Televizoarele Philips Full HD 3D Ready seriile 8000 si 9000, dotate cu tehnologie LED, sunt disponibile pentru consumatorii romani.

Spre deosebire de tehnologia profesionala Philips WOWvx 3D introdusa in 2006, televizoarele 3D adresate consumatorilor, lansate in 2010, utilizeaza ochelari Active 3D in locul sistemului autostereoscopic destinat uzului profesional pe termen lung. La televizoarele Philips capabilitatile 3D sunt optionale. Atunci cand doresti sa experimentezi vizionarea 3D pe un televizor Philips Full HD din seriile 8000 si 9000, lansat in 2010, trebuie doar sa achizitionezi kit-ul de upgrade 3D, care se instaleaza in doar cateva minute.

Noile televizoare din seriile 9000 si 8000 Full HD 3D Ready sunt dotate cu tehnologii avansate de procesare a imaginii cum sunt: Motorul Perfect Pixel HD cu o putere de procesare de 500 milioane de pixeli in Full HD care asigura o inalta rezolutie si o imagine impecabila, imbunatatind chiar si calitatea imaginilor Full HD 3D; tehnologia unica Perfect Natural Motion care corecteaza miscarile sacadate, reducand trepidatiile si imaginile cu halou; Tehnologia Super Resolution care masoara, detecteaza si optimizeaza procesarea video astfel incat sa se obtina cel mai bun rezultat posibil din semnalul de intrare pentru materiale online si pentru cele redate de pe unitati de memorie USB; tehnologia patentata de Philips, Ambilight Spectra 3 (pentru seria 9000) sau Ambilight Spectra 2 (seria 8000).

Kit-ul de upgrade 3D include 2 perechi de ochelari Active 3D, un transmitator wireless IR 3D si softul necesar. Acest kit este disponibil pe piata romaneasca si costa 849 lei. in plus, se poate achizitiona inca o pereche de ochelari la un pret de 349 lei, pentru ca intreaga familie sa se bucure de continuturile 3D. Sincronizarea intre televizorul Philips Full HD 3D Ready si ochelari se face automat, singura cerinta fiind vizibilitatea directa intre ochelari si transmitatorul IR wireless 3D, plasat in partea superioara a televizorului.

Pentru a putea reda imagini 3D este absolut necesar ca scenele sa fie filmate cu doua camere 3D plasate in doua locuri diferite, in acelasi timp si la cativa centrimetri distanta. De aceea, sunt necesare camere 3D speciale, iar filmul trebuie creat in standard 3D inca de la inceput, aceasta fiind explicatia faptului ca exista atat de putine filme 3D disponibile pe piata. O data ce imaginile sunt captate din doua locuri diferite, este necesar ca imaginile filmate in partea stanga sa ajunga la ochiul stang, iar imaginile din partea dreapta la ochiul drept al telespectatorului. Apoi, creierul reconstituite imaginea 3D ca si cum telespectatorul ar privi scena originala. Provocarea pentru tehnologie este livrarea a doua imaginii distincte in acelasi timp.

in acest moment exista trei tehnologii 3D folosite: in cinematografe, pe televizoare 3D destinate consumatorilor si display-uri 3D destinate urzului profesional.

– Prima foloseste imagini polarizate, ambele imagini sunt redate in acelasi timp, dar cu polarizarea luminii diferita. Privitorul poarta ochelari pasivi. Aceasta tehnologie este folosita in principal in cinematografe, pentru ca are un unghi ingust de vizionare.

– Tehnologia 3D folosita la televizoarele Philips destinate consumatorilor, este suportata si de formatul Blu-ray 3D si se bazeaza pe alternarea rapida a imaginilor din stanga si din dreapta. si aceasta tehnologie obliga consumatorul sa poarte ochelari, dar acestia ofera un unghi de vizionare mult mai larg, ceea ce face posibila experienta 3D pentru mai multi oameni, in propria casa. Ochelarii trebuie sa fie activi (cu propria sursa de energie furnizata de baterii) si complet sincronizati cu ecranul, pentru ca acestia trebuie sa obtureze vederea ochiului drept cand este afisata imaginea pentru ochiul stang si in cateva milisecunde sa obtureze vederea ochiului stang, dezobturand vederea ochiului drept, pentru ca urmatoarea imagine este destinata numai ochiului drept. Daca aceasta alternare a imaginilor se petrece de cel putin 48 de ori pe secunda, creierul uman va percepe imaginile ca fiind redate in acelasi timp si va crea experienta 3D.

La nivelul perceptiei, luminozitatea imaginii si rata de improspatare scad cu 50% in cazul utilizarii continutului 3D. Aceasta inseamna ca pe un televizor cu 100 Hz, experienta 3D este perceputa ca pe unul cu 50 Hz, scintilatiile fiind astfel mult mai vizibile pentru privitor. De aceea, Philips a dotat cu tehnologie 3D numai televizoarele cu 200 Hz (seria 8000) si 400 Hz (seria 9000 si Cinema 21:9 Platinium), care redau o experienta 3D din punct de vedere a luminozitatii imaginii si ratei de improspatare similara televizoarelor cu 100 Hz, respectiv 200 Hz. De asemenea, televizoarele Philips Full HD 3D Ready sunt dotate cu tehnologie LED (seriile 8000 si 9000) ceea ce inseamna o luminozitate mai buna si mai putine scintilatii pentru ochii telespectatorilor.

