Firește, când ne-am înființat la Școala Nr. 7 unde am aflat despre minunatul comitet de părinți, tot numai ZUGRAVI, PARCHETARI, ”RAȘCHETARI”, doar sudori nu, nu venisem cu mâna în buzunar. Eram chitiți pe boiler, adică pe dispariția miraculoasă a acestuia. Informațiile pe care le aveam erau însă confuze. ”A zis mama că trebuie să dăm bani pentru apă caldă”. Ce bani? ”Taxă, să avem apă caldă în școală”. Ce taxă, dom’le? ”Taxă pentru apă”. Păi, de unde să vă dea apă, că s-a desființat centrala de cartier? Vă aduce apă caldă cu găleata?
De fapt, în chestiune era un boiler pe care Lasprom l-a montat prin octombrie-noiembrie, anul trecut. ”Au venit, au modificat, să avem apă caldă în băi”, spune Ana Pintea, secretarul administrator al școlii, după ce isprăvește cu părintele care și-a pierdut uneltele prin școală, după ce-a mai pus un rând de parchet, sau ceva de genul ăsta (vezi partea I).
Ăsta nu e bun pentru voi, așa că vă lăsăm fără
Asta a ținut vreo trei luni, pentru că în februarie a venit unu’ și l-a demontat. ”Că e prea mic, sau prea mare. N-am înțeles exact. După mine, era numai bun, pentru că aveam apă caldă. Și nu ne-a dat nimic în scris și nu s-au mai întors. Iar acum a expirat contractul cu Lasprom și trebuie să încheiem alt contract cu Romstal”. Adică Primăria să încheie. Până atunci, școala a rămas fără apă caldă în băi vreo jumătate de an. Iar, câteodată, nici apă rece nu este. ”Am chemat de la Aquaserv și au zis că n-au ce să-i facă, pentru că s-au corodat conductele pe dinăuntru, s-a acumulat rugina și s-a micșorat secțiunea. Și nu pot să le curețe, că nu știu cât e de mâncată țeava pe dinăuntru și se sparge în perete. Am făcut adrese către Direcția Școli din Primărie. Nu ne-au răspuns la niciuna. Uite, acum fac alta”, explică Ana Pintea.
În ingeniozitatea lui…
Deci, Direcția Școli din Primărie. Acolo dăm peste o duduie arătoasă, Gabriela Oșan, care din prima ne spune că nu poate să ne spună nimic. Unde am mai auzit eu asta? Să ne adresăm Biroului de Presă. Dar nici Biroul de Presă nu știe nimic. Și pentru că, evident, eram grei de cap, ne explică cum printr-un sistem ingenios, noi le comunicăm lor ce vrem, Biroul de Presă îi comunică ei, ”și eu am să vă răspund în scris”. Adică lor, Biroului de Presă, care o să-mi comunice mie. Și apoi, dacă mai am nelămuriri, repetăm faza. Adică, eu le spun lor, care-i spun ei, care le dă în scris, să-mi spună mie. Și ca să-mi arate că n-are cum să nu funcționeze sistemul, pune imediat mânuța pe telefon și sună la Presă, strecurând ”cu miere” printre buze: ”Aurel, te rog să te ocupi de relația cu presa”!
L-au dat la alții
Ei, asta-i culmea! Așa că sun la Lasprom, să-i întreb: ”de ce-ați luat, dom’le, boilerul copiilor”? ”N-am luat niciun boiler. Am schimbat odată un vas de expansiune care era defect. Dar, știu eu, stați să întreb băieții”, ne spune Dan Marinel, managerul firmei. Băieții nu demontaseră însă nici ei nimic. ”Lăsați că trec eu după-amiază pe la școală. O cunosc pe doamna Pintea. Cum adică, a expirat contractul? Nu există. Noi am făcut lucrarea, noi ne îngrijim de ea”, ne asigură Dan Marinel. A căzut însă și asta căci, după zece minute ne sună din nou să ne spună, ușor jenat, că Primăria l-a luat. ”L-au demontat și l-au dus în altă parte. Eu ce să fac? Dacă vreți, vă dau un număr de telefon, să vorbiți”.
…și se rezolvă
Ce s-a întâmplat în continuare nu pot să vă spun, că am promis. Cert este însă că, azi dimineață, băieții de la Primărie s-au înființat la Școala Nr. 7 cu un boiler nou și-au rezolvat treaba, după mai bine de jumătate de an, totul prin grija și bunăvoința Direcției Școli din Primărie.
Acum, nu mai trebuie decât să rezolve cele două sobe de teracotă din corpul B, care sunt pericol public și de aceea le-a închis E.On-ul, de se congelează biata bibliotecară cu juma de normă – ca să nu mai vorbim de cabinetul medical – și-l alege poporul pe Dorin Florea încă un tur electoral.
