Marti seara a avut loc cea de-a zecea editie a festivalului de marketing, branding si advertising Internetics. Marele castigator al Galei de Premiere de la Opera Romana a fost agentia Webstyler, care a primit trofeul “Agentia anului”, dupa ce a adunat cel mai mare numar de puncte in competitie, informeaza Antena3.
Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.
La categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur: bronzul a revenit Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol, cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler, cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer. Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.
La categoria Best Use Of, sustinuta de Samsung, castigatorii au fost: Odyssey pentru “Concert la Injectoare”, realizata pentru Rompetrol (Best Use of Viral Video), Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania”, realizata pentru ProMotor.ro (Best Use of Advertising Games), Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara”, conceputa pentru Hit Mail Group (Best use Of E-mail marketing) si iLeo, pentru “Christmas Wishes”, realizata pentru Petrom (Best use of Banners), si lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom (Best Use of Social Media).
In categoria Campanii interactive, bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media, cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.
Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.
In cadrul galei din acest an au fost acordate si 10 premii speciale: lui Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania; Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics; Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere; Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate imense; IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania; Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client; Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania; Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania; Webstyler, agentia primului deceniu Internetics si IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online.
Alte premii:
Cel mai bun film – agentia Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune” Cea mai buna imagine – agentia Hippos cu “ID Romania” Cel mai bun dialog – agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor” Cel mai bun actor – Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers) Cea mai buna actrita – Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).
Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu – agentia Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Webstyler a fost desemnata „Agentia anului” la Internetics 2010

Marti seara a avut loc cea de-a zecea editie a festivalului de marketing, branding si advertising Internetics. Marele castigator al Galei de Premiere de la Opera Romana a fost agentia Webstyler, care a primit trofeul “Agentia anului”, dupa ce a adunat cel mai mare numar de puncte in competitie, informeaza Antena3.
Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.
La categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur: bronzul a revenit Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol, cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler, cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer. Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.
La categoria Best Use Of, sustinuta de Samsung, castigatorii au fost: Odyssey pentru “Concert la Injectoare”, realizata pentru Rompetrol (Best Use of Viral Video), Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania”, realizata pentru ProMotor.ro (Best Use of Advertising Games), Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara”, conceputa pentru Hit Mail Group (Best use Of E-mail marketing) si iLeo, pentru “Christmas Wishes”, realizata pentru Petrom (Best use of Banners), si lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom (Best Use of Social Media).
In categoria Campanii interactive, bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media, cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.
Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.
In cadrul galei din acest an au fost acordate si 10 premii speciale: lui Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania; Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics; Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere; Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate imense; IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania; Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client; Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania; Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania; Webstyler, agentia primului deceniu Internetics si IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online.
Alte premii:
Cel mai bun film – agentia Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune” Cea mai buna imagine – agentia Hippos cu “ID Romania” Cel mai bun dialog – agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor” Cel mai bun actor – Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers) Cea mai buna actrita – Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).
Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu – agentia Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 17 nov., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 415 ori.

Publica un raspuns