LG Electronics, al doilea mare producator de televizoare LCD la nivel mondial, intentioneaza sa isi majoreze cota de piata de la 11% la 15% in acest an, prin cresterea vanzarilor cu 54%.
Grupul sud-coreean a confirmat astfel, duminica, tinta unor vanzari de 25 de milioane de televizoare LCD anuntata initial in septembrie, precizand ca obiectivul include livrarea a sapte milioane de modele de inalta tehnologie, care contin tehnologie LED de iluminare a ecranului.
In 2009, LG a comercializat 16,2 milioane de televizoare LCD. Principalii concurenti ai LG sunt liderul de piata Samsung Electronics si producatorii japonezi Sony Corp si Sharp Corp.
LG mai are ca obiectiv vanzarea a patru milioane de televizoare cu plasma, cu accent pe aparatele de dimensiuni mari. Samsung a anuntat, joi, planul de vanzare a 35 de milioane de televizoare LCD si patru milioane de televizoare cu plasa, in 2010.
Potrivit LG, piata televizoarelor cu plasma mari ar putea creste cu 15%, chiar daca pe ansamblu avansul inregistrat in cazul acestui tip de aparate incetineste ca urmare a concurentei modelelor LCD.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

LG vrea sa livreze 25 de milioane de televizoare LCD in 2010

LG Electronics, al doilea mare producator de televizoare LCD la nivel mondial, intentioneaza sa isi majoreze cota de piata de la 11% la 15% in acest an, prin cresterea vanzarilor cu 54%.
Grupul sud-coreean a confirmat astfel, duminica, tinta unor vanzari de 25 de milioane de televizoare LCD anuntata initial in septembrie, precizand ca obiectivul include livrarea a sapte milioane de modele de inalta tehnologie, care contin tehnologie LED de iluminare a ecranului.
In 2009, LG a comercializat 16,2 milioane de televizoare LCD. Principalii concurenti ai LG sunt liderul de piata Samsung Electronics si producatorii japonezi Sony Corp si Sharp Corp.
LG mai are ca obiectiv vanzarea a patru milioane de televizoare cu plasma, cu accent pe aparatele de dimensiuni mari. Samsung a anuntat, joi, planul de vanzare a 35 de milioane de televizoare LCD si patru milioane de televizoare cu plasa, in 2010.
Potrivit LG, piata televizoarelor cu plasma mari ar putea creste cu 15%, chiar daca pe ansamblu avansul inregistrat in cazul acestui tip de aparate incetineste ca urmare a concurentei modelelor LCD.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 516 ori.

Publica un raspuns