Noua functie a HotelPeeps.com, Price Trends (http://apps.facebook.com/hotelpeeps/trends/), indruma utilizatorii catre cele mai bune optiuni de cazare, acoperind in acest moment o durata de 4 luni, urmand ca aceasta sa fie extinsa la 6 luni peste cateva saptamani. Turistii trebuie doar sa selecteze orasul pe care isi doresc sa il viziteze pentru a vedea un grafic cu preturile medii de cazare. In acest fel acestia isi pot planifica o calatorie la preturi scazute cu pana la 50%, chiar si cu jumatate de an inainte.

Astfel, daca veti testa noua functionalitate veti afla ca inceputul lunii decembrie este extrem de propice vacantelor la Paris, pretul mediu platit pentru o camera de doua persoane fiind de 98 de euro pe noapte. Nu acelasi lucru se poate spune si despre Viena, unde cele mai bune costuri de cazare sunt disponibile abia in luna ianurie si pleaca de la 77 de euro pe noapte. Daca vreti sa calatoriti in Valencia, ar fi bine sa evitati inceputul lunii noiembrie, aceasta fiind perioada in care se desfasoara turneul de tenis Valencia Open.

“HotelPeeps s-a axat pana acum pe identificarea celei mai bune optiuni de cazare pentru o destinatie dorita, bazandu-se pe sfaturile cercului de prieteni. Incepand cu lansarea Price Trends ne vom concentra si pe gasirea celui mai bun pret pentru utilizatorii aplicatiei”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO Zitec.

Price Trends, functionalitate lansata in urma cu cateva zile, acopera in acest moment 15 dintre cele mai dorite destinatii ale romanilor: Paris, Londra, Barcelona, New York, Roma, Rio de Janeiro, Amsterdam, Viena, Florenta, Beijing, Shanghai, Istanbul, Atena, Venetia si Valencia. Echipa Zitec lucreaza deja la marirea listei de destinatii.

“O forma definitiva a Price Trends va fi disponibila spre sfarsitul lunii octombrie 2010 si va acoperi zeci de orase din toata lumea”, a mai adaugat Alexandru Lapusan.

Acesta a explicat, de asemenea, ca pentru calcularea preturilor medii pentru fiecare oras indexat in cadrul Price Trends sunt luate in calcul toate ofertele de cazare pe o perioada de 4 luni din prezent, la nivel de zi. Ofertele sunt actualizate de mai multe ori pe saptamana avand la baza sapte sisteme internationale de rezervari.

“Dupa consultarea Price Trends, utilizatorii HotelPeeps au deja o lista cu cele mai bune perioade pentru vacanta si pot cauta apoi in mod manual oferte individuale care sa corespunda cu nevoile lor”, a mai declarat Alexandru Lapusan.

In ceea ce priveste identificarea celor mai bune oferte, oficialul Zitec a declarat ca are in plan lansarea, catre fine anului, a functionalitatii “Price Alerts” care va scoate in evidenta ofertele speciale de pret in functie de profilul utilizatorului.

“Credem ca prin oferirea de instrumente utile in gasirea celor mai bune preturi de cazare vom atrage utilizatori noi, dar mai important vom determina utilizatorii aplicatiei sa revina mai des”, a mai spus CEO-ul Zitec.

Din punct de vedere tehnic, solutia Zitec este realizata in PHP si se bazeaza pe platforma de cloud-computing oferita de Microsoft, Windows Azure.

HotelPeeps (http://apps.facebook.com/hotelpeeps), prima aplicatie Facebook lansata de Zitec in luna martie, a fost conceputa pentru a sprijini turistii in alegerea locurilor de cazare. Daca pana acum, turistii care isi planificau singuri excursiile studiau diverse oferte financiare si recenzii de pe site-uri internationale, HotelPeeps prezinta recomandari de hoteluri din partea prietenilor apropiati, mai exact aceia dintre ei ce au fost in acel oras sau statiune.

