Cisco a publicat rezultatele unui studiu global efectuat de o terta parte, studiu care analizeaza modul in care organizatiile utilizeaza uneltele oferite de retelele sociale destinate consumatorilor pentru colaborari externe, dezvaluind necesitatea unei implicari IT mai puternice si a unei administrari mai bune. Cercetarea este prima dintr-o serie compusa din doua parti pe care Cisco a comandat-o pentru a explora impactul retelelor sociale si a aplicatiilor de colaborare in companii.

Studiul nou se bazeaza pe interviuri pe larg sustinute cu 105 participanti reprezentand 97 de organizatii din 20 de tari din toata lumea. Efectuata intre aprilie si septembrie 2009, cercetarea a fost realizata de facultati de economie de varf din Statele Unite si Europa: IESE Business School din Spania, E. Philip Saunders College of Business de la Rochester Institute of Technology din SUA si Henley Business School din Marea Britanie.

Utilizarea instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook si Twitter, ca platforme de colaborare, conecteaza organizatiile cu lumea din exterior in mii de moduri. Aceste instrumente unesc tehnologia si afacerile prin experiente inovatoare, conecteaza oamenii si informatiile, stabilesc noi cai potentiale catre pietele de desfacere si imbunatatesc cunostintele consumatorului si nivelul de cunoastere a companiei. Rezultatele studiului indica faptul ca mediul de afaceri se afla in primele etape ale adoptarii acestor instrumente si este pe calea identificarii provocarilor esentiale, cum ar fi necesitatea in crestere pentru administrare si implicare din partea departamentelor IT, care pot avea un impact asupra integrarii si adoptarii acestor platforme si tehnologii noi.

Dintre organizatiile intervievate, 75 la suta au aratat ca utilizeaza, in primul rand, instrumentele mediilor de retele sociale destinate consumatorilor, in timp ce aproximativ 50 la suta din acelasi grup au identificat si utilizarea extensiva a microblogurilor.

Instrumentele de retele sociale se raspandesc in zone importante ale lantului valoric, incluzand marketingul si comunicatiile, relatiile interumane si departamentele de relatii cu clientii. In cadrul marketingului si al comunicatiilor, aceste instrumente au devenit deja o parte integranta a initiativelor organizatiilor, deoarece personalul acestor departamente le-a inteles rolul si a trecut de la „transmisie” la comunicatii de tip „conversatie” sau la o interactiune mai complexa. Intreprinderile mici si mijlocii utilizeaza activ canalele retelelor sociale pentru a castiga clienti, dar ramane o oportunitate de dezvoltare si pentru companiile mai mari.

Numai una din sapte companii care au participat la cercetare a remarcat un proces formal asociat adoptarii instrumentelor de retele sociale destinate consumatorilor necesar companiei, indicand faptul ca riscul potential asociat acestor instrumente in cadrul intreprinderii este neglijat sau insuficient inteles.

Numai unul din cinci participanti a identificat necesitatea unor politici referitoare la utilizarea tehnologiilor de retele sociale destinate consumatorilor in companie. In cadrul bazei de respondenti, gestionarea retelelor sociale implica, in general, mai multe parti interesate decat initiativele clasice ale unei corporatii, deoarece organizatiile au inca nevoie sa defineasca cine se ocupa de strategiile mediilor sociale externe. Fara a avea macar un responsabil in cadrul organizatiei, aceste initiative sunt foarte greu de controlat si de gestionat.

Datorita nestructurarii retelelor sociale, companiile continua sa se lupte cu crearea si adoptarea unei politici, deoarece copierea unui proces de gestionare deja stabilit din alte zone, mai structurate (de exemplu, tehnologia informatiilor), adesea nu functioneaza pentru retelele sociale. De asemenea, companiile reusesc cu greu sa gaseasca un echilibru intre natura sociala si cea personala a acestor instrumente simultan cu mentinerea unui anumit nivel de supraveghere.

Numai unul din zece respondenti a remarcat implicarea IT directa in ceea ce priveste initiativele retelelor sociale externe. Desi, in general, departamentul IT nu este implicat ca factor decizional principal, respondentii au recunoscut necesitatea adaptarii si integrarii corespunzatoare a acestor instrumente in procesele existente ale companiei pentru a obtine beneficii maxime.

