Contul de comunicare al Fabryo va fi impartit de Premium Communication si Presage, activitatile de comunicare derulate de cele doua agentii fiind distincte si complementare, a declarat Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication. “Vom continua sa lucram cu Fabryo pe comunicare cu media si de business, asa cum am facut-o si pana acum”, a punctat Sorana Savu. De asemenea, incepand cu luna ianuarie 2010, Presage se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.
Citeste articolul pe: Financiarul
Contul de comunicare al Fabryo va fi impartit de Premium Communication si Presage, activitatile de comunicare derulate de cele doua agentii fiind distincte si complementare, a declarat Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication. “Vom continua sa lucram cu Fabryo pe comunicare cu media si de business, asa cum am facut-o si pana acum”, a punctat Sorana Savu. De asemenea, incepand cu luna ianuarie 2010, Presage se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.
Citeste articolul pe: Financiarul