Conform estimarilor Mio Technology, cel mai important jucator de pe piata locala si regionala de echipamente GPS, cumparatorii de echipamente de navigare se vor orienta anul acesta catre produse care includ cel putin o functie suplimentara. La ora actuala, aproximativ 90% dintre echipamentele GPS existente pe piata includ cel putin o functie suplimentara (redare multimedia, Bluetooth, transmitator FM) pe langa cea de navigatie.
“Echipamentele GPS incep sa devina instrumente complete de navigatie pentru calatorii. In acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ functii de redare a mp3-urilor, 20% TMC (Info Trafic),, 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, in timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piata permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)”, declara Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager pentru Romania si Ungaria, Mio Technology.
Oficialii Mio considera ca in urmatorii ani, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale. Un pas important catre aceasta tranzitie va fi facut odata cu lansarea pe piata a noului V780, un dispozitiv revolutionar, echipat cu tastatura, procesor NVIDIA Tegra pentru redarea continutului HD si Windows CE 6.0.
“Schimbarea comportamentului de consum se manifesta si in cazul celor care au achizitionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile aditionale oferite de catre producatori devin din ce in ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuita al hartilor”, adauga reprezentantul Mio.
Compania Mio Technology a vandut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Estimarile pentru acest an prevad mentinerea numarului de unitati vandute, in conditiile in care piata specializata va fi caracterizata de stagnare sau usoara crestere spre sfarsitul anului.
Despre Mio
Mio dezvolta si promoveaza produse ce le permit utilizatorilor sa beneficieze de cele mai noi dezvoltari tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari. www.mio.com/ro.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: Mio Technology: In 2010, cumparatorii se vor orienta catre GPS-uri cu functii complexe 

Conform estimarilor Mio Technology, cel mai important jucator de pe piata locala si regionala de echipamente GPS, cumparatorii de echipamente de navigare se vor orienta anul acesta catre produse care includ cel putin o functie suplimentara. La ora actuala, aproximativ 90% dintre echipamentele GPS existente pe piata includ cel putin o functie suplimentara (redare multimedia, Bluetooth, transmitator FM) pe langa cea de navigatie.
“Echipamentele GPS incep sa devina instrumente complete de navigatie pentru calatorii. In acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ functii de redare a mp3-urilor, 20% TMC (Info Trafic),, 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, in timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piata permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)”, declara Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager pentru Romania si Ungaria, Mio Technology.
Oficialii Mio considera ca in urmatorii ani, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale. Un pas important catre aceasta tranzitie va fi facut odata cu lansarea pe piata a noului V780, un dispozitiv revolutionar, echipat cu tastatura, procesor NVIDIA Tegra pentru redarea continutului HD si Windows CE 6.0.
“Schimbarea comportamentului de consum se manifesta si in cazul celor care au achizitionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile aditionale oferite de catre producatori devin din ce in ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuita al hartilor”, adauga reprezentantul Mio.
Compania Mio Technology a vandut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Estimarile pentru acest an prevad mentinerea numarului de unitati vandute, in conditiile in care piata specializata va fi caracterizata de stagnare sau usoara crestere spre sfarsitul anului.
Despre Mio
Mio dezvolta si promoveaza produse ce le permit utilizatorilor sa beneficieze de cele mai noi dezvoltari tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari. www.mio.com/ro.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 488 ori.

Publica un raspuns