Google, detinatorul celui mai utilizat motor de cautare pe internet, continua sa trimita antreprenorilor romani cupoane ce pot fi utilizate pentru a derula gratuit campanii publicitare pe internet, insa la buget de criza – voucherul oferit de gigantul american fiind acum in valoare de 150 de lei, fata de 200 de lei in august 2009, la momentul lansarii campaniei Google AdWords in Romania.
Prin sistemul de publicitate Google AdWords, reclamele clientilor sunt afisate doar pentru utilizatorii care cauta pe internet anumite cuvinte-cheie.
Spre exemplu, un IMM care vinde biciclete poate alege ca reclama sa ii fie afisata pentru acei utilizatori care cauta pe Google „cea mai ieftina bicicleta”. Valoarea exacta a cuvintelor-cheie se stabileste printr-un sistem de tip licitatie. Suma minima necesara pentru a putea demara o campanie prin Google AdWords se apropie de 150 de lei (36,6 euro).
Potrivit Google, un astfel de voucher poate aduce 180 de vizitatori noi pe pagina web a companiei, la un tarif de 0,8 lei per click. Oferta Google este valabila pentru o perioada limitata de timp: valoarea cuponului scade la 90 de lei (22 de euro) dupa 5 februarie, iar voucherul expira pe 26 martie.
Plicurile ce contin voucherele sunt expediate din Marea Britanie, de unde sunt coordonate operatiunile Google pe piata locala. In ultimele luni, gigantul american si-a intensificat prezenta in Romania, oferind vouchere similare si IMM-urilor care isi deschid conturi la Banca Transilvania. De asemenea, firmele care achizitioneaza din abonamente de internet nelimitat sau telefoane mobile de la Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, primesc un voucher in valoare de 50 de euro (200 de lei). 
Afacerile Google in Romania sunt estimate la cateva milioane de dolari anual. Piata locala de publicitate online a fost evaluata la aproximativ 20 mil. euro in 2009.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Criza musca din ofertele Google pentru romani: vouchere cu valoare mai mica, si valabile doar trei luni

Google, detinatorul celui mai utilizat motor de cautare pe internet, continua sa trimita antreprenorilor romani cupoane ce pot fi utilizate pentru a derula gratuit campanii publicitare pe internet, insa la buget de criza – voucherul oferit de gigantul american fiind acum in valoare de 150 de lei, fata de 200 de lei in august 2009, la momentul lansarii campaniei Google AdWords in Romania.
Prin sistemul de publicitate Google AdWords, reclamele clientilor sunt afisate doar pentru utilizatorii care cauta pe internet anumite cuvinte-cheie.
Spre exemplu, un IMM care vinde biciclete poate alege ca reclama sa ii fie afisata pentru acei utilizatori care cauta pe Google „cea mai ieftina bicicleta”. Valoarea exacta a cuvintelor-cheie se stabileste printr-un sistem de tip licitatie. Suma minima necesara pentru a putea demara o campanie prin Google AdWords se apropie de 150 de lei (36,6 euro).
Potrivit Google, un astfel de voucher poate aduce 180 de vizitatori noi pe pagina web a companiei, la un tarif de 0,8 lei per click. Oferta Google este valabila pentru o perioada limitata de timp: valoarea cuponului scade la 90 de lei (22 de euro) dupa 5 februarie, iar voucherul expira pe 26 martie.
Plicurile ce contin voucherele sunt expediate din Marea Britanie, de unde sunt coordonate operatiunile Google pe piata locala. In ultimele luni, gigantul american si-a intensificat prezenta in Romania, oferind vouchere similare si IMM-urilor care isi deschid conturi la Banca Transilvania. De asemenea, firmele care achizitioneaza din abonamente de internet nelimitat sau telefoane mobile de la Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, primesc un voucher in valoare de 50 de euro (200 de lei). 
Afacerile Google in Romania sunt estimate la cateva milioane de dolari anual. Piata locala de publicitate online a fost evaluata la aproximativ 20 mil. euro in 2009.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 545 ori.

Publica un raspuns