Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro din publicitatea online in 2009, se va concentra pe atragerea audientei si a clientilor de publicitate prin continutul sau, anunta Brandrepublic.com.

Citeste articolul pe: Wall Street

Editorul The Guardian: Cred in potentialul de crestere al online-ului, nu in taxarea acestuia

Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro din publicitatea online in 2009, se va concentra pe atragerea audientei si a clientilor de publicitate prin continutul sau, anunta Brandrepublic.com.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 431 ori.

Publica un raspuns