Remigiusz Smolinski, Country Manager Romania
mobile.de
, spune intr-un interviu exclusiv pentru Money.ro internetul a devenit cea mai importanta sursa de informatii pentru cei care doresc sa achizitioneze un autovehicul. Acest lucru se intampla pentru ca vanzarea si/sau achizitionarea de autovehicule se poate face cel mai usor prin inserarea gratuita de anunturi.
Care este profilul persoanelor care acceseaza portalurile auto inainte de a merge intr-un showroom?
Utilizatorii site-urilor cu profil automobilistic se caracterizeaza printr-o mare afinitate fata de internet, numarul acestora devenind din ce in ce mai mare. Aceasta o arata atat cifrele generale de trafic pe internet din Romania, precum si cifrele utilizatorilor mobile.ro. In ceea ce priveste mobile.ro, numarul de anunturi postate si de vizitatori au inregistrat o crestere accelerata de la lansarea gratuitatii mobile.ro pentru dealeri.
Ce fel de masini cauta romanii?
Pe mobile.ro romanii cauta indeosebi marci germane. Cele mai populare marci sunt Volkswagen, BMW, Audi, Opel si Mercedes. Modelele cele mai cautate sunt Audi A4, Volkswagen Passat, Opel Astra, Audi A6 si Volkswagen Golf. Categoriile de pret indicate arata un interes atat pentru masini care se afla intr-o clasa mica pana la medie de pret, cat si pentru masini din clase superioare de pret, de peste 10.000 de euro. Cele mai cautate autovehicule sunt cele pe baza de Diesel (80%) cu un numar mediu de kilometri.
Cum intervine o astfel de platforma online in relatia dealer-cumparator?
Pietele online pentru masini noi si second-hand precum mobile.ro influenteaza atat oferta cat si cererea. Aceasta inseamna pentru dealeri posibilitatea de a atrage un numar mare de clienti prin investitii mici.
De subliniat ca mobile.ro nu se implica in nici o masura in tranzactia efectiva dintre vanzator si cumparator, oferind partilor interesate numai posibilitatea de a intra in contact.
Cum integreaza dealerii si importatorii online-ul in strategia lor de vanzare?
Internetul a devenit cea mai importanta sursa de informatii pentru cei care doresc sa achizitioneze un autovehicul. Sondajele arata ca site-urile cu profil automobilistic sunt unele dintre cele mai accesate de catre utilizatorii din Romania. Astfel ca prezenta pe internet a distribuitorilor auto a devenit o necesitate. Clientii lor se afla pe internet, prin urmare si dealerii trebuie sa urmeze acest trend si sa fie prezenti acolo unde este prezenta si cererea.
Care sunt diferentele dintre o oferta online si una offline?
Offline-ul este in medie mult mai scump decat online-ul. In offline exista multe costuri fixe precum intretinerea unui showroom etc., in timp ce prezenta in mediile offline precum print, radio si televiziune este de asemenea mai putin benefica si eficienta decat campaniile online. Acestea se caracterizeaza prin faptul ca persoanele targetate pot fi identificate cu precizie si exactitate, comportamentul acestora putand fi mult mai bine stabilit.
Ce vreti sa faceti in 2010?
Pentru anul 2010 ne dorim sa ne consolidam pozitia de lider in ceea ce priveste numarul de distribuitori si anunturi postate pe un site cu profil automobilistic din Romania si Europa.
mobile.ro este una dintre cele mai populare pagini de web din domeniul automobilistic din Romania, cu circa 1,4 milioane de vizualizari pe luna (SATI 01/2010). Mai mult de 500 de distribuitori utilizeaza mobile.ro pentru vanzarea si achizitionarea de autovehicule. In prezent, peste 22.000 de autovehicule din Romania si mai mult de 1,4 milioane de anunturi din intreaga Europa sunt postate pe mobile.ro. Printre acestea se numara si o multitudine de automobile second-hand in stare foarte buna din Germania, Italia si Franta. Platforma romaneasca este deservita de mobile.international GmbH, careia ii apartine si mobile.de, cea mai mare piata virtuala de vehicule din Germania.