– Cea de-a treia tehnologie 3D folosita la display-urile profesionale se bazeaza pe un sistem autostereoscopic, fiind, in prezent, cea mai avansata, dar si cea mai scumpa tehnologie 3D.

Tehnologia patentata Philips WOWvx, introdusa in 2006 la display-ul profesional Philips 42-3D6W02, foloseste un principiu similar cu cel al cartilor postale 3D. Spre deosebire de acestea, display-ul Philips WOWvx ofera o vizionare 3D dintr-un unghi mult mai larg. Imaginile 3D se realizeaza printr-un sistem patentat format din lentile lenticulare asamblate in partea superioara a panoului LCD care proiecteaza imagini diferite pentru ochiul stang si drept, in acelasi timp, din unghiuri de vizionare diferite. Pentru experienta 3D la display-ul Philips WOWvx nu este nevoie de ochelari, fiind posibila pentru mai multi privitori in acelasi timp. Din pacate, constructia acestui tip de monitor este foarte scumpa. Acesta fiind si motivul pentru care in prezent Philips WOWvx este destinat numai utilizarii profesionale.

In prezent, pe piata romaneasca sunt disponibile serille 8000 si 9000 de televizoare LED Philips Full HD 3D Ready. in curand va fi disponibil pe piata romaneasca si televizorul Full HD 3D Cinema 21:9 Platinum, dotat cu ultimele tehnologii.

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor, concentrandu-si activitatea in scopul oferirii de produse inovatoare, ce imbunatatesc calitatea vietii. Ca lider mondial in sectoarele sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat, Philips integreaza tehnologia si designul pentru a oferi solutii complete, ce au la baza intelegerea consumatorului si promisiunea brandului, “sense and simplicity”. Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 116.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 23 miliarde Euro in 2009, compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor de lifestyle pentru ingrijire personala si divertisment. De asemenea, Philips detine pozitia de lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale. Mai multe despre Philips gasiti pe

Citeste articolul pe: SmartNews

Philips a introdus pe piata primul model propriu de display 3D destinat uzului profesional

Televizoarele Philips Full HD 3D Ready seriile 8000 si 9000, dotate cu tehnologie LED, sunt disponibile pentru consumatorii romani.

Spre deosebire de tehnologia profesionala Philips WOWvx 3D introdusa in 2006, televizoarele 3D adresate consumatorilor, lansate in 2010, utilizeaza ochelari Active 3D in locul sistemului autostereoscopic destinat uzului profesional pe termen lung. La televizoarele Philips capabilitatile 3D sunt optionale. Atunci cand doresti sa experimentezi vizionarea 3D pe un televizor Philips Full HD din seriile 8000 si 9000, lansat in 2010, trebuie doar sa achizitionezi kit-ul de upgrade 3D, care se instaleaza in doar cateva minute.

Noile televizoare din seriile 9000 si 8000 Full HD 3D Ready sunt dotate cu tehnologii avansate de procesare a imaginii cum sunt: Motorul Perfect Pixel HD cu o putere de procesare de 500 milioane de pixeli in Full HD care asigura o inalta rezolutie si o imagine impecabila, imbunatatind chiar si calitatea imaginilor Full HD 3D; tehnologia unica Perfect Natural Motion care corecteaza miscarile sacadate, reducand trepidatiile si imaginile cu halou; Tehnologia Super Resolution care masoara, detecteaza si optimizeaza procesarea video astfel incat sa se obtina cel mai bun rezultat posibil din semnalul de intrare pentru materiale online si pentru cele redate de pe unitati de memorie USB; tehnologia patentata de Philips, Ambilight Spectra 3 (pentru seria 9000) sau Ambilight Spectra 2 (seria 8000).

Kit-ul de upgrade 3D include 2 perechi de ochelari Active 3D, un transmitator wireless IR 3D si softul necesar. Acest kit este disponibil pe piata romaneasca si costa 849 lei. in plus, se poate achizitiona inca o pereche de ochelari la un pret de 349 lei, pentru ca intreaga familie sa se bucure de continuturile 3D. Sincronizarea intre televizorul Philips Full HD 3D Ready si ochelari se face automat, singura cerinta fiind vizibilitatea directa intre ochelari si transmitatorul IR wireless 3D, plasat in partea superioara a televizorului.