In general, respondentii au recunoscut ca instrumentele de colaborare si retelele sociale destinate consumatorilor isi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, si ca aceste instrumente vor continua sa influenteze modul in care se desfasoara activitatea unei companii. Pentru organizatii, important va fi modul in care vor adopta si integra aceste instrumente in mediul IT al companiei.

In privinta adoptarii, implementarii si gestionarii retelelor sociale in companii, vor trebui rezolvate urmatoarele chestiuni: cand, cum si ce initiative se vor introduce (sau nu se vor introduce); cum vor fi gestionate tehnologiile care permit acest lucru; si cum se va gestiona modul in care angajatii utilizeaza aceste tehnologii.

Cisco a publicat rezultatele unui studiu global efectuat de o terta parte, studiu care analizeaza modul in care organizatiile utilizeaza uneltele oferite de retelele sociale destinate consumatorilor pentru colaborari externe, dezvaluind necesitatea unei implicari IT mai puternice si a unei administrari mai bune. Cercetarea este prima dintr-o serie compusa din doua parti pe care Cisco a comandat-o pentru a explora impactul retelelor sociale si a aplicatiilor de colaborare in companii.

Studiul nou se bazeaza pe interviuri pe larg sustinute cu 105 participanti reprezentand 97 de organizatii din 20 de tari din toata lumea. Efectuata intre aprilie si septembrie 2009, cercetarea a fost realizata de facultati de economie de varf din Statele Unite si Europa: IESE Business School din Spania, E. Philip Saunders College of Business de la Rochester Institute of Technology din SUA si Henley Business School din Marea Britanie.Utilizarea instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook si Twitter, ca platforme de colaborare, conecteaza organizatiile cu lumea din exterior in mii de moduri. Aceste instrumente unesc tehnologia si afacerile prin experiente inovatoare, conecteaza oamenii si informatiile, stabilesc noi cai potentiale catre pietele de desfacere si imbunatatesc cunostintele consumatorului si nivelul de cunoastere a companiei. Rezultatele studiului indica faptul ca mediul de afaceri se afla in primele etape ale adoptarii acestor instrumente si este pe calea identificarii provocarilor esentiale, cum ar fi necesitatea in crestere pentru administrare si implicare din partea departamentelor IT, care pot avea un impact asupra integrarii si adoptarii acestor platforme si tehnologii noi.

Ideile principale ale studiuluiUtilizarea crescanda a instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor in companii. Dintre organizatiile intervievate, 75 la suta au aratat ca utilizeaza, in primul rand, instrumentele mediilor de retele sociale destinate consumatorilor, in timp ce aproximativ 50 la suta din acelasi grup au identificat si utilizarea extensiva a microblogurilor.Instrumentele de retele sociale se raspandesc in zone importante ale lantului valoric, incluzand marketingul si comunicatiile, relatiile interumane si departamentele de relatii cu clientii. In cadrul marketingului si al comunicatiilor, aceste instrumente au devenit deja o parte integranta a initiativelor organizatiilor, deoarece personalul acestor departamente le-a inteles rolul si a trecut de la „transmisie” la comunicatii de tip „conversatie” sau la o interactiune mai complexa. Intreprinderile mici si mijlocii utilizeaza activ canalele retelelor sociale pentru a castiga clienti, dar ramane o oportunitate de dezvoltare si pentru companiile mai mari.Necesitatea tot mai mare pentru gestionare si implicare IT in eforturile mediilor sociale Numai una din sapte companii care au participat la cercetare a remarcat un proces formal asociat adoptarii instrumentelor de retele sociale destinate consumatorilor necesar companiei, indicand faptul ca riscul potential asociat acestor instrumente in cadrul intreprinderii este neglijat sau insuficient inteles.Numai unul din cinci participanti a identificat necesitatea unor politici referitoare la utilizarea tehnologiilor de retele sociale destinate consumatorilor in companie. In cadrul bazei de respondenti, gestionarea retelelor sociale implica, in general, mai multe parti interesate decat initiativele clasice ale unei corporatii, deoarece organizatiile au inca nevoie sa defineasca cine se ocupa de strategiile mediilor sociale externe. Fara a avea macar un responsabil in cadrul organizatiei, aceste initiative sunt foarte greu de controlat si de gestionat.Datorita nestructurarii retelelor sociale, companiile continua sa se lupte cu crearea si adoptarea unei politici, deoarece copierea unui proces de gestionare deja stabilit din alte zone, mai structurate (de exemplu, tehnologia informatiilor), adesea nu functioneaza pentru retelele sociale. De asemenea, companiile reusesc cu greu sa gaseasca un echilibru intre natura sociala si cea personala a acestor instrumente simultan cu mentinerea unui anumit nivel de supraveghere.Numai unul din zece respondenti a remarcat implicarea IT directa in ceea ce priveste initiativele retelelor sociale externe. Desi, in general, departamentul IT nu este implicat ca factor decizional principal, respondentii au recunoscut necesitatea adaptarii si integrarii corespunzatoare a acestor instrumente in procesele existente ale companiei pentru a obtine beneficii maxime.

