Compania Sony a vandut in 2009 cu 20% mai multe laptopuri Vaio fata de 2008, au precizat oficialii. Astfel, Sony a vandut anul trecut in Romania aproximativ 7.200 de laptopuri, peste tinta de 7.000 de unitati stabilita anterior. Taiju Ishikawa, branch manager Sony Romania, pune evolutia pozitiva pe seama clientilor targetati, compania pozitionandu-se pe segmentul produselor premium. Cititi mai multe despre evolutia segmentului de laptopuri premium in editia de maine a publicatiei “Financiarul”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Laptopurile “de fite” rezista crizei

Compania Sony a vandut in 2009 cu 20% mai multe laptopuri Vaio fata de 2008, au precizat oficialii. Astfel, Sony a vandut anul trecut in Romania aproximativ 7.200 de laptopuri, peste tinta de 7.000 de unitati stabilita anterior. Taiju Ishikawa, branch manager Sony Romania, pune evolutia pozitiva pe seama clientilor targetati, compania pozitionandu-se pe segmentul produselor premium. Cititi mai multe despre evolutia segmentului de laptopuri premium in editia de maine a publicatiei “Financiarul”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 456 ori.

Publica un raspuns