Panasonic Corporation a anuntat politica de management pentru noul an fiscal ce se va finaliza pe 31 martie 2011. Noile obiective au fost prezentate la finalul saptamanii trecute de catre presedintelui grupului, Fumio Ohtsubo.
Pe scurt, organizatia va pune accent pe productia unor echipamente de ultima generatie in care componenta reducerii consumului energetic va juca un rol important. De asemenea, in urma achizitiei SANYO, Panasonic se va concentra pe dezvoltarea afacerilor in industria energetica.
Noul plan de management pe termen mediu va servi la indeplinirea obiectivului de a deveni pana in 2018 producatorul numarul unu din lume ca inovatie si implicare in protejarea mediului, in intreaga industrie a electronicelor.
In acelasi timp, Panasonic va trece de la un stil de management orientat catre piata japoneza la unul orientat catre piata globala, concentrandu-se nu doar asupra afacerilor existente cat si asupra noilor domenii cum ar fi cel energetic si schimband strategia catre solutii si sisteme care sa incorporeze o varietate de produse electronice. Aceste schimbari vor face organizatia sa treaca din nou pe profit.
Principalele domenii de activitate ale Grupului, definite de noul plan de management, vor fi organizate pe patru piloni (ABCD): echipamente si solutii, echipamente de tip black-box, electronice auto si retele digitale AV. Conform noului plan, domeniul energetic este adaugat grupului.
In acelasi timp, Panasonic isi va concentra resursele de management pe sase afaceri-cheie: sistemele energetice, echipamentele de incalzire/refrigerare/conditionare a aerului, retele AV, securitate, sanatate si LED.
Panasonic va dezvolta afacerea cu celule solare, obtinuta prin incorporarea SANYO, si va investi aproximativ 100 miliarde yeni incepand din 2010 pana in 2016 pentru a creste productia de unitati HIT. De asemenea, organizatia are ca obiectiv sa devina numarul 1 pe piata nipona de celule solare pana in martie 2013 si unul dintre primii trei producatori de pe piata global, pana in martie 2016.
In business-ul AV, Panasonic va lansa pe piata in noul an fiscal linia de televizoare cu plasma 3D Full HD cu diagonala de 50 inci si peste. De asemenea, pana in martie 2011, Panasonic intentioneaza sa comercializeze atatea televizoare LCD si LED LCD in intreaga lume incat acestea sa reprezinte 30% din totalul celor comercializate pana atunci.
O noua fabrica de televizoare cu plasma va incepe sa opereze in Amagasaki si o noua uzina IPS Alpha va fi deschisa in localitatea Himeji, din prefectura Hyogo. Fabricarea modulelor si asamblarea televizoarelor va fi relocata rapid in alte tari.
Productia de echipamente 3D Full HD va reprezenta unul dintre pilonii de baza pentru sustinerea si dezvoltarea afacerilor din domeniul televizoarelor plate. In domeniul LED, Panasonic va lansa curand pe piata mondiala televizoarele LED-backlight si a altor produse aditionale.

Citeste articolul pe: Agora News

Panasonic vrea sa devina mai „verde” in urmatorii ani

Panasonic Corporation a anuntat politica de management pentru noul an fiscal ce se va finaliza pe 31 martie 2011. Noile obiective au fost prezentate la finalul saptamanii trecute de catre presedintelui grupului, Fumio Ohtsubo.
Pe scurt, organizatia va pune accent pe productia unor echipamente de ultima generatie in care componenta reducerii consumului energetic va juca un rol important. De asemenea, in urma achizitiei SANYO, Panasonic se va concentra pe dezvoltarea afacerilor in industria energetica.
Noul plan de management pe termen mediu va servi la indeplinirea obiectivului de a deveni pana in 2018 producatorul numarul unu din lume ca inovatie si implicare in protejarea mediului, in intreaga industrie a electronicelor.
In acelasi timp, Panasonic va trece de la un stil de management orientat catre piata japoneza la unul orientat catre piata globala, concentrandu-se nu doar asupra afacerilor existente cat si asupra noilor domenii cum ar fi cel energetic si schimband strategia catre solutii si sisteme care sa incorporeze o varietate de produse electronice. Aceste schimbari vor face organizatia sa treaca din nou pe profit.
Principalele domenii de activitate ale Grupului, definite de noul plan de management, vor fi organizate pe patru piloni (ABCD): echipamente si solutii, echipamente de tip black-box, electronice auto si retele digitale AV. Conform noului plan, domeniul energetic este adaugat grupului.
In acelasi timp, Panasonic isi va concentra resursele de management pe sase afaceri-cheie: sistemele energetice, echipamentele de incalzire/refrigerare/conditionare a aerului, retele AV, securitate, sanatate si LED.
Panasonic va dezvolta afacerea cu celule solare, obtinuta prin incorporarea SANYO, si va investi aproximativ 100 miliarde yeni incepand din 2010 pana in 2016 pentru a creste productia de unitati HIT. De asemenea, organizatia are ca obiectiv sa devina numarul 1 pe piata nipona de celule solare pana in martie 2013 si unul dintre primii trei producatori de pe piata global, pana in martie 2016.
In business-ul AV, Panasonic va lansa pe piata in noul an fiscal linia de televizoare cu plasma 3D Full HD cu diagonala de 50 inci si peste. De asemenea, pana in martie 2011, Panasonic intentioneaza sa comercializeze atatea televizoare LCD si LED LCD in intreaga lume incat acestea sa reprezinte 30% din totalul celor comercializate pana atunci.
O noua fabrica de televizoare cu plasma va incepe sa opereze in Amagasaki si o noua uzina IPS Alpha va fi deschisa in localitatea Himeji, din prefectura Hyogo. Fabricarea modulelor si asamblarea televizoarelor va fi relocata rapid in alte tari.
Productia de echipamente 3D Full HD va reprezenta unul dintre pilonii de baza pentru sustinerea si dezvoltarea afacerilor din domeniul televizoarelor plate. In domeniul LED, Panasonic va lansa curand pe piata mondiala televizoarele LED-backlight si a altor produse aditionale.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 693 ori.

Publica un raspuns