LG Electronics, numarul 2 pe piata globala de televizoare, a anuntat ca vrea sa atinga anul acesta o cota de 15% pe piata televizoarelor LCD, fata de 11% anul trecut, prin cresterea cu 54% a vanzarilor. Producatorul sud-coreean a confirmat astfel targetul de vanzari anuntat inca din luna septembrie a anului trecut, respectiv 25 de milioane de televizoare LCD si inca sapte milioane de televizoare cu ecran LED. Pe segmentul televizoarelor cu plasma, LG isi mentine obiectivul de patru milioane de unitati. Acelasi target si l-a fixat si principalul concurent, Samsung, liderul global in productia de televizoare, in timp ce pe LCD-uri vizeaza cu 10 milioane mai multe unitati.
Citeste articolul pe: Financiarul
LG Electronics, numarul 2 pe piata globala de televizoare, a anuntat ca vrea sa atinga anul acesta o cota de 15% pe piata televizoarelor LCD, fata de 11% anul trecut, prin cresterea cu 54% a vanzarilor. Producatorul sud-coreean a confirmat astfel targetul de vanzari anuntat inca din luna septembrie a anului trecut, respectiv 25 de milioane de televizoare LCD si inca sapte milioane de televizoare cu ecran LED. Pe segmentul televizoarelor cu plasma, LG isi mentine obiectivul de patru milioane de unitati. Acelasi target si l-a fixat si principalul concurent, Samsung, liderul global in productia de televizoare, in timp ce pe LCD-uri vizeaza cu 10 milioane mai multe unitati.
Citeste articolul pe: Financiarul