Panasonic Corporation a anuntat politica de management pentru noul an fiscal ce se va finaliza pe 31 martie 2011. Noile obiective au fost prezentate la finalul saptamanii trecute de catre presedintelui grupului, Fumio Ohtsubo.

Pe scurt, organizatia va pune accent pe productia unor echipamente de ultima generatie in care componenta reducerii consumului energetic va juca un rol important. De asemenea, in urma achizitiei SANYO, Panasonic se va concentra pe dezvoltarea afacerilor in industria energetica.

§ Noul grup, format odata cu achizitia SANYO Electric Co., Ltd., va continua sa-si desfasoare activitatea potrivit principiilor de business de pana acum, “contribuind prin fabricarea de produse electronice la progresul si dezvoltarea societatii si la imbogatirea experientei de viata a oamenilor”.

§ Alipirea SANYO la Panasonic a largit orizonturile si obiectivele de business ale grupului, iar acesta va capitaliza la maximum noul potential pentru a beneficia in cel mai inalt grad de sinergiile create.

§ In ceea ce priveste cresterea si avatajele combinate ale celor doua entitati, Panasonic si SANYO vor conlucra indeaproape pentru a face transfer de know-how si pentru a invata din cultura si intelepciunea fiecareia. Noul Panasonic Group isi va indrepta atentia in mod special catre domeniul energiei si al protectiei mediului inconjurator si va implementa strategii care sa asigure dezvoltarea pe termen lung.

§ Grupul va identifica punctele tari ale fiecarei entitati si le va elimina pe cele slabe. Odata finalizata analiza reciproca, un proces de restructurare rapida va fi necesar pentru crearea unei companii ideale, care sa reactioneze rapid la cerintele consumatorilor.

Panasonic va dezvolta afacerea cu celule solare, obtinuta prin incorporarea SANYO, si va investi aproximativ 100 miliarde yeni incepand din 2010 pana in 2016 pentru a creste productia de unitati HIT. De asemenea, organizatia are ca obiectiv sa devina numarul 1 pe piata nipona de celule solare pana in martie 2013 si unul dintre primii trei producatori de pe piata global, pana in martie 2016.

In domeniul bateriilor reincarcabile litiu-ion, Panasonic are ca obiectiv sa atinga vanzari de peste 1.000 miliarde yeni si o cota de piata de peste 40% la nivel global pana in martie 2016.

Pentru atingerea acestor obiective, o noua divizie va fi creata in cadrul Grupului, pentru promovarea solutiilor energetice, incepand din data de 1 aprilie 2010.

In domeniul echipamentelor pentru industria auto, Panasonic isi va concentra activitatea pe 3 zone: baterii, sisteme de incalzire si sisteme de furnizare a curentului electric, inclusiv baterii pentru vehicule electrice.

In business-ul AV, Panasonic va lansa pe piata in noul an fiscal linia de televizoare cu plasma 3D Full HD cu diagonala de 50 inch si peste. De asemenea, pana in martie 2011, Panasonic intentioneaza sa comercializeze atatea televizoare LCD si LED LCD in intreaga lume incat acestea sa reprezinte 30% din totalul celor comercializate pana atunci.

O noua fabrica de televizoare cu plasma va incepe sa opereze in Amagasaki si o noua uzina IPS Alpha va fi deschisa in localitatea Himeji, din prefectura Hyogo. Fabricarea modulelor si asamblarea televizoarelor va fi relocata rapid in alte tari.

Productia de echipamente 3D Full HD va reprezenta unul dintre pilonii de baza pentru sustinerea si dezvoltarea afacerilor din domeniul televizoarelor plate.

Pentru asigurarea unei cresteri sustenabile in urmatorii ani, Panasonic va dezvolta si afacerile din zona securitatii, a sanatatii si din domeniul LED. In zona securitatii, Systems Network Company, creata pe 1 ianuarie 2010, va juca un rol foarte important asigurand, prin colaborarea cu celelalte companii ale grupului, dezvoltarea si comercializarea la nivel global de solutii de securitate inclusiv construirea lor si asigurarea serviciilor.

In domeniul LED, Panasonic va lansa curand pe piata mondiala televizoarele LED-backlight si a altor produse aditionale. In domeniul sanatatii, Panasonic va utiliza la maximum potentialul grupului de companii pentru a extinde actual gama de produse, de la productia de filtre pentru apa si electronice pentru imbunatatirea modului de viata, pana la echipamente bio.