Pentru a putea reda imagini 3D este absolut necesar ca scenele sa fie filmate cu doua camere 3D plasate in doua locuri diferite, in acelasi timp si la cativa centrimetri distanta. De aceea, sunt necesare camere 3D speciale, iar filmul trebuie creat in standard 3D inca de la inceput, aceasta fiind explicatia faptului ca exista atat de putine filme 3D disponibile pe piata. O data ce imaginile sunt captate din doua locuri diferite, este necesar ca imaginile filmate in partea stanga sa ajunga la ochiul stang, iar imaginile din partea dreapta la ochiul drept al telespectatorului. Apoi, creierul reconstituite imaginea 3D ca si cum telespectatorul ar privi scena originala. Provocarea pentru tehnologie este livrarea a doua imaginii distincte in acelasi timp.

in acest moment exista trei tehnologii 3D folosite: in cinematografe, pe televizoare 3D destinate consumatorilor si display-uri 3D destinate urzului profesional.

– Prima foloseste imagini polarizate, ambele imagini sunt redate in acelasi timp, dar cu polarizarea luminii diferita. Privitorul poarta ochelari pasivi. Aceasta tehnologie este folosita in principal in cinematografe, pentru ca are un unghi ingust de vizionare.

– Tehnologia 3D folosita la televizoarele Philips destinate consumatorilor, este suportata si de formatul Blu-ray 3D si se bazeaza pe alternarea rapida a imaginilor din stanga si din dreapta. si aceasta tehnologie obliga consumatorul sa poarte ochelari, dar acestia ofera un unghi de vizionare mult mai larg, ceea ce face posibila experienta 3D pentru mai multi oameni, in propria casa. Ochelarii trebuie sa fie activi (cu propria sursa de energie furnizata de baterii) si complet sincronizati cu ecranul, pentru ca acestia trebuie sa obtureze vederea ochiului drept cand este afisata imaginea pentru ochiul stang si in cateva milisecunde sa obtureze vederea ochiului stang, dezobturand vederea ochiului drept, pentru ca urmatoarea imagine este destinata numai ochiului drept. Daca aceasta alternare a imaginilor se petrece de cel putin 48 de ori pe secunda, creierul uman va percepe imaginile ca fiind redate in acelasi timp si va crea experienta 3D.

La nivelul perceptiei, luminozitatea imaginii si rata de improspatare scad cu 50% in cazul utilizarii continutului 3D. Aceasta inseamna ca pe un televizor cu 100 Hz, experienta 3D este perceputa ca pe unul cu 50 Hz, scintilatiile fiind astfel mult mai vizibile pentru privitor. De aceea, Philips a dotat cu tehnologie 3D numai televizoarele cu 200 Hz (seria 8000) si 400 Hz (seria 9000 si Cinema 21:9 Platinium), care redau o experienta 3D din punct de vedere a luminozitatii imaginii si ratei de improspatare similara televizoarelor cu 100 Hz, respectiv 200 Hz. De asemenea, televizoarele Philips Full HD 3D Ready sunt dotate cu tehnologie LED (seriile 8000 si 9000) ceea ce inseamna o luminozitate mai buna si mai putine scintilatii pentru ochii telespectatorilor.

– Cea de-a treia tehnologie 3D folosita la display-urile profesionale se bazeaza pe un sistem autostereoscopic, fiind, in prezent, cea mai avansata, dar si cea mai scumpa tehnologie 3D.

Tehnologia patentata Philips WOWvx, introdusa in 2006 la display-ul profesional Philips 42-3D6W02, foloseste un principiu similar cu cel al cartilor postale 3D. Spre deosebire de acestea, display-ul Philips WOWvx ofera o vizionare 3D dintr-un unghi mult mai larg. Imaginile 3D se realizeaza printr-un sistem patentat format din lentile lenticulare asamblate in partea superioara a panoului LCD care proiecteaza imagini diferite pentru ochiul stang si drept, in acelasi timp, din unghiuri de vizionare diferite. Pentru experienta 3D la display-ul Philips WOWvx nu este nevoie de ochelari, fiind posibila pentru mai multi privitori in acelasi timp. Din pacate, constructia acestui tip de monitor este foarte scumpa. Acesta fiind si motivul pentru care in prezent Philips WOWvx este destinat numai utilizarii profesionale.

In prezent, pe piata romaneasca sunt disponibile serille 8000 si 9000 de televizoare LED Philips Full HD 3D Ready. in curand va fi disponibil pe piata romaneasca si televizorul Full HD 3D Cinema 21:9 Platinum, dotat cu ultimele tehnologii.

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor, concentrandu-si activitatea in scopul oferirii de produse inovatoare, ce imbunatatesc calitatea vietii. Ca lider mondial in sectoarele sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat, Philips integreaza tehnologia si designul pentru a oferi solutii complete, ce au la baza intelegerea consumatorului si promisiunea brandului, “sense and simplicity”. Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 116.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 23 miliarde Euro in 2009, compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor de lifestyle pentru ingrijire personala si divertisment. De asemenea, Philips detine pozitia de lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale. Mai multe despre Philips gasiti pe

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 30 sept., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,035 ori.

Publica un raspuns