Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), informeaza Gandul.
Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in forma tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru.
ANCOM a precizat ca, de cele mai multe ori, neregulile au fost constatate la firmele partenere ale companiilor de telecomunicatii.
Rezultatele au fost prezentate in urma a 1.110 controale desfasurate in perioada 26 octombrie-13 noiembrie anul trecut. Cele mai multe controale au avut loc la punctele de lucru sau la magazinele partenere ale Orange Romania, 343, ale Vodafone Romania, 282, Cosmote Romania, 249, si Romtelecom, cu 82 de controale. In total au fost verificate 82 de companii care furnizeaza servicii de telefonie, fiind depistate 178 de nereguli.
Despre neregulile constatate de ANCOM si cum arata lista neagra a vanzatorilor de servicii de telecomunicatii cititi pe www.gandul.info.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

10% din magazinele de telefonie isi pacalesc clientii

Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), informeaza Gandul.
Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in forma tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru.
ANCOM a precizat ca, de cele mai multe ori, neregulile au fost constatate la firmele partenere ale companiilor de telecomunicatii.
Rezultatele au fost prezentate in urma a 1.110 controale desfasurate in perioada 26 octombrie-13 noiembrie anul trecut. Cele mai multe controale au avut loc la punctele de lucru sau la magazinele partenere ale Orange Romania, 343, ale Vodafone Romania, 282, Cosmote Romania, 249, si Romtelecom, cu 82 de controale. In total au fost verificate 82 de companii care furnizeaza servicii de telefonie, fiind depistate 178 de nereguli.
Despre neregulile constatate de ANCOM si cum arata lista neagra a vanzatorilor de servicii de telecomunicatii cititi pe www.gandul.info.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 59 ori.

Publica un raspuns