Alcatel-Lucent, furnizor global de echipamente si servicii de telecomunicatii, va angaja anul acesta 200 de oameni pentru patru centre in Timisoara, unul dintre ele urmand sa isi inceapa activitatea anul acesta. Este vorba despre un Centru de Excelenta care va furniza servicii de asistenta tehnica de nivel doi si va functiona pe langa cele doua centre de operare retea (GNOC – Global Network Operation Center) pe care compania le-a deschis in 2008, respectiv 2009.
Centrul deschis in urma cu doi ani gestioneaza retelele operatorilor de telefonie mobila, printre clienti numarandu-se Orange Elvetia si Austria, Sunrise etc. Al doilea centru, BT Winston, a fost deschis special pentru operatorul British Telecom, singurul client la ora actuala, si ofera servicii de gestiune a retelelor fixe. Cele doua centre deservesc regiunea EMEA. Alcatel-Lucent mai are astfel de centre GNOC in Polonia, SUA si India. Dintre cei 250 de angajati noi, 160 vor fi destinati acestui centru si vor fi „high qualified”, potrivit lui Raoul Ros, directorul general al Alcatel-Lucent Romania. Alti 50 de angajati vor lucra pentru centrul de cercetare si dezvoltare care dezvolta software si produse pentru Alcatel-Lucent.
Deocamdata, compania nu are niciun client in Romania pentru centrele GNOC, dar este in negocieri pentru semnarea unui contract substantial in Bulgaria, potrivit declaratiilor reprezentantilor Alcatel-Lucent. Despre evolutia pietei locale de telecom, directorul Alcatel-Lucent Romania spune ca, dupa ce anul trecut operatorii si-au redus veniturile, au pierdut clienti si au taiat din costuri si investitii, nu se asteapta la o crestere a investitiilor acestora in echipamente telecom. Pentru afacerile proprii, seful Alcatel-Lucent spera ca proiectele de la stat sa compenseze scaderea din privat. Sunt mai multe proiecte, spune Ros, la CFR, pentru securizarea granitelor etc., care au si o componenta de telecom.
Citeste articolul pe: Financiarul
Alcatel-Lucent, furnizor global de echipamente si servicii de telecomunicatii, va angaja anul acesta 200 de oameni pentru patru centre in Timisoara, unul dintre ele urmand sa isi inceapa activitatea anul acesta. Este vorba despre un Centru de Excelenta care va furniza servicii de asistenta tehnica de nivel doi si va functiona pe langa cele doua centre de operare retea (GNOC – Global Network Operation Center) pe care compania le-a deschis in 2008, respectiv 2009.
Centrul deschis in urma cu doi ani gestioneaza retelele operatorilor de telefonie mobila, printre clienti numarandu-se Orange Elvetia si Austria, Sunrise etc. Al doilea centru, BT Winston, a fost deschis special pentru operatorul British Telecom, singurul client la ora actuala, si ofera servicii de gestiune a retelelor fixe. Cele doua centre deservesc regiunea EMEA. Alcatel-Lucent mai are astfel de centre GNOC in Polonia, SUA si India. Dintre cei 250 de angajati noi, 160 vor fi destinati acestui centru si vor fi „high qualified”, potrivit lui Raoul Ros, directorul general al Alcatel-Lucent Romania. Alti 50 de angajati vor lucra pentru centrul de cercetare si dezvoltare care dezvolta software si produse pentru Alcatel-Lucent.
Deocamdata, compania nu are niciun client in Romania pentru centrele GNOC, dar este in negocieri pentru semnarea unui contract substantial in Bulgaria, potrivit declaratiilor reprezentantilor Alcatel-Lucent. Despre evolutia pietei locale de telecom, directorul Alcatel-Lucent Romania spune ca, dupa ce anul trecut operatorii si-au redus veniturile, au pierdut clienti si au taiat din costuri si investitii, nu se asteapta la o crestere a investitiilor acestora in echipamente telecom. Pentru afacerile proprii, seful Alcatel-Lucent spera ca proiectele de la stat sa compenseze scaderea din privat. Sunt mai multe proiecte, spune Ros, la CFR, pentru securizarea granitelor etc., care au si o componenta de telecom.
Citeste articolul pe: Financiarul