eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.

Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. Mecansimul este foarte simplu – orice client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.

Conditiile de acceptare a returului sunt adaptate situatiei in care se poate afla un client care a facut o alegere mai putin inspirata. Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.

ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.

Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. Mecansimul este foarte simplu – orice client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.

Conditiile de acceptare a returului sunt adaptate situatiei in care se poate afla un client care a facut o alegere mai putin inspirata. Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.

ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

Canon anunta lansarea seriei LEGRIA HF S – o gama de camere video full HD concepute pentru pasionatii de cinematografie….

Sony Ericsson anunta noul Aspen, un telefon mobil destinat oamenilor de afaceri, care continua povestea de success a strategiei GreenHeart…

Micron se poate lauda ca este prima prima companie care integreaza noua interfata SATA in componenta unui SSD, la un…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Romtelecom lanseaza Balcan-IX, prima platforma distribuita de Internet Exchange cu acoperire nationala din Romania, care asigura accesul usor si rapid…

Dotat cu un sistem autofocus in 7-puncte Twin , E-620 ofera o focalizare consistenta, dar si un senzor de mare viteza…

Citeste articolul pe: XtremPC

eMAG lanseaza “ExtraGarantia de Retur”

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.

Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. Mecansimul este foarte simplu – orice client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.

Conditiile de acceptare a returului sunt adaptate situatiei in care se poate afla un client care a facut o alegere mai putin inspirata. Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.

ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.

Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. Mecansimul este foarte simplu – orice client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.

Conditiile de acceptare a returului sunt adaptate situatiei in care se poate afla un client care a facut o alegere mai putin inspirata. Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.

ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

Canon anunta lansarea seriei LEGRIA HF S – o gama de camere video full HD concepute pentru pasionatii de cinematografie….

Sony Ericsson anunta noul Aspen, un telefon mobil destinat oamenilor de afaceri, care continua povestea de success a strategiei GreenHeart…

Micron se poate lauda ca este prima prima companie care integreaza noua interfata SATA in componenta unui SSD, la un…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Romtelecom lanseaza Balcan-IX, prima platforma distribuita de Internet Exchange cu acoperire nationala din Romania, care asigura accesul usor si rapid…

Dotat cu un sistem autofocus in 7-puncte Twin , E-620 ofera o focalizare consistenta, dar si un senzor de mare viteza…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 475 ori.

Publica un raspuns