Peste 70% dintre utilizatori urmaresc saptamanal continut pe internet, descarca continut de pe internet sau urmaresc emisiuni de televiziune inregistrate, iar 50% dintre ei folosesc in fiecare saptamana servicii TV/video la cerere pe internet, potrivit unui studiu al companiei Ericsson. Datele au fost colectate din tari precum China, Germania, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii, utilizand un esantion reprezentativ pentru peste 300 de milioane de utilizatori. Studiul arata ca oamenii petrec pana la 35% din timpul lor liber vizionand programe TV si continut video si sunt din ce in ce mai constienti de existenta unei multitudini de noi tehnologii, fenomen care duce la crearea unor noi modele de consum media. 93% dintre repondenti au declarat ca urmaresc in continuare programele la televizor, dar rolul televiziunii difuzate in mod traditional se schimba ca urmare a aparitiei unor noi canale de distributie. Continutul transmis live este in continuare foarte important pentru consumatori, dar abilitatea de a decide cand si cum este urmarit va afecta rolul continutului difuzat in mod traditional. Consumatorii vad televiziunea viitorului ca pe un serviciu personalizat, de calitate, usor de utilizat si disponibil la cerere fara intreruperi publicitare. Rezultatele Ericsson ConsumerLab arata ca tendintele consumatorilor in ceea ce priveste cheltuielile cu acest tip de continut se vor modifica in viitor, odata cu majorarea semnificativa a sumelor cheltuite pentru continut la cerere, in conditiile in care vor fi satisfacute cerintele utilizatorilor pentru servicii de calitate si pentru accesibilitatea la continutul potrivit. Studiul a cercetat si atitudinea consumatorilor fata de Tablet PC-uri cu ecran tactil si rolul lor in comportamentul de consum, relevand faptul ca 37% dintre repondenti ar fi interesati sa foloseasca un astfel de dispozitiv pe post de telecomanda.
Citeste articolul pe: Financiarul
Peste 70% dintre utilizatori urmaresc saptamanal continut pe internet, descarca continut de pe internet sau urmaresc emisiuni de televiziune inregistrate, iar 50% dintre ei folosesc in fiecare saptamana servicii TV/video la cerere pe internet, potrivit unui studiu al companiei Ericsson. Datele au fost colectate din tari precum China, Germania, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii, utilizand un esantion reprezentativ pentru peste 300 de milioane de utilizatori. Studiul arata ca oamenii petrec pana la 35% din timpul lor liber vizionand programe TV si continut video si sunt din ce in ce mai constienti de existenta unei multitudini de noi tehnologii, fenomen care duce la crearea unor noi modele de consum media. 93% dintre repondenti au declarat ca urmaresc in continuare programele la televizor, dar rolul televiziunii difuzate in mod traditional se schimba ca urmare a aparitiei unor noi canale de distributie. Continutul transmis live este in continuare foarte important pentru consumatori, dar abilitatea de a decide cand si cum este urmarit va afecta rolul continutului difuzat in mod traditional. Consumatorii vad televiziunea viitorului ca pe un serviciu personalizat, de calitate, usor de utilizat si disponibil la cerere fara intreruperi publicitare. Rezultatele Ericsson ConsumerLab arata ca tendintele consumatorilor in ceea ce priveste cheltuielile cu acest tip de continut se vor modifica in viitor, odata cu majorarea semnificativa a sumelor cheltuite pentru continut la cerere, in conditiile in care vor fi satisfacute cerintele utilizatorilor pentru servicii de calitate si pentru accesibilitatea la continutul potrivit. Studiul a cercetat si atitudinea consumatorilor fata de Tablet PC-uri cu ecran tactil si rolul lor in comportamentul de consum, relevand faptul ca 37% dintre repondenti ar fi interesati sa foloseasca un astfel de dispozitiv pe post de telecomanda.
Citeste articolul pe: Financiarul