Serviciul de informatii privind abonatii de telefonie este disponibil la numarul 118 800 si pentru cei aproximativ opt milioane de utilizatori ai retelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom, ca urmare a noilor acorduri de interconectare dintre furnizorul serviciului, InfoClick, si operatorii de telefonie, a anuntat compania Prin urmare, 118 800 poate fi apelat de oriunde si la orice ora direct de pe telefonul mobil sau fix, din principalele retele cu cel putin 10.000 de utilizatori fiecare. La momentul lansarii, la 31 octombrie 2009, serviciul 118 800 putea fi apelat numai din patru retele de telefonie: Romtelecom, UPC, Vodafone si Orange.

Citeste articolul pe: Financiarul

Numarul 118 800, disponibil din toate retelele cu peste 10.000 de abonati

Serviciul de informatii privind abonatii de telefonie este disponibil la numarul 118 800 si pentru cei aproximativ opt milioane de utilizatori ai retelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom, ca urmare a noilor acorduri de interconectare dintre furnizorul serviciului, InfoClick, si operatorii de telefonie, a anuntat compania Prin urmare, 118 800 poate fi apelat de oriunde si la orice ora direct de pe telefonul mobil sau fix, din principalele retele cu cel putin 10.000 de utilizatori fiecare. La momentul lansarii, la 31 octombrie 2009, serviciul 118 800 putea fi apelat numai din patru retele de telefonie: Romtelecom, UPC, Vodafone si Orange.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 530 ori.

Publica un raspuns