The Economic Times
Tata Motors incearca sa aduca pe piata o versiune cu motor electric a modelului Nano, masina care a fost lansata oficial in primavara anului trecut in India, cu preturi intre 2.500 si 3.700 dolari, noteaza cotidianul indian , citand declaratii facute de seful companiei la salonul auto din New Delhi.
Compania indiana mai vrea ca Nano sa ajunga in SUA peste trei ani, de aceea va dezvolta o versiune speciala cu motor mai puternic si rezistenta buna la testele de impact.
Ratan Tata, CEO-ul companiei a declarat ca exista cerere pentru masini ultra low-cost si in tari foarte dezvoltate, astfel ca se lucreaza la o versiune de Nano dedicata pietei americane. Masina va avea motor mai puternic, rezistenta mai mare la testele de impact si o serie de alte modifricari care sa o faca potrivita pentru o piata pretentioasa. Tata Motors anuntase ca va lansa o versiune de Nano si pentru Europa, cu 20 de cm mai lunga decat varianta indiana care masoara numai trei metri.
Nano are in India un motor de 0,6 litri, 33 CP si viteza maxima de 105 km/h, iar pentru pietele avansate e nevoie de o versiune mai puternica.
Pana ca planurile impresionante ale indienilor sa prinda contur trebuie depasite cateva obstacole, iar unul tine de cresterea productiei prin intrarea in functiune anul acesta a unei noi fabrici. Desi initial existau 200.000 de comenzi, in cinci luni Tata a putut livra doar 14.000 de masini si va putea onora comenzile din prezent abia in decembrie 2010.

Citeste articolul pe: Money.ro

Ratan Tata: Nano vrea sa ajunga pe piata din SUA peste trei ani

The Economic Times
Tata Motors incearca sa aduca pe piata o versiune cu motor electric a modelului Nano, masina care a fost lansata oficial in primavara anului trecut in India, cu preturi intre 2.500 si 3.700 dolari, noteaza cotidianul indian , citand declaratii facute de seful companiei la salonul auto din New Delhi.
Compania indiana mai vrea ca Nano sa ajunga in SUA peste trei ani, de aceea va dezvolta o versiune speciala cu motor mai puternic si rezistenta buna la testele de impact.
Ratan Tata, CEO-ul companiei a declarat ca exista cerere pentru masini ultra low-cost si in tari foarte dezvoltate, astfel ca se lucreaza la o versiune de Nano dedicata pietei americane. Masina va avea motor mai puternic, rezistenta mai mare la testele de impact si o serie de alte modifricari care sa o faca potrivita pentru o piata pretentioasa. Tata Motors anuntase ca va lansa o versiune de Nano si pentru Europa, cu 20 de cm mai lunga decat varianta indiana care masoara numai trei metri.
Nano are in India un motor de 0,6 litri, 33 CP si viteza maxima de 105 km/h, iar pentru pietele avansate e nevoie de o versiune mai puternica.
Pana ca planurile impresionante ale indienilor sa prinda contur trebuie depasite cateva obstacole, iar unul tine de cresterea productiei prin intrarea in functiune anul acesta a unei noi fabrici. Desi initial existau 200.000 de comenzi, in cinci luni Tata a putut livra doar 14.000 de masini si va putea onora comenzile din prezent abia in decembrie 2010.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 431 ori.

Publica un raspuns