In general, respondentii au recunoscut ca instrumentele de colaborare si retelele sociale destinate consumatorilor isi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, si ca aceste instrumente vor continua sa influenteze modul in care se desfasoara activitatea unei companii. Pentru organizatii, important va fi modul in care vor adopta si integra aceste instrumente in mediul IT al companiei.In privinta adoptarii, implementarii si gestionarii retelelor sociale in companii, vor trebui rezolvate urmatoarele chestiuni: cand, cum si ce initiative se vor introduce (sau nu se vor introduce); cum vor fi gestionate tehnologiile care permit acest lucru; si cum se va gestiona modul in care angajatii utilizeaza aceste tehnologii.

Compania Regus, lider pe piata globala a furnizorilor de solutii inovative pentru spatiile de lucru, anunta lansarea celei mai mari…

Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…

Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii informatice integrate de pe piata din Romania, a obtinut…

Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…

Noul membru al popularei familii TZ de camere foto digitale Panasonic a fost lansat astazi. LUMIX DMC-TZ10 este un adevarat…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Citeste articolul pe: XtremPC

Retelele sociale – medii eficiente de promovare

Cisco a publicat rezultatele unui studiu global efectuat de o terta parte, studiu care analizeaza modul in care organizatiile utilizeaza uneltele oferite de retelele sociale destinate consumatorilor pentru colaborari externe, dezvaluind necesitatea unei implicari IT mai puternice si a unei administrari mai bune. Cercetarea este prima dintr-o serie compusa din doua parti pe care Cisco a comandat-o pentru a explora impactul retelelor sociale si a aplicatiilor de colaborare in companii.

Studiul nou se bazeaza pe interviuri pe larg sustinute cu 105 participanti reprezentand 97 de organizatii din 20 de tari din toata lumea. Efectuata intre aprilie si septembrie 2009, cercetarea a fost realizata de facultati de economie de varf din Statele Unite si Europa: IESE Business School din Spania, E. Philip Saunders College of Business de la Rochester Institute of Technology din SUA si Henley Business School din Marea Britanie.

Utilizarea instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook si Twitter, ca platforme de colaborare, conecteaza organizatiile cu lumea din exterior in mii de moduri. Aceste instrumente unesc tehnologia si afacerile prin experiente inovatoare, conecteaza oamenii si informatiile, stabilesc noi cai potentiale catre pietele de desfacere si imbunatatesc cunostintele consumatorului si nivelul de cunoastere a companiei. Rezultatele studiului indica faptul ca mediul de afaceri se afla in primele etape ale adoptarii acestor instrumente si este pe calea identificarii provocarilor esentiale, cum ar fi necesitatea in crestere pentru administrare si implicare din partea departamentelor IT, care pot avea un impact asupra integrarii si adoptarii acestor platforme si tehnologii noi.

Dintre organizatiile intervievate, 75 la suta au aratat ca utilizeaza, in primul rand, instrumentele mediilor de retele sociale destinate consumatorilor, in timp ce aproximativ 50 la suta din acelasi grup au identificat si utilizarea extensiva a microblogurilor.