Firește, când ne-am înființat la Școala Nr. 7 unde am aflat despre minunatul comitet de părinți, tot numai ZUGRAVI, PARCHETARI, ”RAȘCHETARI”, doar sudori nu, nu venisem cu mâna în buzunar. Eram chitiți pe boiler, adică pe dispariția miraculoasă a acestuia. Informațiile pe care le aveam erau însă confuze. ”A zis mama că trebuie să dăm bani pentru apă caldă”. Ce bani? ”Taxă, să avem apă caldă în școală”. Ce taxă, dom’le? ”Taxă pentru apă”. Păi, de unde să vă dea apă, că s-a desființat centrala de cartier? Vă aduce apă caldă cu găleata?
De fapt, în chestiune era un boiler pe care Lasprom l-a montat prin octombrie-noiembrie, anul trecut. ”Au venit, au modificat, să avem apă caldă în băi”, spune Ana Pintea, secretarul administrator al școlii, după ce isprăvește cu părintele care și-a pierdut uneltele prin școală, după ce-a mai pus un rând de parchet, sau ceva de genul ăsta (vezi partea I).
Ăsta nu e bun pentru voi, așa că vă lăsăm fără
Asta a ținut vreo trei luni, pentru că în februarie a venit unu’ și l-a demontat. ”Că e prea mic, sau prea mare. N-am înțeles exact. După mine, era numai bun, pentru că aveam apă caldă. Și nu ne-a dat nimic în scris și nu s-au mai întors. Iar acum a expirat contractul cu Lasprom și trebuie să încheiem alt contract cu Romstal”. Adică Primăria să încheie. Până atunci, școala a rămas fără apă caldă în băi vreo jumătate de an. Iar, câteodată, nici apă rece nu este. ”Am chemat de la Aquaserv și au zis că n-au ce să-i facă, pentru că s-au corodat conductele pe dinăuntru, s-a acumulat rugina și s-a micșorat secțiunea. Și nu pot să le curețe, că nu știu cât e de mâncată țeava pe dinăuntru și se sparge în perete. Am făcut adrese către Direcția Școli din Primărie. Nu ne-au răspuns la niciuna. Uite, acum fac alta”, explică Ana Pintea.
În ingeniozitatea lui…
Deci, Direcția Școli din Primărie. Acolo dăm peste o duduie arătoasă, Gabriela Oșan, care din prima ne spune că nu poate să ne spună nimic. Unde am mai auzit eu asta? Să ne adresăm Biroului de Presă. Dar nici Biroul de Presă nu știe nimic. Și pentru că, evident, eram grei de cap, ne explică cum printr-un sistem ingenios, noi le comunicăm lor ce vrem, Biroul de Presă îi comunică ei, ”și eu am să vă răspund în scris”. Adică lor, Biroului de Presă, care o să-mi comunice mie. Și apoi, dacă mai am nelămuriri, repetăm faza. Adică, eu le spun lor, care-i spun ei, care le dă în scris, să-mi spună mie. Și ca să-mi arate că n-are cum să nu funcționeze sistemul, pune imediat mânuța pe telefon și sună la Presă, strecurând ”cu miere” printre buze: ”Aurel, te rog să te ocupi de relația cu presa”!
L-au dat la alții
Ei, asta-i culmea! Așa că sun la Lasprom, să-i întreb: ”de ce-ați luat, dom’le, boilerul copiilor”? ”N-am luat niciun boiler. Am schimbat odată un vas de expansiune care era defect. Dar, știu eu, stați să întreb băieții”, ne spune Dan Marinel, managerul firmei. Băieții nu demontaseră însă nici ei nimic. ”Lăsați că trec eu după-amiază pe la școală. O cunosc pe doamna Pintea. Cum adică, a expirat contractul? Nu există. Noi am făcut lucrarea, noi ne îngrijim de ea”, ne asigură Dan Marinel. A căzut însă și asta căci, după zece minute ne sună din nou să ne spună, ușor jenat, că Primăria l-a luat. ”L-au demontat și l-au dus în altă parte. Eu ce să fac? Dacă vreți, vă dau un număr de telefon, să vorbiți”.
…și se rezolvă
Ce s-a întâmplat în continuare nu pot să vă spun, că am promis. Cert este însă că, azi dimineață, băieții de la Primărie s-au înființat la Școala Nr. 7 cu un boiler nou și-au rezolvat treaba, după mai bine de jumătate de an, totul prin grija și bunăvoința Direcției Școli din Primărie.
Acum, nu mai trebuie decât să rezolve cele două sobe de teracotă din corpul B, care sunt pericol public și de aceea le-a închis E.On-ul, de se congelează biata bibliotecară cu juma de normă – ca să nu mai vorbim de cabinetul medical – și-l alege poporul pe Dorin Florea încă un tur electoral.