Cei prezenti la eveniment vor afla cat mai multe despre metodele si strategiile prin care poate fi oferita clientilor o experienta excelenta de navigare pe internet.
Evenimentul vine in completarea prezentarilor Online MeetUp din editiile trecute, in care, experti de la Google, i-Level, Orange UK si altii au vorbit despre comportamentul utilizatorilor online si decizia lor de cumparare, despre social media, despre efectele pe care le pot avea activitatile de marketing online in spatiul offline etc
Pe blogul evenimentului, www.orange.ro/meetup, vizitatorii vor putea descoperi, in cadrul saptamanii “great online user experience”, exemple de site-uri care exceleaza in ceea ce priveste experienta oferita utilizatorilor. In plus, cei interesati pot intra pe site pentru a impartasi alte exemple sau pentru a solicita o invitatie la eveniment.
Materialele aparute in aceasta sectiune reprezinta comunicate de presa remise redactiei Capital
Companiile (firmele) care doresc sa-si publice comunicatele (ofertele) in cadrul acestei rubrici sunt rugate sa ia legatura cu:
Emilian C. Dumitru
Mobil:0729-729.312
email: [email protected]

Citeste articolul pe: Capital

“online user experience”, subiect-vedeta la Orange Online MeetUp

Orange Romania continua seria evenimentelor Online MeetUp si da startul dezbaterilor din acest an cu o tema care ii preocupa din ce in ce mai mult pe jucatorii de pe piata online– experienta utilizatorului in navigarea online.
Invitatul special al celei de-a patra editii este Paul Schwartfeger, Director of user experience strategy si co-fondator al Etre, agentie de comunicare digitala specializata in furnizarea de strategie in ce priveste experienta utilizatorului. Paul Schwartfeger va ilustra concepte precum “usability”, “user experience” si “user design” prin studii de caz variate, marti, 19 ianuarie, ora 19:00 la Orange concept store din Calea Victoriei 41. Cei prezenti la eveniment vor afla cat mai multe despre metodele si strategiile prin care poate fi oferita clientilor o experienta excelenta de navigare pe internet.
Evenimentul vine in completarea prezentarilor Online MeetUp din editiile trecute, in care, experti de la Google, i-Level, Orange UK si altii au vorbit despre comportamentul utilizatorilor online si decizia lor de cumparare, despre social media, despre efectele pe care le pot avea activitatile de marketing online in spatiul offline etc
Pe blogul evenimentului, www.orange.ro/meetup, vizitatorii vor putea descoperi, in cadrul saptamanii “great online user experience”, exemple de site-uri care exceleaza in ceea ce priveste experienta oferita utilizatorilor. In plus, cei interesati pot intra pe site pentru a impartasi alte exemple sau pentru a solicita o invitatie la eveniment.
Materialele aparute in aceasta sectiune reprezinta comunicate de presa remise redactiei Capital
Companiile (firmele) care doresc sa-si publice comunicatele (ofertele) in cadrul acestei rubrici sunt rugate sa ia legatura cu:
Emilian C. Dumitru
Mobil:0729-729.312
email: [email protected]

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 526 ori.

Publica un raspuns