Grayling
, companie globala de consultanta in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente, s-a lansat astazi, devenind a doua firma din lume ca marime, in topul marilor companii independente de comunicare, au anuntat marti reprezentantii organizatiei.
Noua companie reuneste trei mari companii: Grayling, Trimedia si Mmd, prin care va oferi servicii integrate de comunicare, pastrandu-si baza locala de clienti, pe fiecare piata individuala.
Companiei Grayling i s-au mai alaturat compania Momentum, din Orientul Mijlociu, care a devenit Grayling Momentum si compania Connecting Point Communications din San Francisco, care a devenit Grayling Connecting Point.
Potrivit oficialilor Grayling, compania are ca tinta in urmatorii cinci ani obtinerea celei mai mari cote de piata la nivel global in segmentul consultantei in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente.
Pe piata locala, Grayling Romania este formata din agentia Mmd Romania, care este formata din 20 de consultanti in domenii precum comunicare, politica, jurnalism, management si marketing.
Echipa din Romania realizeaza strategii de comunicare business-to-consumer si business-to-business pentru companii precum: Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, Discovery Networks, Mars, Groupama, Wiener Borse, Cisco sau MOL Romania.
Grayling are 900 angajati in 70 birouri din 40 de tari, in Europa, SUA, Orientul Mijlociu si regiunea Asia Pacific, fiind proprietatea Huntsworth plc.

Citeste articolul pe: Money.ro

Grayling, a doua mare firma independenta de comunicare din lume, si-a lansat noua identitate

Grayling
, companie globala de consultanta in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente, s-a lansat astazi, devenind a doua firma din lume ca marime, in topul marilor companii independente de comunicare, au anuntat marti reprezentantii organizatiei.
Noua companie reuneste trei mari companii: Grayling, Trimedia si Mmd, prin care va oferi servicii integrate de comunicare, pastrandu-si baza locala de clienti, pe fiecare piata individuala.
Companiei Grayling i s-au mai alaturat compania Momentum, din Orientul Mijlociu, care a devenit Grayling Momentum si compania Connecting Point Communications din San Francisco, care a devenit Grayling Connecting Point.
Potrivit oficialilor Grayling, compania are ca tinta in urmatorii cinci ani obtinerea celei mai mari cote de piata la nivel global in segmentul consultantei in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente.
Pe piata locala, Grayling Romania este formata din agentia Mmd Romania, care este formata din 20 de consultanti in domenii precum comunicare, politica, jurnalism, management si marketing.
Echipa din Romania realizeaza strategii de comunicare business-to-consumer si business-to-business pentru companii precum: Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, Discovery Networks, Mars, Groupama, Wiener Borse, Cisco sau MOL Romania.
Grayling are 900 angajati in 70 birouri din 40 de tari, in Europa, SUA, Orientul Mijlociu si regiunea Asia Pacific, fiind proprietatea Huntsworth plc.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 488 ori.

Publica un raspuns