Unicul distribuitor autorizat al Apple la noi sustine ca piata e pregatita pentru produsul anului
Lansat miercuri seara, ora 20.00, ora Romaniei, intr-o conferinta in SUA, noul produs revolutionar al Apple, botezat iPad, se va bucura de succes si in Romania, apreciaza Apcom, unicul distribuitor autorizat al producatorului pe piata locala. Informatiile despre disponibilitatea tabletului oriunde altundeva exceptand SUA raman inca o necunoscuta. Daca sunt interesati de aducerea iPad in oferta proprie, operatorii de pe piata locala au raspuns la unison „no comment”.
Despre lansarea anului in domeniul gadgeturilor, iPad-ul Apple, distribui­torul unic al Apple in Romania, Apcom, mi­zea­za pe succes si in tara noastra.
„Suntem optimisti in legatura cu succe­sul iPad in Romania. Foarte multi utilizatori din categoria publicului vizat stiu sa folo­seasca si prefera sistemele multi-touch, navigheaza intens pe internet, pentru business sau divertisment, sunt interesati de carti on-line si alte tipuri de continut multimedia. Pe plan international, asis­tam la un boom al vanzarilor de carti elec­tronice, depasind in unele piete vanzarile celor tiparite, ne asteptam ca aceeasi ten­dinta de crestere sa se faca simtita si in Romania. Nu in ultimul rand, romanii au inceput sa aprecieze tot mai mult pro­dusele de calitate, elegante, care le ofera o noua experienta, cat mai potrivita pro­priului stil de viata”, a declarat in ex­clu­sivitate pentru „Financiarul” Zsolt Ka­dar, Marketing Manager Apcom. Des­pre veni­rea produsului in Romania nu se stie ni­mic. „In acest moment, toate deta­liile si me­canismele de disponibilitate iPad sunt in lucru, avem informatiile tran­smise la San Francisco, ce au spus Ste­ve Jobs si cei­lalti manageri. Apple a pas­trat o mare con­fi­dentialitate in jurul acestei lansari, in­clusiv cu privire la distributie. Un e­xem­plu concludent, puteti vedea infor­matii despre tablet numai pe site-ul ap­ple.com, celelalte mari site-uri, pentru Franta, Ger­mania si alte piete impor­tan­te, inca nu men­tioneaza nicio informatie despre iPad”, a mai declarat Kadar. Sin­gura informatie furnizata la lansare este aceea ca dispozitivul va fi disponibil spre sfar­situl lunii martie in SUA si global. Tinand insa cont de faptul ca iPhone-ul a ajuns in Romania pe cand Apple lansa deja a doua versiune – 3G -, mai exact cu un an in­tarziere, dispozitivul s-ar putea lasa as­teptat la noi. Preturi de la 499 de dolari
Apple a anuntat si preturile de retail pentru SUA, respectiv 499 de dolari in varianta cu capacitate de stocare de 16 GB, 599 de dolari cu 32 GB si 699 de dolari la 64 GB, in ver­siunea cu conectivitate Wi-Fi. Dispozitivul cu conectivitate Wi-fi si 3G va costa, in functie de capacitatea de stocare, 629 de dolari, 729 de dolari, respectiv 829 de dolari si se va lansa in aprilie. Se mai stie ca in SUA iPad-ul va fi disponibil si cu oferta de internet la operatorul AT&T, res­pectiv abonament lunar de 14,99 dolari si trafic de 250 MB sau la 29,99 dolari cu trafic nelimitat. Intrebati de „Finan­cia­rul” daca sunt interesati sa aduca iPad-ul in oferta proprie, toti cei trei operatori care dispun de o retea de date compa­tibila cu dispozitivul, respectiv Orange, Vodafone si Cosmote, au declarat ca nu comenteaza. Exista si carcotasi
Prezentat de fondatorul companiei drept un produs „magic si revolutionar”, iPad-ul a starnit insa si reactii negative. De la simple sicane precum faptul ca Jobs a omis sa lanseze si niste iPantaloni (iPants in engleza – n.r.), cu buzunare suficient de mari cat sa incapa dispozitivul, pana la acuze din partea Fujitsu si a STMicro­electronics care sustin ca au inregistrat marca iPad din 2003, respectiv 2001 in SUA si UE. Au aparut insa si primele estimari legate de livrari – trei-patru mili­oane de dispozitive in primul an, opt milioane in 2011 si vanzari de 4,6 miliarde de dolari, echivalentul businessului iPod. Plusuri
design placut, este subtire rezolutia ecranului este de 1024×768 pixeli elementele vizuale imbunatatesc experienta cititului, iar tastatura on-screen este buna procesorul de 1 GHz asigura o vite­za de indeplinire a taskurilor rapida, paginile web se incarca repede, aplicatiile pot fi accesate usor
Minusuri
e prea greu (700 de grame) pentru a putea fi tinut intr-o singura mana nu difera prea mult de iPhone nu permite derularea mai multor taskuri in acelasi timp nu are camera foto, nici video, suport flash pentru paginile web, nu poti trimite SMS

Citeste articolul pe: Financiarul

Apcom este optimist fata de succesul iPad in Romania. Despre distributie nu stie nimic, iar operatorii nu comenteaza

