Luna august s-a dovedit pentru gigantul american momentul propice pentru a face investitii strategice, cumparand aproape saptamanal cate o companie, ca parte in crearea unei infrastructuri de social networking pentru a rivaliza cu Facebook. Ultima achizitie Google este compania producatoare de jocuri online SocialDeck, care a lansat mai multe titluri atat pentru Facebook, cat si pentru iPhone si terminalele BlackBerry.
Aceasta achizitie a fost anuntata la o zi dupa ce Google a facut publica preluarea Angstro, companie producatoare de aplicatii care descopera noile fotografii care sunt incarcate pe Facebook si creeaza in timp real baze de date cu informatii de contact ale utilizatorilor de retele sociale. Pe 13 august Google anunta cumpararea Jambool, o companie care administreaza sisteme de plati virtuale pentru jocuri in retelele sociale, incluzandu-le aici si pe cele jucate pe Facebook. Luna trecuta, Google a platit aproximativ 200 de milioane de dolari pentru Slide, un dezvoltator major de aplicatii pentru Facebook.
Si, de asemenea, cu putin timp inainte, a investit 100 de milioane de dolari in Zynga, cel mai mare producator de jocuri pentru retele sociale. In plus, saptamana trecuta, gigantul cautarilor online a lansat un instrument de cautare in timp real a continutului generat in retelele de socializare online. Google a lansat motorul de cautare google.com/realtime in 40 de tari din intreaga lume. Noul model de cautare urmareste imaginile, mesajele text sau orice alt continut facut public pe retelele de socializare ca Facebook, MySpace sau Twitter. De asemenea, utilizatorii pot urmari in timp real discutii publice pe forumuri sau pot efectua cautari in functie de zona geografica din care un anumit tip de continut este generat.
Strategia companiei americane nu este insa orientata numai catre segmentul de social networking. Google a intrat in competitie cu Skype, dar si cu operatorii telecom traditionali, odata cu lansarea serviciului de apeluri telefonice direct de pe propria platforma de posta electronica. De asemenea, Google va dezvalui in perioada urmatoare noi functii ale serviciului Gmail care au ca scop separarea e-mailurilor importante pentru utilizatori de cele care nu sunt citite cu regularitate.
Citeste articolul pe: Financiarul
Luna august s-a dovedit pentru gigantul american momentul propice pentru a face investitii strategice, cumparand aproape saptamanal cate o companie, ca parte in crearea unei infrastructuri de social networking pentru a rivaliza cu Facebook. Ultima achizitie Google este compania producatoare de jocuri online SocialDeck, care a lansat mai multe titluri atat pentru Facebook, cat si pentru iPhone si terminalele BlackBerry.
Aceasta achizitie a fost anuntata la o zi dupa ce Google a facut publica preluarea Angstro, companie producatoare de aplicatii care descopera noile fotografii care sunt incarcate pe Facebook si creeaza in timp real baze de date cu informatii de contact ale utilizatorilor de retele sociale. Pe 13 august Google anunta cumpararea Jambool, o companie care administreaza sisteme de plati virtuale pentru jocuri in retelele sociale, incluzandu-le aici si pe cele jucate pe Facebook. Luna trecuta, Google a platit aproximativ 200 de milioane de dolari pentru Slide, un dezvoltator major de aplicatii pentru Facebook.
Si, de asemenea, cu putin timp inainte, a investit 100 de milioane de dolari in Zynga, cel mai mare producator de jocuri pentru retele sociale. In plus, saptamana trecuta, gigantul cautarilor online a lansat un instrument de cautare in timp real a continutului generat in retelele de socializare online. Google a lansat motorul de cautare google.com/realtime in 40 de tari din intreaga lume. Noul model de cautare urmareste imaginile, mesajele text sau orice alt continut facut public pe retelele de socializare ca Facebook, MySpace sau Twitter. De asemenea, utilizatorii pot urmari in timp real discutii publice pe forumuri sau pot efectua cautari in functie de zona geografica din care un anumit tip de continut este generat.
Strategia companiei americane nu este insa orientata numai catre segmentul de social networking. Google a intrat in competitie cu Skype, dar si cu operatorii telecom traditionali, odata cu lansarea serviciului de apeluri telefonice direct de pe propria platforma de posta electronica. De asemenea, Google va dezvalui in perioada urmatoare noi functii ale serviciului Gmail care au ca scop separarea e-mailurilor importante pentru utilizatori de cele care nu sunt citite cu regularitate.
Citeste articolul pe: Financiarul