Citeste articolul pe: Money.ro

Remigiusz Smolinski, Mobile.ro: Internetul a devenit cea mai importanta sursa de informatii pentru cei care doresc sa achizitioneze un autovehicul

Remigiusz Smolinski, Country Manager Romania
mobile.de
, spune intr-un interviu exclusiv pentru Money.ro internetul a devenit cea mai importanta sursa de informatii pentru cei care doresc sa achizitioneze un autovehicul. Acest lucru se intampla pentru ca vanzarea si/sau achizitionarea de autovehicule se poate face cel mai usor prin inserarea gratuita de anunturi.
Care este profilul persoanelor care acceseaza portalurile auto inainte de a merge intr-un showroom?
Utilizatorii site-urilor cu profil automobilistic se caracterizeaza printr-o mare afinitate fata de internet, numarul acestora devenind din ce in ce mai mare. Aceasta o arata atat cifrele generale de trafic pe internet din Romania, precum si cifrele utilizatorilor mobile.ro. In ceea ce priveste mobile.ro, numarul de anunturi postate si de vizitatori au inregistrat o crestere accelerata de la lansarea gratuitatii mobile.ro pentru dealeri.
Ce fel de masini cauta romanii?
Pe mobile.ro romanii cauta indeosebi marci germane. Cele mai populare marci sunt Volkswagen, BMW, Audi, Opel si Mercedes. Modelele cele mai cautate sunt Audi A4, Volkswagen Passat, Opel Astra, Audi A6 si Volkswagen Golf. Categoriile de pret indicate arata un interes atat pentru masini care se afla intr-o clasa mica pana la medie de pret, cat si pentru masini din clase superioare de pret, de peste 10.000 de euro. Cele mai cautate autovehicule sunt cele pe baza de Diesel (80%) cu un numar mediu de kilometri.
Cum intervine o astfel de platforma online in relatia dealer-cumparator?
Pietele online pentru masini noi si second-hand precum mobile.ro influenteaza atat oferta cat si cererea. Aceasta inseamna pentru dealeri posibilitatea de a atrage un numar mare de clienti prin investitii mici.
De subliniat ca mobile.ro nu se implica in nici o masura in tranzactia efectiva dintre vanzator si cumparator, oferind partilor interesate numai posibilitatea de a intra in contact.
Cum integreaza dealerii si importatorii online-ul in strategia lor de vanzare?
Internetul a devenit cea mai importanta sursa de informatii pentru cei care doresc sa achizitioneze un autovehicul. Sondajele arata ca site-urile cu profil automobilistic sunt unele dintre cele mai accesate de catre utilizatorii din Romania. Astfel ca prezenta pe internet a distribuitorilor auto a devenit o necesitate. Clientii lor se afla pe internet, prin urmare si dealerii trebuie sa urmeze acest trend si sa fie prezenti acolo unde este prezenta si cererea.
Care sunt diferentele dintre o oferta online si una offline?
Offline-ul este in medie mult mai scump decat online-ul. In offline exista multe costuri fixe precum intretinerea unui showroom etc., in timp ce prezenta in mediile offline precum print, radio si televiziune este de asemenea mai putin benefica si eficienta decat campaniile online. Acestea se caracterizeaza prin faptul ca persoanele targetate pot fi identificate cu precizie si exactitate, comportamentul acestora putand fi mult mai bine stabilit.
Ce vreti sa faceti in 2010?
Pentru anul 2010 ne dorim sa ne consolidam pozitia de lider in ceea ce priveste numarul de distribuitori si anunturi postate pe un site cu profil automobilistic din Romania si Europa.
mobile.ro este una dintre cele mai populare pagini de web din domeniul automobilistic din Romania, cu circa 1,4 milioane de vizualizari pe luna (SATI 01/2010). Mai mult de 500 de distribuitori utilizeaza mobile.ro pentru vanzarea si achizitionarea de autovehicule. In prezent, peste 22.000 de autovehicule din Romania si mai mult de 1,4 milioane de anunturi din intreaga Europa sunt postate pe mobile.ro. Printre acestea se numara si o multitudine de automobile second-hand in stare foarte buna din Germania, Italia si Franta. Platforma romaneasca este deservita de mobile.international GmbH, careia ii apartine si mobile.de, cea mai mare piata virtuala de vehicule din Germania.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 432 ori.

Publica un raspuns