Cele mai recente date ale studiului socio-de­mo­grafic SATI arata ca utilizatorii hi5 se dis­ting printr-o mare afinitate pentru domenii precum frumusete/cosmetice, moda/ves­ti­men­tatie, fitness/ingrijire personala. De ase­me­nea, desi nu sunt principalii aducatori de ve­nit in gos­po­darie, utilizatorii hi5 inten­tio­nea­za sa cumpere produse/servicii conform te­me­lor de interes, cu accent pe: aparatura audio vi­deo sau foto, telefon mobil, computer, echi­pa­ment sportiv. In aprilie, hi5.com aduna peste 4 milioane de vizitatori unici, potrivit SATI.

Citeste articolul pe: Financiarul

SATI: Utilizatorii hi5.com, interesati de fashion si gadgeturi

Cele mai recente date ale studiului socio-de­mo­grafic SATI arata ca utilizatorii hi5 se dis­ting printr-o mare afinitate pentru domenii precum frumusete/cosmetice, moda/ves­ti­men­tatie, fitness/ingrijire personala. De ase­me­nea, desi nu sunt principalii aducatori de ve­nit in gos­po­darie, utilizatorii hi5 inten­tio­nea­za sa cumpere produse/servicii conform te­me­lor de interes, cu accent pe: aparatura audio vi­deo sau foto, telefon mobil, computer, echi­pa­ment sportiv. In aprilie, hi5.com aduna peste 4 milioane de vizitatori unici, potrivit SATI.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,892 ori.

Publica un raspuns