Unicul distribuitor autorizat al Apple la noi sustine ca piata e pregatita pentru produsul anului
Lansat miercuri seara, ora 20.00, ora Romaniei, intr-o conferinta in SUA, noul produs revolutionar al Apple, botezat iPad, se va bucura de succes si in Romania, apreciaza Apcom, unicul distribuitor autorizat al producatorului pe piata locala. Informatiile despre disponibilitatea tabletului oriunde altundeva exceptand SUA raman inca o necunoscuta. Daca sunt interesati de aducerea iPad in oferta proprie, operatorii de pe piata locala au raspuns la unison „no comment”.
Despre lansarea anului in domeniul gadgeturilor, iPad-ul Apple, distribui­torul unic al Apple in Romania, Apcom, mi­zea­za pe succes si in tara noastra.
„Suntem optimisti in legatura cu succe­sul iPad in Romania. Foarte multi utilizatori din categoria publicului vizat stiu sa folo­seasca si prefera sistemele multi-touch, navigheaza intens pe internet, pentru business sau divertisment, sunt interesati de carti on-line si alte tipuri de continut multimedia. Pe plan international, asis­tam la un boom al vanzarilor de carti elec­tronice, depasind in unele piete vanzarile celor tiparite, ne asteptam ca aceeasi ten­dinta de crestere sa se faca simtita si in Romania. Nu in ultimul rand, romanii au inceput sa aprecieze tot mai mult pro­dusele de calitate, elegante, care le ofera o noua experienta, cat mai potrivita pro­priului stil de viata”, a declarat in ex­clu­sivitate pentru „Financiarul” Zsolt Ka­dar, Marketing Manager Apcom. Des­pre veni­rea produsului in Romania nu se stie ni­mic. „In acest moment, toate deta­liile si me­canismele de disponibilitate iPad sunt in lucru, avem informatiile tran­smise la San Francisco, ce au spus Ste­ve Jobs si cei­lalti manageri. Apple a pas­trat o mare con­fi­dentialitate in jurul acestei lansari, in­clusiv cu privire la distributie. Un e­xem­plu concludent, puteti vedea infor­matii despre tablet numai pe site-ul ap­ple.com, celelalte mari site-uri, pentru Franta, Ger­mania si alte piete impor­tan­te, inca nu men­tioneaza nicio informatie despre iPad”, a mai declarat Kadar. Sin­gura informatie furnizata la lansare este aceea ca dispozitivul va fi disponibil spre sfar­situl lunii martie in SUA si global. Tinand insa cont de faptul ca iPhone-ul a ajuns in Romania pe cand Apple lansa deja a doua versiune – 3G -, mai exact cu un an in­tarziere, dispozitivul s-ar putea lasa as­teptat la noi. Preturi de la 499 de dolari
Apple a anuntat si preturile de retail pentru SUA, respectiv 499 de dolari in varianta cu capacitate de stocare de 16 GB, 599 de dolari cu 32 GB si 699 de dolari la 64 GB, in ver­siunea cu conectivitate Wi-Fi. Dispozitivul cu conectivitate Wi-fi si 3G va costa, in functie de capacitatea de stocare, 629 de dolari, 729 de dolari, respectiv 829 de dolari si se va lansa in aprilie. Se mai stie ca in SUA iPad-ul va fi disponibil si cu oferta de internet la operatorul AT&T, res­pectiv abonament lunar de 14,99 dolari si trafic de 250 MB sau la 29,99 dolari cu trafic nelimitat. Intrebati de „Finan­cia­rul” daca sunt interesati sa aduca iPad-ul in oferta proprie, toti cei trei operatori care dispun de o retea de date compa­tibila cu dispozitivul, respectiv Orange, Vodafone si Cosmote, au declarat ca nu comenteaza. Exista si carcotasi
Prezentat de fondatorul companiei drept un produs „magic si revolutionar”, iPad-ul a starnit insa si reactii negative. De la simple sicane precum faptul ca Jobs a omis sa lanseze si niste iPantaloni (iPants in engleza – n.r.), cu buzunare suficient de mari cat sa incapa dispozitivul, pana la acuze din partea Fujitsu si a STMicro­electronics care sustin ca au inregistrat marca iPad din 2003, respectiv 2001 in SUA si UE. Au aparut insa si primele estimari legate de livrari – trei-patru mili­oane de dispozitive in primul an, opt milioane in 2011 si vanzari de 4,6 miliarde de dolari, echivalentul businessului iPod. Plusuri
design placut, este subtire rezolutia ecranului este de 1024×768 pixeli elementele vizuale imbunatatesc experienta cititului, iar tastatura on-screen este buna procesorul de 1 GHz asigura o vite­za de indeplinire a taskurilor rapida, paginile web se incarca repede, aplicatiile pot fi accesate usor
Minusuri
e prea greu (700 de grame) pentru a putea fi tinut intr-o singura mana nu difera prea mult de iPhone nu permite derularea mai multor taskuri in acelasi timp nu are camera foto, nici video, suport flash pentru paginile web, nu poti trimite SMS

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 552 ori.

Publica un raspuns