Aplicatia are in prezent peste 10.000 de utilizatori, majoritatea provenind din Romania. In aceasta luna, HotelPeeps a fost declarata cea mai buna aplicatie Facebook in cadrul premiilor Webstock 2010.

IBM marcheaza implinirea a 10 ani de la lansarea programului KidSmart Early Larning la nivel global si 3 ani de rezultate deosebite obtinute la nivel local in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. Aceasta initiativa este parte a anagajamentului corporatiei IBM…

TotalSoft anunta includerea unor module noi, cu functionalitati extinse, in cadrul noii generatii a aplicatiei Charisma ERP 2011, aplicatie care va fi lansata pe piata in aceasta toamna, cu ocazia Zilelor Charisma. Printre cele mai importante module care vor fi integrate in Charisma ERP 2011 se…

Softline Group, companie internationala cu sediul central la Moscova, lider recunoscut in domeniul licentierii software si al serviciilor de educatie, consultanta, suport tehnic, legal si outsourcing, anunta deschiderea oficiala a biroului din Romania. Infiintata ca societate comerciala la…

IBM a anuntat lansarea unui nou software creat sa ajute companiile sa reinventeze modul in care interactioneaza cu clientii pe Internet si prin intermediul dispozitivelor mobile. Aplicatia software dispune de capabilitati de analiza, social software si de comert online ce ajuta companiile sa…

Evenimentul Oracle Openworld, unul dintre cele mai mari din industrie la nivel global, atrage peste 40.000 de participanti si ofera zilnic stiri importante despre produse si companie. Mai jos puteti citi despre citeva subiecte punctate in prima zi a evenimentului.

In functie de intonatie, la aceasta intrebare se poate raspunde intr-o mie de feluri. In Europa? In prapastie? (Ma rog, aici ar merge si clasicul „in balarii”!) Nicaieri? Se poate deci raspunde geografic, politic, economic, stradal. Bun. Haideti…

Citeste articolul pe: Computer World

O aplicatie romaneasca pe Facebook va sfatuieste cand si cum sa va planificati vacanta

Noua functie a HotelPeeps.com, Price Trends (http://apps.facebook.com/hotelpeeps/trends/), indruma utilizatorii catre cele mai bune optiuni de cazare, acoperind in acest moment o durata de 4 luni, urmand ca aceasta sa fie extinsa la 6 luni peste cateva saptamani. Turistii trebuie doar sa selecteze orasul pe care isi doresc sa il viziteze pentru a vedea un grafic cu preturile medii de cazare. In acest fel acestia isi pot planifica o calatorie la preturi scazute cu pana la 50%, chiar si cu jumatate de an inainte.

Astfel, daca veti testa noua functionalitate veti afla ca inceputul lunii decembrie este extrem de propice vacantelor la Paris, pretul mediu platit pentru o camera de doua persoane fiind de 98 de euro pe noapte. Nu acelasi lucru se poate spune si despre Viena, unde cele mai bune costuri de cazare sunt disponibile abia in luna ianurie si pleaca de la 77 de euro pe noapte. Daca vreti sa calatoriti in Valencia, ar fi bine sa evitati inceputul lunii noiembrie, aceasta fiind perioada in care se desfasoara turneul de tenis Valencia Open.

“HotelPeeps s-a axat pana acum pe identificarea celei mai bune optiuni de cazare pentru o destinatie dorita, bazandu-se pe sfaturile cercului de prieteni. Incepand cu lansarea Price Trends ne vom concentra si pe gasirea celui mai bun pret pentru utilizatorii aplicatiei”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO Zitec.

Price Trends, functionalitate lansata in urma cu cateva zile, acopera in acest moment 15 dintre cele mai dorite destinatii ale romanilor: Paris, Londra, Barcelona, New York, Roma, Rio de Janeiro, Amsterdam, Viena, Florenta, Beijing, Shanghai, Istanbul, Atena, Venetia si Valencia. Echipa Zitec lucreaza deja la marirea listei de destinatii.