Instrumentele de retele sociale se raspandesc in zone importante ale lantului valoric, incluzand marketingul si comunicatiile, relatiile interumane si departamentele de relatii cu clientii. In cadrul marketingului si al comunicatiilor, aceste instrumente au devenit deja o parte integranta a initiativelor organizatiilor, deoarece personalul acestor departamente le-a inteles rolul si a trecut de la „transmisie” la comunicatii de tip „conversatie” sau la o interactiune mai complexa. Intreprinderile mici si mijlocii utilizeaza activ canalele retelelor sociale pentru a castiga clienti, dar ramane o oportunitate de dezvoltare si pentru companiile mai mari.

Numai una din sapte companii care au participat la cercetare a remarcat un proces formal asociat adoptarii instrumentelor de retele sociale destinate consumatorilor necesar companiei, indicand faptul ca riscul potential asociat acestor instrumente in cadrul intreprinderii este neglijat sau insuficient inteles.

Numai unul din cinci participanti a identificat necesitatea unor politici referitoare la utilizarea tehnologiilor de retele sociale destinate consumatorilor in companie. In cadrul bazei de respondenti, gestionarea retelelor sociale implica, in general, mai multe parti interesate decat initiativele clasice ale unei corporatii, deoarece organizatiile au inca nevoie sa defineasca cine se ocupa de strategiile mediilor sociale externe. Fara a avea macar un responsabil in cadrul organizatiei, aceste initiative sunt foarte greu de controlat si de gestionat.

Datorita nestructurarii retelelor sociale, companiile continua sa se lupte cu crearea si adoptarea unei politici, deoarece copierea unui proces de gestionare deja stabilit din alte zone, mai structurate (de exemplu, tehnologia informatiilor), adesea nu functioneaza pentru retelele sociale. De asemenea, companiile reusesc cu greu sa gaseasca un echilibru intre natura sociala si cea personala a acestor instrumente simultan cu mentinerea unui anumit nivel de supraveghere.

Numai unul din zece respondenti a remarcat implicarea IT directa in ceea ce priveste initiativele retelelor sociale externe. Desi, in general, departamentul IT nu este implicat ca factor decizional principal, respondentii au recunoscut necesitatea adaptarii si integrarii corespunzatoare a acestor instrumente in procesele existente ale companiei pentru a obtine beneficii maxime.

In general, respondentii au recunoscut ca instrumentele de colaborare si retelele sociale destinate consumatorilor isi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, si ca aceste instrumente vor continua sa influenteze modul in care se desfasoara activitatea unei companii. Pentru organizatii, important va fi modul in care vor adopta si integra aceste instrumente in mediul IT al companiei.

In privinta adoptarii, implementarii si gestionarii retelelor sociale in companii, vor trebui rezolvate urmatoarele chestiuni: cand, cum si ce initiative se vor introduce (sau nu se vor introduce); cum vor fi gestionate tehnologiile care permit acest lucru; si cum se va gestiona modul in care angajatii utilizeaza aceste tehnologii.

Cisco a publicat rezultatele unui studiu global efectuat de o terta parte, studiu care analizeaza modul in care organizatiile utilizeaza uneltele oferite de retelele sociale destinate consumatorilor pentru colaborari externe, dezvaluind necesitatea unei implicari IT mai puternice si a unei administrari mai bune. Cercetarea este prima dintr-o serie compusa din doua parti pe care Cisco a comandat-o pentru a explora impactul retelelor sociale si a aplicatiilor de colaborare in companii.

Studiul nou se bazeaza pe interviuri pe larg sustinute cu 105 participanti reprezentand 97 de organizatii din 20 de tari din toata lumea. Efectuata intre aprilie si septembrie 2009, cercetarea a fost realizata de facultati de economie de varf din Statele Unite si Europa: IESE Business School din Spania, E. Philip Saunders College of Business de la Rochester Institute of Technology din SUA si Henley Business School din Marea Britanie.Utilizarea instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook si Twitter, ca platforme de colaborare, conecteaza organizatiile cu lumea din exterior in mii de moduri. Aceste instrumente unesc tehnologia si afacerile prin experiente inovatoare, conecteaza oamenii si informatiile, stabilesc noi cai potentiale catre pietele de desfacere si imbunatatesc cunostintele consumatorului si nivelul de cunoastere a companiei. Rezultatele studiului indica faptul ca mediul de afaceri se afla in primele etape ale adoptarii acestor instrumente si este pe calea identificarii provocarilor esentiale, cum ar fi necesitatea in crestere pentru administrare si implicare din partea departamentelor IT, care pot avea un impact asupra integrarii si adoptarii acestor platforme si tehnologii noi.

