Panasonic Europe anuntat astazi ca si-a extins prezenta europeana in domeniul vanzarilor prin deschiderea unui nou birou la Istanbul, in Turcia.

Compania, care se va fi cunoscuta sub numele Panasonic Elektronik Satis A.S. (PTR), va incepe oficial operatiunile curente pe 20 ianuarie 2010. Noul birou va servi la vanzarea si marketingul vastei game de produse digitale Panasonic catre consumatorii casnici si companiile private din Turcia.

Panasonic acorda o atentie speciala intaririi prezentei sale in Turcia, pe care o vede ca pe una din principalele piete emergente din lume. Deschiderea noului birou de vanzari din Istanbul va permite Panasonic sa isi accelereze in continuare strategiile de crestere. Noul birou va vinde – si va acorda suport – intreg portofoliul de produse al companiei, in care sunt incluse televizoarele cu ecran plat VIERA, aparatele foto digitale LUMIX, telefoanele DECT, etc.

Shigeo Suzuki, directorul administrativ al PTR, va conduce compania in dezvoltarea strategiei locale pentru principalele produse Panasonic si in stabilirea unor canale de distributie in intreaga Turcie. El va utiliza bogata sa experienta in domeniul vanzarilor internationale si abilitatile de marketing pentru a ghida PTR in operatiunile de zi cu zi.

“Suntem extrem de entuziasmati de potentialul existent pentru Panasonic in Turcia, care se dovedeste a fi una dintre pietele cu dezvoltarea cea mai rapida din Europa”, a spus Suzuki. “Prin produsele si serviciile noastre, dorim sa contribuim la imbogatirea vietii consumatorilor turci”.

“Turcia prezinta posibilitati uriase de extindere si dezvoltare a activitatii noastre”, a spus Laurent Abadie, CEO si presedinte al Panasonic Europe Ltd. “Suntem nerabdatori sa aducem in Turcia oferta noastra de business si produse, precum si sa construim relatia cu clientii si partenerii de retea.”

Cu sediul la Osaka, in Japonia, Panasonic se orienteaza spre piete emergente precum Turcia, care vor ajuta compania sa isi continue cresterea in exteriorul Japoniei. Avand o populatie de 73 de milioane si o structura demografica tanara, dinamica, Turcia prezinta multe potentiale oportunitati de piata pentru companie. PTR va avea un rol cheie in punerea in practica a acestor strategii.

Citeste articolul pe: XtremPC

Panasonic deschide o companie de vanzari in Turcia

Panasonic Europe anuntat astazi ca si-a extins prezenta europeana in domeniul vanzarilor prin deschiderea unui nou birou la Istanbul, in Turcia.

Compania, care se va fi cunoscuta sub numele Panasonic Elektronik Satis A.S. (PTR), va incepe oficial operatiunile curente pe 20 ianuarie 2010. Noul birou va servi la vanzarea si marketingul vastei game de produse digitale Panasonic catre consumatorii casnici si companiile private din Turcia.

Panasonic acorda o atentie speciala intaririi prezentei sale in Turcia, pe care o vede ca pe una din principalele piete emergente din lume. Deschiderea noului birou de vanzari din Istanbul va permite Panasonic sa isi accelereze in continuare strategiile de crestere. Noul birou va vinde – si va acorda suport – intreg portofoliul de produse al companiei, in care sunt incluse televizoarele cu ecran plat VIERA, aparatele foto digitale LUMIX, telefoanele DECT, etc.

Shigeo Suzuki, directorul administrativ al PTR, va conduce compania in dezvoltarea strategiei locale pentru principalele produse Panasonic si in stabilirea unor canale de distributie in intreaga Turcie. El va utiliza bogata sa experienta in domeniul vanzarilor internationale si abilitatile de marketing pentru a ghida PTR in operatiunile de zi cu zi.

“Suntem extrem de entuziasmati de potentialul existent pentru Panasonic in Turcia, care se dovedeste a fi una dintre pietele cu dezvoltarea cea mai rapida din Europa”, a spus Suzuki. “Prin produsele si serviciile noastre, dorim sa contribuim la imbogatirea vietii consumatorilor turci”.

“Turcia prezinta posibilitati uriase de extindere si dezvoltare a activitatii noastre”, a spus Laurent Abadie, CEO si presedinte al Panasonic Europe Ltd. “Suntem nerabdatori sa aducem in Turcia oferta noastra de business si produse, precum si sa construim relatia cu clientii si partenerii de retea.”

Cu sediul la Osaka, in Japonia, Panasonic se orienteaza spre piete emergente precum Turcia, care vor ajuta compania sa isi continue cresterea in exteriorul Japoniei. Avand o populatie de 73 de milioane si o structura demografica tanara, dinamica, Turcia prezinta multe potentiale oportunitati de piata pentru companie. PTR va avea un rol cheie in punerea in practica a acestor strategii.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 70 ori.

Publica un raspuns