Compania Sony a vandut in 2009 cu 20% mai multe laptopuri Vaio fata de 2008, au precizat oficialii. Astfel, Sony a vandut anul trecut in Romania aproximativ 7.200 de laptopuri, peste tinta de 7.000 de unitati stabilita anterior. Taiju Ishikawa, branch manager Sony Romania, pune evolutia pozitiva pe seama clientilor targetati, compania pozitionandu-se pe segmentul produselor premium. Cititi mai multe despre evolutia segmentului de laptopuri premium in editia de maine a publicatiei “Financiarul”.
Citeste articolul pe: Financiarul
Compania Sony a vandut in 2009 cu 20% mai multe laptopuri Vaio fata de 2008, au precizat oficialii. Astfel, Sony a vandut anul trecut in Romania aproximativ 7.200 de laptopuri, peste tinta de 7.000 de unitati stabilita anterior. Taiju Ishikawa, branch manager Sony Romania, pune evolutia pozitiva pe seama clientilor targetati, compania pozitionandu-se pe segmentul produselor premium. Cititi mai multe despre evolutia segmentului de laptopuri premium in editia de maine a publicatiei “Financiarul”.
Citeste articolul pe: Financiarul