Frontal Communication a primit recunoasterea Cisco Customer Satisfaction Excellence din partea Cisco Systems. Aceasta recunoastere vine ca urmare a angajamentului pe care compania Frontal Communication il are fata de clientii sai si a profesionalismului de care a dat dovada in relatia sa de parteneriat cu Cisco Systems.
„In centrul strategiei Frontal Communication sta clientul si dorinta noastra de a contribui la succesul pe care acesta il dobandeste in activitatea pe care o desfasoara”, a declarat Bogdan Constantinescu, Managing Director Frontal Communication. „Recunoasterea realizarilor noastre in parteneriatul cu Cisco nu face decat sa confirme faptul ca acest indicator ramane pentru Frontal Communication una din principalele dimensiuni prin care ne masuram succesul”.
In functie de obiectivele stabilite la nivel regional, Cisco monitorizeaza pentru o perioada de 12 luni partenerii sai, pentru a evalua nivelul de satisfactie oferit clientilor, atat in etapa de pre-sales, cat si in cea de post-sales. Numai acei parteneri care indeplinesc toate criteriile impuse de Cisco primesc recunoasterea Customer Satisfaction Excellence.
„In viziunea Cisco, clientul si nevoile acestuia sunt pe primul plan. Suntem incantati sa constatam ca si Frontal Communication are aceleasi principii de business si sa-i felicitam pentru nivelul de satisfactie oferit clientilor sai”, a declarat Cristi Popescu, Country Manager Cisco Systems Romania.
Aceasta recunoastere reconfirma capabilitatile tehnice si expertiza Frontal Communication de a veni in intampinarea unei largi game de nevoi ale clientilor sai, intreprinderi mici si mijlocii, precum si companii din zona Enterprise si Service Provideri. Frontal Communication se concentreaza asupra oportunitatilor oferite de piata de Centre de Date si retele, cum ar fi infrastructura de retea si aplicatiile ce necesita cunostinte avansate despre produs si capacitati tehnice pentru implementarea cu succes a solutiilor in locatii si arii geografice diferite. Totodata, Frontal Communication detine capabilitatile de a furniza solutii de Centre de Date complexe si are acces la cele mai bune practici in domeniu, la expertize si programe de training.

Citeste articolul pe: Agora News

Recunoastere Cisco pentru Frontal Communication

Frontal Communication a primit recunoasterea Cisco Customer Satisfaction Excellence din partea Cisco Systems. Aceasta recunoastere vine ca urmare a angajamentului pe care compania Frontal Communication il are fata de clientii sai si a profesionalismului de care a dat dovada in relatia sa de parteneriat cu Cisco Systems.
„In centrul strategiei Frontal Communication sta clientul si dorinta noastra de a contribui la succesul pe care acesta il dobandeste in activitatea pe care o desfasoara”, a declarat Bogdan Constantinescu, Managing Director Frontal Communication. „Recunoasterea realizarilor noastre in parteneriatul cu Cisco nu face decat sa confirme faptul ca acest indicator ramane pentru Frontal Communication una din principalele dimensiuni prin care ne masuram succesul”.
In functie de obiectivele stabilite la nivel regional, Cisco monitorizeaza pentru o perioada de 12 luni partenerii sai, pentru a evalua nivelul de satisfactie oferit clientilor, atat in etapa de pre-sales, cat si in cea de post-sales. Numai acei parteneri care indeplinesc toate criteriile impuse de Cisco primesc recunoasterea Customer Satisfaction Excellence.
„In viziunea Cisco, clientul si nevoile acestuia sunt pe primul plan. Suntem incantati sa constatam ca si Frontal Communication are aceleasi principii de business si sa-i felicitam pentru nivelul de satisfactie oferit clientilor sai”, a declarat Cristi Popescu, Country Manager Cisco Systems Romania.
Aceasta recunoastere reconfirma capabilitatile tehnice si expertiza Frontal Communication de a veni in intampinarea unei largi game de nevoi ale clientilor sai, intreprinderi mici si mijlocii, precum si companii din zona Enterprise si Service Provideri. Frontal Communication se concentreaza asupra oportunitatilor oferite de piata de Centre de Date si retele, cum ar fi infrastructura de retea si aplicatiile ce necesita cunostinte avansate despre produs si capacitati tehnice pentru implementarea cu succes a solutiilor in locatii si arii geografice diferite. Totodata, Frontal Communication detine capabilitatile de a furniza solutii de Centre de Date complexe si are acces la cele mai bune practici in domeniu, la expertize si programe de training.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 507 ori.

Publica un raspuns