Renault a dezvaluit la Salonul Auto din Brazilia cel mai nou concept al sau, derivat din platforma Logan si construit pe structura lui Sandero Steppway. Modelul ar putea intra in productie daca piata va reactiona pozitiv la propunere, avand in vedere si faptul ca brazilienii indragesc acest gen de masini, pick-up de dimensiuni reduse. Potrivit descrierii oficiale, Sand Up Concept este un coupe 2+2 polivalent, care combina placerea oferita de un cabrio cu utilitatea unui pick-up. Din punct de vedere al originalitatii, Sand Up este un Sandero Steppway decapotat, fara portbagaj, dar care poate dispune de un hard-top. Cele doua locuri din spate se pot rabata, transformand vehiculul intr-un clasic pick-up. Bena poate fi acoperita si cu o husa impermeabila. Elementul distinctiv este constituit de cele doua bare de plafon ce se prelungesc pana in partea din spate a masinii, conturand astfel silueta fostului hatch-back. Detaliile de design sunt tipice unui concept, cu aripi puternic pronuntate, spoiler agresiv si jante de 18 inci. Dintre dotarile incredibile pentru un derivat din Logan se numara camerele ce inlocuiesc oglinzile retrovizoare sau sistemul GPS. Masina a fost creata de Renault Design America Latina. Conceptul este echipat cu un motor benzina/etanol de 1.6 litri, 107 CP.

Citeste articolul pe: Financiarul

Sand Up – cel mai spectaculos concept pe platforma Logan

Renault a dezvaluit la Salonul Auto din Brazilia cel mai nou concept al sau, derivat din platforma Logan si construit pe structura lui Sandero Steppway. Modelul ar putea intra in productie daca piata va reactiona pozitiv la propunere, avand in vedere si faptul ca brazilienii indragesc acest gen de masini, pick-up de dimensiuni reduse. Potrivit descrierii oficiale, Sand Up Concept este un coupe 2+2 polivalent, care combina placerea oferita de un cabrio cu utilitatea unui pick-up. Din punct de vedere al originalitatii, Sand Up este un Sandero Steppway decapotat, fara portbagaj, dar care poate dispune de un hard-top. Cele doua locuri din spate se pot rabata, transformand vehiculul intr-un clasic pick-up. Bena poate fi acoperita si cu o husa impermeabila. Elementul distinctiv este constituit de cele doua bare de plafon ce se prelungesc pana in partea din spate a masinii, conturand astfel silueta fostului hatch-back. Detaliile de design sunt tipice unui concept, cu aripi puternic pronuntate, spoiler agresiv si jante de 18 inci. Dintre dotarile incredibile pentru un derivat din Logan se numara camerele ce inlocuiesc oglinzile retrovizoare sau sistemul GPS. Masina a fost creata de Renault Design America Latina. Conceptul este echipat cu un motor benzina/etanol de 1.6 litri, 107 CP.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 546 ori.

Publica un raspuns