Simcity Societies: Destinations
bine pusa la punct. Aeroporturile si porturile maritime pot aduce foarte multi turisti intr-o singura cursa, dar sunt foarte greu de intretinut si nu sunt chiar benefice pentru imprejurimi. Optiunile mai mici, cum ar fi taxiurile sau terminalele de autobuz, sunt mai usor de intretinut, dar vor trebui construite in numar foarte mare pentru a avea un efect similar aeroporturilor. Faptul ca optiunile de transport mai mici pot descongestiona traficul din oras este insa un avantaj.
Odata ce turistii au posibilitatea de a se plimba pe strazi, acestia vor cauta ceva de facut. Aici lucrurile devin interesante. In Destinations sunt foarte multe tipuri de turisti, si fiecare cauta o experienta diferita. Cartoforii vor cauta cazinouri, familiile cu copii vor cauta spectacole, iar vizitatorii vor dori sa vada monumentele din oras.
Pentru a avea un oras turistic de succes trebuie sa stii exact ce vrea fiecare turist. Pentru a vedea acest lucru, poti studia sim cardul acestora, unde poti vedea parerea lor despre oras si cateva detalii personale. Fereastra principala cu informatiile despre oras poate fi o alta sursa care poate indica daca localitatea ta are o reputatie buna sau proasta printre anumite grupuri de turisti.
Pentru a-i face fericiti, nu trebuie decat sa te asiguri ca toti turistii au acces la tipurile de cladiri pe care vor sa le viziteze, fie ca sunt sarituri cu coarda si excursii prin padure, fie ca sunt cluburi de noapte si restaurante chinezesti. Este foarte usor sa iti filtrezi cladirile in functie de relaxare, entertainment sau cina, ba chiar mai mult, fiecare cladire afiseaza ce necesitate satisface, fiind mult mai usor de identificat.
Un lucru ingenos este ca poti interzice accesul pe anumite bulevarde rezidentilor orasului tau, pentru a face mai mult loc turistilor care aduc bani. Este o strategie foarte buna pentru a te asigura ca anumite locatii vor putea rezolva in totalitate nevoile turistilor. Astfel, daca vei construi un cazino, te poti asigura ca vizitatorii au intotdeauna restaurante unde sa manance si cluburi unde sa petreaca, fara sa fie deranjati de locuitorii permanenti.
Pe langa modul de joc axat pe turism, pachetul Destinations include si cateva imbunatatiri. Cea mai importanta, modul strategic, adauga un cost de intretinere fiecarei cladiri, care poate face echilibrarea bugetului un pic mai dificila. Ca si provocare, nu va fi foarte greu de biruit, dar te va face sa gandesti mai mult modul si locatia in care iti amplasezi cladirile.
Expansion packul Destinations este cu siguranta un pas inainte pentru Simcity Societies. Introducand o mecanica de joc care te obliga sa echilibrezi banii pe care ii investesti in functie de numarul de turisti, aduce jocul un pic mai aproape de un simulator economic adevarat.

Citeste articolul pe: Financiarul

Joaca de-a Radu Mazare in lumea virtuala

Simcity Societies: Destinations
bine pusa la punct. Aeroporturile si porturile maritime pot aduce foarte multi turisti intr-o singura cursa, dar sunt foarte greu de intretinut si nu sunt chiar benefice pentru imprejurimi. Optiunile mai mici, cum ar fi taxiurile sau terminalele de autobuz, sunt mai usor de intretinut, dar vor trebui construite in numar foarte mare pentru a avea un efect similar aeroporturilor. Faptul ca optiunile de transport mai mici pot descongestiona traficul din oras este insa un avantaj.
Odata ce turistii au posibilitatea de a se plimba pe strazi, acestia vor cauta ceva de facut. Aici lucrurile devin interesante. In Destinations sunt foarte multe tipuri de turisti, si fiecare cauta o experienta diferita. Cartoforii vor cauta cazinouri, familiile cu copii vor cauta spectacole, iar vizitatorii vor dori sa vada monumentele din oras.
Pentru a avea un oras turistic de succes trebuie sa stii exact ce vrea fiecare turist. Pentru a vedea acest lucru, poti studia sim cardul acestora, unde poti vedea parerea lor despre oras si cateva detalii personale. Fereastra principala cu informatiile despre oras poate fi o alta sursa care poate indica daca localitatea ta are o reputatie buna sau proasta printre anumite grupuri de turisti.
Pentru a-i face fericiti, nu trebuie decat sa te asiguri ca toti turistii au acces la tipurile de cladiri pe care vor sa le viziteze, fie ca sunt sarituri cu coarda si excursii prin padure, fie ca sunt cluburi de noapte si restaurante chinezesti. Este foarte usor sa iti filtrezi cladirile in functie de relaxare, entertainment sau cina, ba chiar mai mult, fiecare cladire afiseaza ce necesitate satisface, fiind mult mai usor de identificat.
Un lucru ingenos este ca poti interzice accesul pe anumite bulevarde rezidentilor orasului tau, pentru a face mai mult loc turistilor care aduc bani. Este o strategie foarte buna pentru a te asigura ca anumite locatii vor putea rezolva in totalitate nevoile turistilor. Astfel, daca vei construi un cazino, te poti asigura ca vizitatorii au intotdeauna restaurante unde sa manance si cluburi unde sa petreaca, fara sa fie deranjati de locuitorii permanenti.
Pe langa modul de joc axat pe turism, pachetul Destinations include si cateva imbunatatiri. Cea mai importanta, modul strategic, adauga un cost de intretinere fiecarei cladiri, care poate face echilibrarea bugetului un pic mai dificila. Ca si provocare, nu va fi foarte greu de biruit, dar te va face sa gandesti mai mult modul si locatia in care iti amplasezi cladirile.
Expansion packul Destinations este cu siguranta un pas inainte pentru Simcity Societies. Introducand o mecanica de joc care te obliga sa echilibrezi banii pe care ii investesti in functie de numarul de turisti, aduce jocul un pic mai aproape de un simulator economic adevarat.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 30 nov., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,086 ori.

Publica un raspuns