Toshiba, unul dintre producatorii de top in domeniul computerelor, lanseaza prima campanie regionala de comunicare pentru promovarea pachetului unic de beneficii „GARANTIA ORICE AR FI”. Noua strategie cuprinde o campanie de comunicare digitala cu elemente de social media.
Pentru a oferi o mai buna intelegere a campaniei „GARANTIA ORICE AR FI” in regiunea SEEI (Europa de Sud-Est si Israel), Toshiba va derula in zona diverse activitati de comunicare in cadrul noii campanii, precum un nou blog de companie (www.garantiaoricearfi.ro), o serie de clipuri video online, concursuri, comunicare cu bloggeri, initiative pe Facebook si programe speciale pentru retail.
„GARANTIA ORICE AR FI de la Toshiba este disponibila in continuare si vrem ca toti consumatorii sa stie despre ea. Aceasta noua campanie sprijina strategia noastra de a-i face pe oameni sa inteleaga ca, pe langa laptop-uri fiabile si de calitate, Toshiba vrea sa ne asigure ca experienta clientilor cu produsele sale nu va fi afectata orice ar fi”, a declarat Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe.
„GARANTIA ORICE AR FI a fost lansata acum un an, la momentul potrivit, avand in vedere situatia de atunci a economiei. Prin intermediul acesteia, am intarit pozitia Toshiba ca un brand de incredere pentru parteneri, cat si pentru clientii finali. Prin intermediul acestei garantii, clientii nostri se pot simti intotdeauna in siguranta atunci cand cumpara un laptop Toshiba”, a completat Lucian Condruz, Sales Manager, Romania, Toshiba Europe GmbH.
„GARANTIA ORICE AR FI” ofera clientilor care achizitioneaza un laptop un pachet aditional de beneficii, care consta in patru tipuri de acoperire:
Garantia multumirii – Clientul poate utiliza produsul pentru diverse activitati insa, daca nu este complet multumit de laptopul achizitionat, il poate returna in termen de doua saptamani de la data achizitionarii.
Acoperire in caz de deteriorare accidentala – Toshiba va inlocui sau va repara laptopul daca acesta a fost deteriorat accidental in primul an de la data achizitionarii.
Acoperire in caz de furt – Toshiba ofera clientilor un laptop identic sau unul echivalent in cazul in care laptopul original a fost furat in primul an de la data achizitionarii.
Protectie unica impotriva somajului – Clientii care cumpara un laptop Toshiba vor putea sa solicite rambursarea banilor in cazul in care isi pierd locul de munca in termen de un an de la achizitionarea laptopului, Toshiba permitandu-le, prin aceasta oferta, sa pastreze modelul achizitionat.
Aceasta garantie este gratuita si este disponibila pentru toate laptopurile Toshiba achizitionate pe canale oficiale. Campania va rula in Bulgaria, Croatia, Cipru, Grecia, Israel, Malta, Romania, Serbia si Slovenia, fiind dezvoltata la nivel regional de grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

Toshiba continua campania pentru „GARANTIA ORICE AR FI”

Toshiba, unul dintre producatorii de top in domeniul computerelor, lanseaza prima campanie regionala de comunicare pentru promovarea pachetului unic de beneficii „GARANTIA ORICE AR FI”. Noua strategie cuprinde o campanie de comunicare digitala cu elemente de social media.
Pentru a oferi o mai buna intelegere a campaniei „GARANTIA ORICE AR FI” in regiunea SEEI (Europa de Sud-Est si Israel), Toshiba va derula in zona diverse activitati de comunicare in cadrul noii campanii, precum un nou blog de companie (www.garantiaoricearfi.ro), o serie de clipuri video online, concursuri, comunicare cu bloggeri, initiative pe Facebook si programe speciale pentru retail.
„GARANTIA ORICE AR FI de la Toshiba este disponibila in continuare si vrem ca toti consumatorii sa stie despre ea. Aceasta noua campanie sprijina strategia noastra de a-i face pe oameni sa inteleaga ca, pe langa laptop-uri fiabile si de calitate, Toshiba vrea sa ne asigure ca experienta clientilor cu produsele sale nu va fi afectata orice ar fi”, a declarat Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe.
„GARANTIA ORICE AR FI a fost lansata acum un an, la momentul potrivit, avand in vedere situatia de atunci a economiei. Prin intermediul acesteia, am intarit pozitia Toshiba ca un brand de incredere pentru parteneri, cat si pentru clientii finali. Prin intermediul acestei garantii, clientii nostri se pot simti intotdeauna in siguranta atunci cand cumpara un laptop Toshiba”, a completat Lucian Condruz, Sales Manager, Romania, Toshiba Europe GmbH.
„GARANTIA ORICE AR FI” ofera clientilor care achizitioneaza un laptop un pachet aditional de beneficii, care consta in patru tipuri de acoperire:
Garantia multumirii – Clientul poate utiliza produsul pentru diverse activitati insa, daca nu este complet multumit de laptopul achizitionat, il poate returna in termen de doua saptamani de la data achizitionarii.
Acoperire in caz de deteriorare accidentala – Toshiba va inlocui sau va repara laptopul daca acesta a fost deteriorat accidental in primul an de la data achizitionarii.
Acoperire in caz de furt – Toshiba ofera clientilor un laptop identic sau unul echivalent in cazul in care laptopul original a fost furat in primul an de la data achizitionarii.
Protectie unica impotriva somajului – Clientii care cumpara un laptop Toshiba vor putea sa solicite rambursarea banilor in cazul in care isi pierd locul de munca in termen de un an de la achizitionarea laptopului, Toshiba permitandu-le, prin aceasta oferta, sa pastreze modelul achizitionat.
Aceasta garantie este gratuita si este disponibila pentru toate laptopurile Toshiba achizitionate pe canale oficiale. Campania va rula in Bulgaria, Croatia, Cipru, Grecia, Israel, Malta, Romania, Serbia si Slovenia, fiind dezvoltata la nivel regional de grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 500 ori.

Publica un raspuns