Google a lansat, ieri, smartphone-ul Nexus One, iar acesta reprezinta pentru compania americana, nu numai primul produs hardware, ci si instrumentul cu care isi va apara imperiul construit prin vanzarea de publicitate pe web.
„Este vorba despre Internetul pe mobil, iar publicitate este cuvantul cheie”, potrivit analistului Michael Gartenberg de la Interpret, care a comentat in legatura cu lansarea Nexus One. „De asemenea este de retinut ca Google este acum o companie de retail de electronice”, a mai adaugat acesta.
Google, ca si multe alte companii din industrie, recunoaste ca din ce in ce mai multi oameni acceseaza Internetul folosind telefoanele mobile in detrimentul calculatoarelor persoanale. In tarile dezvoltate, majoritatea utilizatorilor acceseaza pentru prima data web-ul cu ajutorul unui telefon inteligent (smartphone).
Google si-a numit terminalul un super-telefon incercand sa il separe de celelalte smartphone-uri de pe piata precum Apple iPhone si BlackBerry. Imediat dupa lansarea smarthone-ului Nexus One, majoritatea analistilor s-au grabit sa declare ca Nexus One nu este un iPhone killer, insa cu totii sunt de acord ca Apple trebuie sa se teama.
iPhone s-a vandut pana, in prezent, in 30 de milioane de unitati si a reusit sa faca fata tuturor modelelor lansate de concurentii sai de pe piata smartphone-urilor, insa Nexus One este terminalul care seamana mai mult cu iPhone decat oricare alte smartphone de pe piata.
2010, anul publicitatii pe mobil
Apple a anuntat inainte de lansarea smartphone-ului Nexus One ca a cumparat compania de publicitate pe mobil Quattro Wireless cu 275 de milioane de dolari. Aceasta achizitie pare a fi o mutare evidenta dupa ce Google a anuntat, in noiembrie anul trecut, intentia de a cumpara compania rivala Admob, cu 750 de milioane de dolari.
„Daca exista vreun dubiu ca 2010 va fi anul publicitatii pe mobil, ei bine acum nu mai exista niciunul”, a declarat Paran Johar de la compania de publicitate pe mobil Jumptap.
SURSA:BBC

Citeste articolul pe: Capital

Google isi apara imperiul publicitar cu smartphone-ul Nexus One

Google a lansat, ieri, smartphone-ul Nexus One, iar acesta reprezinta pentru compania americana, nu numai primul produs hardware, ci si instrumentul cu care isi va apara imperiul construit prin vanzarea de publicitate pe web.
„Este vorba despre Internetul pe mobil, iar publicitate este cuvantul cheie”, potrivit analistului Michael Gartenberg de la Interpret, care a comentat in legatura cu lansarea Nexus One. „De asemenea este de retinut ca Google este acum o companie de retail de electronice”, a mai adaugat acesta.
Google, ca si multe alte companii din industrie, recunoaste ca din ce in ce mai multi oameni acceseaza Internetul folosind telefoanele mobile in detrimentul calculatoarelor persoanale. In tarile dezvoltate, majoritatea utilizatorilor acceseaza pentru prima data web-ul cu ajutorul unui telefon inteligent (smartphone).
Google si-a numit terminalul un super-telefon incercand sa il separe de celelalte smartphone-uri de pe piata precum Apple iPhone si BlackBerry. Imediat dupa lansarea smarthone-ului Nexus One, majoritatea analistilor s-au grabit sa declare ca Nexus One nu este un iPhone killer, insa cu totii sunt de acord ca Apple trebuie sa se teama.
iPhone s-a vandut pana, in prezent, in 30 de milioane de unitati si a reusit sa faca fata tuturor modelelor lansate de concurentii sai de pe piata smartphone-urilor, insa Nexus One este terminalul care seamana mai mult cu iPhone decat oricare alte smartphone de pe piata.
2010, anul publicitatii pe mobil
Apple a anuntat inainte de lansarea smartphone-ului Nexus One ca a cumparat compania de publicitate pe mobil Quattro Wireless cu 275 de milioane de dolari. Aceasta achizitie pare a fi o mutare evidenta dupa ce Google a anuntat, in noiembrie anul trecut, intentia de a cumpara compania rivala Admob, cu 750 de milioane de dolari.
„Daca exista vreun dubiu ca 2010 va fi anul publicitatii pe mobil, ei bine acum nu mai exista niciunul”, a declarat Paran Johar de la compania de publicitate pe mobil Jumptap.
SURSA:BBC

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 457 ori.

Publica un raspuns