Ideile principale ale studiuluiUtilizarea crescanda a instrumentelor oferite de retelele sociale destinate consumatorilor in companii. Dintre organizatiile intervievate, 75 la suta au aratat ca utilizeaza, in primul rand, instrumentele mediilor de retele sociale destinate consumatorilor, in timp ce aproximativ 50 la suta din acelasi grup au identificat si utilizarea extensiva a microblogurilor.Instrumentele de retele sociale se raspandesc in zone importante ale lantului valoric, incluzand marketingul si comunicatiile, relatiile interumane si departamentele de relatii cu clientii. In cadrul marketingului si al comunicatiilor, aceste instrumente au devenit deja o parte integranta a initiativelor organizatiilor, deoarece personalul acestor departamente le-a inteles rolul si a trecut de la „transmisie” la comunicatii de tip „conversatie” sau la o interactiune mai complexa. Intreprinderile mici si mijlocii utilizeaza activ canalele retelelor sociale pentru a castiga clienti, dar ramane o oportunitate de dezvoltare si pentru companiile mai mari.Necesitatea tot mai mare pentru gestionare si implicare IT in eforturile mediilor sociale Numai una din sapte companii care au participat la cercetare a remarcat un proces formal asociat adoptarii instrumentelor de retele sociale destinate consumatorilor necesar companiei, indicand faptul ca riscul potential asociat acestor instrumente in cadrul intreprinderii este neglijat sau insuficient inteles.Numai unul din cinci participanti a identificat necesitatea unor politici referitoare la utilizarea tehnologiilor de retele sociale destinate consumatorilor in companie. In cadrul bazei de respondenti, gestionarea retelelor sociale implica, in general, mai multe parti interesate decat initiativele clasice ale unei corporatii, deoarece organizatiile au inca nevoie sa defineasca cine se ocupa de strategiile mediilor sociale externe. Fara a avea macar un responsabil in cadrul organizatiei, aceste initiative sunt foarte greu de controlat si de gestionat.Datorita nestructurarii retelelor sociale, companiile continua sa se lupte cu crearea si adoptarea unei politici, deoarece copierea unui proces de gestionare deja stabilit din alte zone, mai structurate (de exemplu, tehnologia informatiilor), adesea nu functioneaza pentru retelele sociale. De asemenea, companiile reusesc cu greu sa gaseasca un echilibru intre natura sociala si cea personala a acestor instrumente simultan cu mentinerea unui anumit nivel de supraveghere.Numai unul din zece respondenti a remarcat implicarea IT directa in ceea ce priveste initiativele retelelor sociale externe. Desi, in general, departamentul IT nu este implicat ca factor decizional principal, respondentii au recunoscut necesitatea adaptarii si integrarii corespunzatoare a acestor instrumente in procesele existente ale companiei pentru a obtine beneficii maxime.

In general, respondentii au recunoscut ca instrumentele de colaborare si retelele sociale destinate consumatorilor isi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, si ca aceste instrumente vor continua sa influenteze modul in care se desfasoara activitatea unei companii. Pentru organizatii, important va fi modul in care vor adopta si integra aceste instrumente in mediul IT al companiei.In privinta adoptarii, implementarii si gestionarii retelelor sociale in companii, vor trebui rezolvate urmatoarele chestiuni: cand, cum si ce initiative se vor introduce (sau nu se vor introduce); cum vor fi gestionate tehnologiile care permit acest lucru; si cum se va gestiona modul in care angajatii utilizeaza aceste tehnologii.

Compania Regus, lider pe piata globala a furnizorilor de solutii inovative pentru spatiile de lucru, anunta lansarea celei mai mari…

Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…

Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii informatice integrate de pe piata din Romania, a obtinut…

Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…

Noul membru al popularei familii TZ de camere foto digitale Panasonic a fost lansat astazi. LUMIX DMC-TZ10 este un adevarat…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 628 ori.

Publica un raspuns