UPC Romania, compania de comunicatii prin cablu din tara noastra, a lansat, marti, un nou concept de magazin care permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele si unde clientii primesc detalii referitoare la serviciile UPC si informatii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Primul magazin, care va fi deschis in data de 27 ianuarie, are o spurafata de aproximativ 130 mp si este situat in Soseaua Mihai Bravu Nr. 35.
„Acest concept de magazin s-a nascut dintr-o analiza detaliata a obiceiurilor abonatilor nostri care interactionau cu reprezentantii punctelor noastre de lucru, in medie o data la doua luni, in special pentru plata facturilor. Ne-am dorit sa transformam acest proces intr-unul proactiv, in care vechiul casier se transforma intr-un consilier de relatii cu clientii bine pregatit, prietenos si gata oricand sa ofere solutii si raspunsuri la toate intrebarile primite”, a declarat Iulia Florea, Customer Relations & Retail Sales Director UPC.
Modul in care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele, in cadrul zonei „demo”, unde pot fi incercate cele mai noi produse si servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clientii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas catre implementarea serviciilor de self-care.
Nu se va sta mult la coada
De asemenea, consilierii de vanzari UPC vor sta la dispozitia clientilor cu detalii referitoare la serviciile UPC si informatii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Mai mult, gratie sistemului tehnic de administrare a timpului de asteptare, traseul clientilor in magazin va fi mult imbunatatit, iar perioada de asteptare considerabil redusa. Sistemul functioneaza pe baza de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv pozitionat la intrarea in magazin.
SURSA: UPC

Citeste articolul pe: Capital

UPC deschide, maine, primul concept store

UPC Romania, compania de comunicatii prin cablu din tara noastra, a lansat, marti, un nou concept de magazin care permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele si unde clientii primesc detalii referitoare la serviciile UPC si informatii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Primul magazin, care va fi deschis in data de 27 ianuarie, are o spurafata de aproximativ 130 mp si este situat in Soseaua Mihai Bravu Nr. 35.
„Acest concept de magazin s-a nascut dintr-o analiza detaliata a obiceiurilor abonatilor nostri care interactionau cu reprezentantii punctelor noastre de lucru, in medie o data la doua luni, in special pentru plata facturilor. Ne-am dorit sa transformam acest proces intr-unul proactiv, in care vechiul casier se transforma intr-un consilier de relatii cu clientii bine pregatit, prietenos si gata oricand sa ofere solutii si raspunsuri la toate intrebarile primite”, a declarat Iulia Florea, Customer Relations & Retail Sales Director UPC.
Modul in care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele, in cadrul zonei „demo”, unde pot fi incercate cele mai noi produse si servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clientii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas catre implementarea serviciilor de self-care.
Nu se va sta mult la coada
De asemenea, consilierii de vanzari UPC vor sta la dispozitia clientilor cu detalii referitoare la serviciile UPC si informatii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Mai mult, gratie sistemului tehnic de administrare a timpului de asteptare, traseul clientilor in magazin va fi mult imbunatatit, iar perioada de asteptare considerabil redusa. Sistemul functioneaza pe baza de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv pozitionat la intrarea in magazin.
SURSA: UPC

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 819 ori.

Publica un raspuns