Luna august s-a dovedit pentru gigantul american momentul propice pentru a face investitii strategice, cum­parand aproape sap­tamanal cate o companie, ca parte in crearea unei in­frastructuri de social net­working pentru a rivaliza cu Facebook. Ultima achi­zi­tie Google este compania producatoare de jocuri online SocialDeck, care a lansat mai multe titluri atat pentru Facebook, cat si pentru iPhone si termi­na­lele BlackBerry.
Aceasta achizitie a fost anuntata la o zi dupa ce Google a facut publica pre­luarea Angs­tro, companie producatoare de aplicatii care descopera noile foto­grafii care sunt incarcate pe Facebook si creeaza in timp real baze de date cu informatii de contact ale utiliza­to­rilor de retele sociale. Pe 13 august Google anunta cumpararea Jambool, o compa­nie care administreaza sisteme de plati virtuale pentru jocuri in retelele sociale, incluzandu-le aici si pe cele juca­te pe Facebook. Luna trecuta, Google a pla­tit aproximativ 200 de milioane de dolari pentru Slide, un dezvoltator ma­jor de aplicatii pentru Facebook.
Si, de ase­menea, cu putin timp inainte, a in­vestit 100 de milioane de dolari in Zyn­ga, cel mai mare producator de jocuri pentru retele sociale. In plus, saptamana trecuta, gigantul cautarilor online a lansat un instrument de cautare in timp real a continutului generat in retelele de socializare online. Google a lansat moto­rul de cau­tare google.com/realtime in 40 de tari din intreaga lume. Noul model de cautare ur­mareste imaginile, mesajele text sau orice alt continut fa­cut public pe retelele de so­cia­lizare ca Facebook, MySpace sau Twitter. De asemenea, uti­li­zatorii pot urmari in timp real discutii publice pe foru­muri sau pot efectua cautari in functie de zona geografica din care un anumit tip de continut este generat.
Strategia companiei ame­ri­cane nu este insa orientata numai ca­tre segmentul de social networking. Google a intrat in com­pe­titie cu Skype, dar si cu operatorii tele­com traditionali, odata cu lansarea servi­ciului de apeluri telefonice direct de pe propria platforma de posta electro­nica. De asemenea, Google va dezvalui in perioada urma­toare noi functii ale ser­viciului Gmail care au ca scop sepa­rarea e-mailurilor importante pentru utilizatori de cele care nu sunt citite cu regularitate.

Citeste articolul pe: Financiarul

Google cumpara o companie pe saptamana

Luna august s-a dovedit pentru gigantul american momentul propice pentru a face investitii strategice, cum­parand aproape sap­tamanal cate o companie, ca parte in crearea unei in­frastructuri de social net­working pentru a rivaliza cu Facebook. Ultima achi­zi­tie Google este compania producatoare de jocuri online SocialDeck, care a lansat mai multe titluri atat pentru Facebook, cat si pentru iPhone si termi­na­lele BlackBerry.
Aceasta achizitie a fost anuntata la o zi dupa ce Google a facut publica pre­luarea Angs­tro, companie producatoare de aplicatii care descopera noile foto­grafii care sunt incarcate pe Facebook si creeaza in timp real baze de date cu informatii de contact ale utiliza­to­rilor de retele sociale. Pe 13 august Google anunta cumpararea Jambool, o compa­nie care administreaza sisteme de plati virtuale pentru jocuri in retelele sociale, incluzandu-le aici si pe cele juca­te pe Facebook. Luna trecuta, Google a pla­tit aproximativ 200 de milioane de dolari pentru Slide, un dezvoltator ma­jor de aplicatii pentru Facebook.
Si, de ase­menea, cu putin timp inainte, a in­vestit 100 de milioane de dolari in Zyn­ga, cel mai mare producator de jocuri pentru retele sociale. In plus, saptamana trecuta, gigantul cautarilor online a lansat un instrument de cautare in timp real a continutului generat in retelele de socializare online. Google a lansat moto­rul de cau­tare google.com/realtime in 40 de tari din intreaga lume. Noul model de cautare ur­mareste imaginile, mesajele text sau orice alt continut fa­cut public pe retelele de so­cia­lizare ca Facebook, MySpace sau Twitter. De asemenea, uti­li­zatorii pot urmari in timp real discutii publice pe foru­muri sau pot efectua cautari in functie de zona geografica din care un anumit tip de continut este generat.
Strategia companiei ame­ri­cane nu este insa orientata numai ca­tre segmentul de social networking. Google a intrat in com­pe­titie cu Skype, dar si cu operatorii tele­com traditionali, odata cu lansarea servi­ciului de apeluri telefonice direct de pe propria platforma de posta electro­nica. De asemenea, Google va dezvalui in perioada urma­toare noi functii ale ser­viciului Gmail care au ca scop sepa­rarea e-mailurilor importante pentru utilizatori de cele care nu sunt citite cu regularitate.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 aug., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,138 ori.

Publica un raspuns