Compania Google nu intentioneaza sa partajeze veniturile din publicitate cu editorii de presa din Franta, chiar daca pe platforma de agregare de stiri Google News se face trimitere la articole din ziarele controlate de acesti publisheri, informeaza editia electronica a cotidianului Le Figaro.
Google nu a reusit sa ajunga la un acord cu reprezentantii Sindicatului national al presei cotidiene (Syndicat national de la presse quotidienne – SPQN).In cadrul unei dezbateri organizate de SPQN, reprezentantii Google au declarat ca nu sunt pregatiti sa ii plateasca pe publisherii francezi pentru link-urile care apar pe Google News spre diferite articole din ziarele pe care ei le controleaza.
La aceasta intalnire a participat si Carlo d’Asaro Biondo, noul responsabil al Google pentru regiunea Europei de Sud. Oficialii Google sunt de parere ca publisherii trebuie sa monetizeze singuri traficul pe care il genereaza link-urile de pe Google News. Utilizatorii acestei platforme pot vedea doar titlurile articolelor din intreaga presa franceza. Pentru a citi integral continuturile, utilizatorii acceseaza link-uri care ii redirectioneaza de pe platforma Google News pe paginile web ale ziarelor.
„Nu ajungem la un acord cu Google in ceea ce priveste valoarea continuturilor produse de site-urile ziarelor”, a declarat Pierre Conte, director general adjunct al cotidianului Le Figaro si presedinte al regiei Figaro Medias. Google le-a propus editorilor francezi sa isi lanseze propria platforma online, unde sa publice continuturi accesate doar cu plata.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

Google nu vrea sa imparta veniturile din publicitate cu editorii francezi

Compania Google nu intentioneaza sa partajeze veniturile din publicitate cu editorii de presa din Franta, chiar daca pe platforma de agregare de stiri Google News se face trimitere la articole din ziarele controlate de acesti publisheri, informeaza editia electronica a cotidianului Le Figaro.
Google nu a reusit sa ajunga la un acord cu reprezentantii Sindicatului national al presei cotidiene (Syndicat national de la presse quotidienne – SPQN).In cadrul unei dezbateri organizate de SPQN, reprezentantii Google au declarat ca nu sunt pregatiti sa ii plateasca pe publisherii francezi pentru link-urile care apar pe Google News spre diferite articole din ziarele pe care ei le controleaza.
La aceasta intalnire a participat si Carlo d’Asaro Biondo, noul responsabil al Google pentru regiunea Europei de Sud. Oficialii Google sunt de parere ca publisherii trebuie sa monetizeze singuri traficul pe care il genereaza link-urile de pe Google News. Utilizatorii acestei platforme pot vedea doar titlurile articolelor din intreaga presa franceza. Pentru a citi integral continuturile, utilizatorii acceseaza link-uri care ii redirectioneaza de pe platforma Google News pe paginile web ale ziarelor.
„Nu ajungem la un acord cu Google in ceea ce priveste valoarea continuturilor produse de site-urile ziarelor”, a declarat Pierre Conte, director general adjunct al cotidianului Le Figaro si presedinte al regiei Figaro Medias. Google le-a propus editorilor francezi sa isi lanseze propria platforma online, unde sa publice continuturi accesate doar cu plata.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 429 ori.

Publica un raspuns