Citeste articolul pe: XtremPC

Panasonic vrea sa devina mai “verde” in urmatorii ani

Panasonic Corporation a anuntat politica de management pentru noul an fiscal ce se va finaliza pe 31 martie 2011. Noile obiective au fost prezentate la finalul saptamanii trecute de catre presedintelui grupului, Fumio Ohtsubo.

Pe scurt, organizatia va pune accent pe productia unor echipamente de ultima generatie in care componenta reducerii consumului energetic va juca un rol important. De asemenea, in urma achizitiei SANYO, Panasonic se va concentra pe dezvoltarea afacerilor in industria energetica.

§ Noul grup, format odata cu achizitia SANYO Electric Co., Ltd., va continua sa-si desfasoare activitatea potrivit principiilor de business de pana acum, “contribuind prin fabricarea de produse electronice la progresul si dezvoltarea societatii si la imbogatirea experientei de viata a oamenilor”.

§ Alipirea SANYO la Panasonic a largit orizonturile si obiectivele de business ale grupului, iar acesta va capitaliza la maximum noul potential pentru a beneficia in cel mai inalt grad de sinergiile create.

§ In ceea ce priveste cresterea si avatajele combinate ale celor doua entitati, Panasonic si SANYO vor conlucra indeaproape pentru a face transfer de know-how si pentru a invata din cultura si intelepciunea fiecareia. Noul Panasonic Group isi va indrepta atentia in mod special catre domeniul energiei si al protectiei mediului inconjurator si va implementa strategii care sa asigure dezvoltarea pe termen lung.

§ Grupul va identifica punctele tari ale fiecarei entitati si le va elimina pe cele slabe. Odata finalizata analiza reciproca, un proces de restructurare rapida va fi necesar pentru crearea unei companii ideale, care sa reactioneze rapid la cerintele consumatorilor.

Panasonic va dezvolta afacerea cu celule solare, obtinuta prin incorporarea SANYO, si va investi aproximativ 100 miliarde yeni incepand din 2010 pana in 2016 pentru a creste productia de unitati HIT. De asemenea, organizatia are ca obiectiv sa devina numarul 1 pe piata nipona de celule solare pana in martie 2013 si unul dintre primii trei producatori de pe piata global, pana in martie 2016.

In domeniul bateriilor reincarcabile litiu-ion, Panasonic are ca obiectiv sa atinga vanzari de peste 1.000 miliarde yeni si o cota de piata de peste 40% la nivel global pana in martie 2016.

Pentru atingerea acestor obiective, o noua divizie va fi creata in cadrul Grupului, pentru promovarea solutiilor energetice, incepand din data de 1 aprilie 2010.

In domeniul echipamentelor pentru industria auto, Panasonic isi va concentra activitatea pe 3 zone: baterii, sisteme de incalzire si sisteme de furnizare a curentului electric, inclusiv baterii pentru vehicule electrice.

In business-ul AV, Panasonic va lansa pe piata in noul an fiscal linia de televizoare cu plasma 3D Full HD cu diagonala de 50 inch si peste. De asemenea, pana in martie 2011, Panasonic intentioneaza sa comercializeze atatea televizoare LCD si LED LCD in intreaga lume incat acestea sa reprezinte 30% din totalul celor comercializate pana atunci.

O noua fabrica de televizoare cu plasma va incepe sa opereze in Amagasaki si o noua uzina IPS Alpha va fi deschisa in localitatea Himeji, din prefectura Hyogo. Fabricarea modulelor si asamblarea televizoarelor va fi relocata rapid in alte tari.

Productia de echipamente 3D Full HD va reprezenta unul dintre pilonii de baza pentru sustinerea si dezvoltarea afacerilor din domeniul televizoarelor plate.

Pentru asigurarea unei cresteri sustenabile in urmatorii ani, Panasonic va dezvolta si afacerile din zona securitatii, a sanatatii si din domeniul LED. In zona securitatii, Systems Network Company, creata pe 1 ianuarie 2010, va juca un rol foarte important asigurand, prin colaborarea cu celelalte companii ale grupului, dezvoltarea si comercializarea la nivel global de solutii de securitate inclusiv construirea lor si asigurarea serviciilor.

In domeniul LED, Panasonic va lansa curand pe piata mondiala televizoarele LED-backlight si a altor produse aditionale. In domeniul sanatatii, Panasonic va utiliza la maximum potentialul grupului de companii pentru a extinde actual gama de produse, de la productia de filtre pentru apa si electronice pentru imbunatatirea modului de viata, pana la echipamente bio.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 63 ori.

Publica un raspuns