“O forma definitiva a Price Trends va fi disponibila spre sfarsitul lunii octombrie 2010 si va acoperi zeci de orase din toata lumea”, a mai adaugat Alexandru Lapusan.

Acesta a explicat, de asemenea, ca pentru calcularea preturilor medii pentru fiecare oras indexat in cadrul Price Trends sunt luate in calcul toate ofertele de cazare pe o perioada de 4 luni din prezent, la nivel de zi. Ofertele sunt actualizate de mai multe ori pe saptamana avand la baza sapte sisteme internationale de rezervari.

“Dupa consultarea Price Trends, utilizatorii HotelPeeps au deja o lista cu cele mai bune perioade pentru vacanta si pot cauta apoi in mod manual oferte individuale care sa corespunda cu nevoile lor”, a mai declarat Alexandru Lapusan.

In ceea ce priveste identificarea celor mai bune oferte, oficialul Zitec a declarat ca are in plan lansarea, catre fine anului, a functionalitatii “Price Alerts” care va scoate in evidenta ofertele speciale de pret in functie de profilul utilizatorului.

“Credem ca prin oferirea de instrumente utile in gasirea celor mai bune preturi de cazare vom atrage utilizatori noi, dar mai important vom determina utilizatorii aplicatiei sa revina mai des”, a mai spus CEO-ul Zitec.

Din punct de vedere tehnic, solutia Zitec este realizata in PHP si se bazeaza pe platforma de cloud-computing oferita de Microsoft, Windows Azure.

HotelPeeps (http://apps.facebook.com/hotelpeeps), prima aplicatie Facebook lansata de Zitec in luna martie, a fost conceputa pentru a sprijini turistii in alegerea locurilor de cazare. Daca pana acum, turistii care isi planificau singuri excursiile studiau diverse oferte financiare si recenzii de pe site-uri internationale, HotelPeeps prezinta recomandari de hoteluri din partea prietenilor apropiati, mai exact aceia dintre ei ce au fost in acel oras sau statiune.

Aplicatia are in prezent peste 10.000 de utilizatori, majoritatea provenind din Romania. In aceasta luna, HotelPeeps a fost declarata cea mai buna aplicatie Facebook in cadrul premiilor Webstock 2010.

IBM marcheaza implinirea a 10 ani de la lansarea programului KidSmart Early Larning la nivel global si 3 ani de rezultate deosebite obtinute la nivel local in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. Aceasta initiativa este parte a anagajamentului corporatiei IBM…

TotalSoft anunta includerea unor module noi, cu functionalitati extinse, in cadrul noii generatii a aplicatiei Charisma ERP 2011, aplicatie care va fi lansata pe piata in aceasta toamna, cu ocazia Zilelor Charisma. Printre cele mai importante module care vor fi integrate in Charisma ERP 2011 se…

Softline Group, companie internationala cu sediul central la Moscova, lider recunoscut in domeniul licentierii software si al serviciilor de educatie, consultanta, suport tehnic, legal si outsourcing, anunta deschiderea oficiala a biroului din Romania. Infiintata ca societate comerciala la…

IBM a anuntat lansarea unui nou software creat sa ajute companiile sa reinventeze modul in care interactioneaza cu clientii pe Internet si prin intermediul dispozitivelor mobile. Aplicatia software dispune de capabilitati de analiza, social software si de comert online ce ajuta companiile sa…

Evenimentul Oracle Openworld, unul dintre cele mai mari din industrie la nivel global, atrage peste 40.000 de participanti si ofera zilnic stiri importante despre produse si companie. Mai jos puteti citi despre citeva subiecte punctate in prima zi a evenimentului.

In functie de intonatie, la aceasta intrebare se poate raspunde intr-o mie de feluri. In Europa? In prapastie? (Ma rog, aici ar merge si clasicul „in balarii”!) Nicaieri? Se poate deci raspunde geografic, politic, economic, stradal. Bun. Haideti…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 27 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 407 ori.

Publica un raspuns