Editia de miercuri, 24 februarie, a emisiunii „Acces Direct” a fost lider de audienta pe targetul 15-54 urban cu o medie de 4,1% rating, 16,8% share si 265.000 de telespectatori. PRO TV a urmat in topul audientelor cu o medie de 3,6% rating, 14,8% share si 233.000 de telespectatori. Acasa TV s-a clasat pe locul 3 cu un rating de 1,8%, share de 7,4% si 117.000 de telespectatori. Editia din 24 februarie a emisiunii „Acces Direct” a atins apogeul in minutul de aur 18.47, cu 10,2% rating, 26,5% share si 1.163.000 de telespectatori pe targetul all urban. Datele au fost furnizate de GfK Romania SRL, copyright ARMADATA SRL si prelucrate de catre Departamentul Research Antena 1.

Citeste articolul pe: Financiarul

„Acces Direct“, lider de audienta

Editia de miercuri, 24 februarie, a emisiunii „Acces Direct” a fost lider de audienta pe targetul 15-54 urban cu o medie de 4,1% rating, 16,8% share si 265.000 de telespectatori. PRO TV a urmat in topul audientelor cu o medie de 3,6% rating, 14,8% share si 233.000 de telespectatori. Acasa TV s-a clasat pe locul 3 cu un rating de 1,8%, share de 7,4% si 117.000 de telespectatori. Editia din 24 februarie a emisiunii „Acces Direct” a atins apogeul in minutul de aur 18.47, cu 10,2% rating, 26,5% share si 1.163.000 de telespectatori pe targetul all urban. Datele au fost furnizate de GfK Romania SRL, copyright ARMADATA SRL si prelucrate de catre Departamentul Research Antena 1.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 492 ori.

Publica un raspuns